Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vitsi kirosana? Opettaja kirjoitti reissu vihkoon huomautuksen kiroilusta poika sanonut "voi vitsi"!

Vierailija
18.02.2016 |

Miten teidän mielestä, jos sanoo: Voi vitsi! onko kiroilemista? Itse en pitäisi sitä kiroiluna, mutta lapsi oli saanut koulussa toruja, kun oli sanonut näin. Reissuvihkoonkin oli merkattu siitä.

Ihan hävettää, mutta en ole edes tajunnut sen olevan tuhmiin sanoihin kuuluva.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään koulussa haistatellaan ihan surutta, joten en usko ap:n tarinaa.

Varmaan siks siihen pyritään vaikuttamaan jo nuorempana ja viattomimmissa tilanteissa. Ennaltaehkäisevä puuttuminen

Vierailija
42/47 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä _periaatteessa_ on ihan sama sanotko" voi helvetti" tai "voi herran henkselit" Kummassakin tapauksessa pyritään kiroamaan.

Onhan ne hitsi, vitsi, perhana, saamari ja hitto tottakai lievemmän kuulosia, mutta mun mielestä lasten ei tartteis oppia ylipäätänsä kiroamaan. Niistä ei ole pitkä matka saatanaan, vittuun ja perkeleeseen..

Ja niistä saatanoista, vituista ja perkeleistä ei ole pitkä matka siihen, että nuori notkuu kaupungilla polttamassa tupakkaa ja piikittämässä heroiinia.

En mä sitä tarkoittanut.. Vaan ihan vaan itseilmausun köyhtymistä ja tyhmältä vaikuttamista. Mitä mieltä oot ihmisestä, jonka mielestä vittu sopii kaikkeen: "vitun kivaa", "vitun iso" "vittu ku vituttaa" "voi vittu"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tytön opettaja kielsi sanan hitsi käyttämisen. Onneksi kenenkään vanhempi ei ollut hitsari. :-)

Vierailija
44/47 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan monikulttuuri.

Vierailija
45/47 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
46/47 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui apua. Minä saatan käyttää vitsit sanaa, kun haluan osoittaa, että jokin on hienoa ja upeaa. Voi vitsit, että sulla on upeasti leikattu hiukset. 

No onneksi en enää ole koulussa, että voisin joltain opettajalta saada huomautuksen tuosta :)

Vierailija
47/47 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sehän on tuollaisten sanojen käyttämisen pointti, että ei haluta kiroilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan