Otan Imovanen puolikkaan joka ilta
Muita samanlaisia? En pysty muuten nukkumaan työstressin takia.
Kommentit (39)
Tuo mirtatsapiinihän lihottaa, onko näin? Ketipinorista en tiedä.
Mulla tuli imovanesta seuraavan aamupäivän aikana muistikatkoksia, yhtäkkiä en tienny mitä olin tehny kaks edellistä tuntia.
En tosiaan suosittele ketipinoria, mirtatsapin väsyttää aika monella, eikä mielialalääkkeitä muutenkaan kannata syödä jos on vaan unettomuutta.
Ootko kokeillu melatoniinia? Voi toki tehdä päänsärkyä, mut ois varmaan parempi.
Vierailija kirjoitti:
Mikset käytä mirtatsapiinia tai Ketipinoria? Imovane on huono valinta muuten kuin tilapäiskäyttöön.
Onnellisia ne joilla ketit tai mirtsat auttaa nukkumaan. Niitä kun nuo lääkärit tahtoo määrätä. Läheskään kaikille niistä ei ole mitään hyötyä. Kroonisesta unettomuudesta kärsiville se on pakko valita mömmöt tai valvominen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli imovanesta seuraavan aamupäivän aikana muistikatkoksia, yhtäkkiä en tienny mitä olin tehny kaks edellistä tuntia.
En tosiaan suosittele ketipinoria, mirtatsapin väsyttää aika monella, eikä mielialalääkkeitä muutenkaan kannata syödä jos on vaan unettomuutta.
Ootko kokeillu melatoniinia? Voi toki tehdä päänsärkyä, mut ois varmaan parempi.
Mieluummin mielialalääkkeet (pienellä annoksella väsyttäviä) pitkäaikaiseen unettomuuteen kuin imovane, haloo. Luepa vaikkapa käypä hoito-suositus unettomuudelle.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok, kuha ei jää koukkuun!
No mitä muuta tuo ap:llä jo on? Imovanen yms maksimikäyttöaika on 4 viikkoa, sen jälkeen olet koukussa.
Imovane on minulle hyvä, muuten varmaan kuolisin tähän ahdistukseen. Mietityttää vain, että miten pääsen siitö eroon, jos joskus haluan.
Mun unettomuus lähti kun sain kilpirauhasen vajaatoiminta -diagnoosin ja aloin syödä Thyroxinia.
Imovanea meni jossain vaiheessa kaksikin tabua ennenkun vaikutti. Ei hyvä, jää henkinen riippuvuus.
Jos sulle riittää puolikas, kokeile melatoniinia tai L-Tryprofaania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset käytä mirtatsapiinia tai Ketipinoria? Imovane on huono valinta muuten kuin tilapäiskäyttöön.
Onnellisia ne joilla ketit tai mirtsat auttaa nukkumaan. Niitä kun nuo lääkärit tahtoo määrätä. Läheskään kaikille niistä ei ole mitään hyötyä. Kroonisesta unettomuudesta kärsiville se on pakko valita mömmöt tai valvominen.
Mites Doxal? Tosi pienellä annoksella (3,75-5mg) käytetään unettomuuteen menestyksekkäästi kuulemma Jenkeissä sanoi unitutkija Markku Partinen eräällä luennolla.
Mä otan puolikkaan Stilnoctin. Mitä väliä jos jää koukkuun, käyttäähän monet ihmiset lääkkeitä säännöllisesti. Ei tuohon määrään kuole, eikä siitä ole mitään haittavaikutuksia.
Oon niiin kade. Eihän niitä mistään saa, ketipinoria mieluummin:( mulla ei oo stressiä, ahdistusta jne. Oon vaan yökukkuja ja valvon kolmeen neljään. Ei se mitään haittais, mutta työt ikävästi vevoittaa heräämään 6.40. Ehkä se imovanen puolikas on ihan helvetin vaarallinen, kun vuosien valvominen on parempi. Uniklinikalla käyntiä odotellessa...
Vierailija kirjoitti:
Niin siis jos ei vaan tee sitä päänsärkyä niin se on parempi. Onneksi ei itse enää tarvi napsia noista edellämainituista mitään, tsemppiä teille jotka joudutte.
Vierailija kirjoitti:
Mun unettomuus lähti kun sain kilpirauhasen vajaatoiminta -diagnoosin ja aloin syödä Thyroxinia.
Imovanea meni jossain vaiheessa kaksikin tabua ennenkun vaikutti. Ei hyvä, jää henkinen riippuvuus.
Jos sulle riittää puolikas, kokeile melatoniinia tai L-Tryprofaania.
Mulla autto kans, tai oikeammin T3-hormoni jonka sain Thyroxinin rinnalle. Tämä on monen muunkin henkilön kokemus, mutta lääkäreiden mielestähän mulla ei ole edes vajaatoimintaa. Siis julkisella olevien mielestä.
Sekoitin imodiumiin ja tulin katsomaan ketjua
Vierailija kirjoitti:
Imovane on minulle hyvä, muuten varmaan kuolisin tähän ahdistukseen. Mietityttää vain, että miten pääsen siitö eroon, jos joskus haluan.
Imovane ei ole ahdistuksen hoitoon, eikä sitä pitäisi käyttää kuin satunnaisesti. Varaa aika lääkärille.
Vierailija kirjoitti:
Mä otan puolikkaan Stilnoctin. Mitä väliä jos jää koukkuun, käyttäähän monet ihmiset lääkkeitä säännöllisesti. Ei tuohon määrään kuole, eikä siitä ole mitään haittavaikutuksia.
Vanhemmiten tulee, kaatuilua kun samat viestit jotka feidaa uneen feidaa lihastonuksen. Samoin muistihäiriöitähän tavataan vanhuksilla joilla vastaava unilääke.
Lisäksi vaikka unihäiriösi menisi ohi, et enää nuku ilman lääkettä (tulee vieroitusoireena unettomuus). Että onnea. Ei niihin todellakaan kannata jäädä koukkuun. Samaa ongelmaa ei ole pieniannoksisella mielialalääkkeellä.
Ketipinor, + 11kg. Oon liikunnanohjaaja, et ihan varmasti tiedän mitä syön ja kulutan. Ihan "vähän" turvottava lääke....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmiten tulee, kaatuilua kun samat viestit jotka feidaa uneen feidaa lihastonuksen. Samoin muistihäiriöitähän tavataan vanhuksilla joilla vastaava unilääke.
Lisäksi vaikka unihäiriösi menisi ohi, et enää nuku ilman lääkettä (tulee vieroitusoireena unettomuus). Että onnea. Ei niihin todellakaan kannata jäädä koukkuun. Samaa ongelmaa ei ole pieniannoksisella mielialalääkkeellä.
Mutta kun ne mielialalääkkeet ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Ketipinor, + 11kg. Oon liikunnanohjaaja, et ihan varmasti tiedän mitä syön ja kulutan. Ihan "vähän" turvottava lääke....
Millä annoksella?