Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskallanko säilyttää vaunuja ulkona keväällä/kesällä?

Vierailija
29.06.2008 |

Ja miten sitten talvella ja syksyllä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko parempi pitää sisällä?

Vierailija
2/4 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suojassa sateelta ja sellaisessa paikassa ettei ihan heti joku tule varasta, niin sitten ok. Itse olen tehnyt niin että otan vaunuista kaksi pyörää irti, kun jätän johonkin julkiselle paikalle. Mulla on kaksosten vaunut ja niitä on näillä seuduin varastettu, joten en halua ottaa riskiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva kosteus ei tee hyvää vaunujen kankaalle. Ulkona on aina kosteampaa kuin sisätiloissa, joten ei kannata säilyttää vaunuja ulkona koskaan, jos mahdollista. Jos taas sisällä säilyttäminen on hankalaa, kannattaa ottaa vaunut ainakin kerran viikossa kosteilla keleillä sisälle kuivumaan.

Vierailija
4/4 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... tällä suomen kesäsäällä aikamoisen verran korkeampi kuin normi sisätiloissa ja kosteus edesautta homeen syntyä. Itse en säilyttäisi ulkona edes kesällä vaan aina käytön jälkeen otan sisälle "kuivumaan" (vaikka eivät olisi kastuneet sateella) ja välillä on hyvä ottaa esim vaunuista patja irti, ettei kosteus tee tuhojaan (kosteutta patjaan pääsee ihan vaikka vaan vauva siellä makaisi, aina sitä jonkinverran houkuu läpi...

Toki jokainen saa tehdä omaisuudelleen mitä haluaa, minä en halua hometta omien lasten vaunuihin/rattaisiin koska se altistaa astmalle ja allergialle, lisäksi minusta tyhmää "tuhota" hyvät vaunut homeella, jälleenmyyntiarvo nolla jos kankaat homeessa...