Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen ääni naisella on kamala?

Vierailija
18.02.2016 |

Ev

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möreä viinabasso ja oikein kimeä ääni ovat molemmat pahasta.

Vierailija
2/35 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vastakohta äänelle, joka mielestäni on kaunein. Kaunis naisen ääni on kuin hyvää teetä: lämmin, pehmeä, tumma ja kirkas. Mitä  kauemmas tuosta menee,  sitä pahempi. Hillary Clinton pääsee aika pitkälle kamaluusasteikollani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nasaali-ininä

nariseva ovensarana-ääni

kimakka vinkuna

Vierailija
4/35 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimeä ja kailottava. Luennoitsijalla tai esitelmän pitäjällä sellainen hiljainen ja sössöttävä ääni, paras jos vielä monotoninen (alkaa nukuttamaan). 

Vierailija
5/35 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimeä ja korkea ääni, joka kuulostaa siltä, kuin olisi pyykkipoika nenässä, on sietämätöntä kuultavaa. Nämä puhujat ovat yleensä vielä tosi kovaäänisiä. Suomessa sitä kuulee aika harvoin, mutta nuorilla amerikkalaisnaisilla on menossa jokin minnihiiribuumi.

USA:ssa taidettiin tehdä äskettäin tutkimus, jonka mukaan miehet pitävät korkeasta äänestä, koska se "kuulostaa hedelmälliseltä". Ehkä nuo minnihiiretkin ovat lukeneet sen.

Vierailija
6/35 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että mulla ei ole kivana pidetty ääni. Vain yksi lesbo nainen, jonka kanssa olin sängyssä, sanoi pitävänsä. Se voi olla vähän nasaalinen JA nariseva toisinaan. Itse kyllä tykkään äänestäni, jopa, tai oikeastaan varsinkin nauhoitettuna. Olen myös hyvä laulaja ja lauluääntä on kehuttu, mutta sehän onkin eri asia.

Vierailija
7/35 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässyttävä puhetyyli ja samalla kimakka ääni. Ai saatana mun tekisi ottaa yhtä pissistä takaraivosta kiinni ja hakata sen päätä pöytään kunnes se kimitys lakkaisi.

Vierailija
8/35 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä Nina Mikkonen- tyylinen käheä ääni? Seksikäs vai ei?

Vierailija
9/35 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Off topic mut pidän sössöttävistä miehistä. S-vika <3

Vierailija
10/35 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frendien Janice

Vierailija
11/35 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nasaali-ääni, nariseva, monotoninen.. tai sellainen pissis suhina ja semisti nasaali, hyi vittu.

Vierailija
12/35 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matala ja pehmeä on paras. Tästä seuraa, että korkea ja terävä on minulle epämiellyttävin. 

Volyymi pitää olla tilanteeseen sopiva. On raivostuttavaa jatkuvasti kysellä "anteeksi mitä"? tai korvat kuumottaen kuunnella kymmenen metrin päässä käytyä keskustelua intiimiasioista. 

Puheen miellyttävyys on tietysti niin paljon muuta kuin fysiologisesti tuotettua ääntä. Intonaatio, sävyt ja ennen kaikkea sisältö ratkaisevat puheen kokemuksen kuuntelijalle. 

Vierailija
13/35 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkättävät toimittajantapaiset, joita revitään milloin mistäkin perunamissikisoista kikattelemaan ja "juontamaan".

Eva Polttilaa kaivaten: Kenraalibasso

Vierailija
14/35 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lässyttävä puhetyyli ja samalla kimakka ääni. Ai saatana mun tekisi ottaa yhtä pissistä takaraivosta kiinni ja hakata sen päätä pöytään kunnes se kimitys lakkaisi.

Tuo on raivostuttavin ääni minustakin! Toinen on nariseva ääni. Valitettavasti yhdellä työkaverillani on sellainen ääni. Aivan ihana ihminen muuten, mutta se ääni...

Vierailija
15/35 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimeä oravaääni

Vierailija
16/35 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää haukkuko. Voi tulla äänihuulihalvaus ja sitten se ääni vaan kähenee.

Vierailija
17/35 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko vastaajat miehiä? Tutkimusten mukaan miehiä viehättää korkea naisen ääni!

Vierailija
18/35 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Off topic mut pidän sössöttävistä miehistä. S-vika <3

Sture Fjäder, uuh..

Vierailija
19/35 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet tykkää piipittävästä äänestä?

Vierailija
20/35 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen samettinen, kauniin naisellinen ääni ja helisevä nauru. Muut naiset vihaa sitä.. ;)