Millaisia ihmisiä/ihmisryhmiä arvostelet tai jopa halveksit?
Minkälaisia " lempinimiä" sinulla on kyseiselle ihmiselle/ihmistyhmälle?
Kommentit (51)
ota vastuuta omasta elamastaan ja terveydestaan. lisaksi ihmisia, jotka eivat viitsi vaivautua tyoteolla ja itsensa elattamisella, vaan mieluummin elavatvaltion laskuun, vieden paremman tuen mahdollisuuden, tukia oikeasti tarvitsevilta, kuten vanhuksilta. lisaksi niita, joilla ei ole kaytostapoja. tassa nama heti mieleen tulevat.
päinvastoin asennoitumisella. Tunnen kuitenkin syvää vastenmielisyyttä pedofiilejä kohtaa. Vastenmielisyydellä tarkoitan sitä etten voisi työskennellä esim. psykiatrina heidän kanssaan.
Ja samoin nuo eläinaktivistit jotka toimivat täysin moraalittomasti.
eli murhaajia tai raiskaajia... ihmisia, jotka eivat kunnioita muiden omaisuutta.
eläinten käsittely voisi olla helläkätisempää
En hyväksy suvaitsemattomuutta enkä ihmiseen kohdistuvia rikoksia.
vauva hoitoon ja itse tekemään pitkää työpäivää. Ja sitten perustelee ratkaisuaan tapaa: vauva tarvitsee virikkeitä ja muiden lasten seuraa, olen parempi äiti kun saan olla töissä jaksan paremmin lapsen kanssa, ei ne psykiatrit ja lastehoidon ammattilaiset mitään tiedä.
Sitten tulee pitkän työpäivän jälkeen pienen kanssa kotiin. Käy ehkä ensin kaupassa, jossa menee hermot ihmispaljouden ja väsyneen lapsen kanssa. Kotona väsyneellä äidillä pinnä kireällä ja lapsi itkee ja kiukkuaa kun äiti on vihainen.
Että näin hyvin se uraäiti sitten jaksaa. Nähty on!
Olkoon sairaus, mutta kuitenkin itseaiheutettu sellainen. Jos haluaa tappaa itsensä, voi hankkia aseen ja pamauttaa aivot pihalle, niin ei tarvitse muita ihmisiä kiusata itsetuhollaan.
Alkoholismi on seloitus sairautta, itseinhoa ja heikkoutta ja mun sympatiat ei edes sossuntätien lässytysten perusteella ole millään tapaa heidän puolellaan!
Vierailija:
Jos jollakin on alkoholi-ongelma, ei useimmiten kysymyksessä ole mikään " tavis heikkous" , ettei vain pysty olemaan antamatta periksi kun tekee mieli viinaa...Alkoholismi on usein erittäin syvä riippuvuus, niin henkisesti kuin fyysisesti tarve saada alkoholia! Se on SAIRAUS. Ei mikään " no voi hitsi kun tekee mieli kirkasta" -fiilis!
T: sossuntäti joka ei ole alkoholisti vaikka niitä raukkoja " puolustaakin"
Menkää ihmiset nyt sinne imuttamaan sitä röökiänne (tammikuun ikuisen tupakkalakko-lupauksen jälkeen) suut lommollanne ja sitten palatkaa tänne AV:lle halveksimaan niitä viinaan menijöitä! Heh hee!
Jotka aina yrittää laihduttaa eivätkä ymmärrä sitä, että laihtuminen on väistämätöntä heti, kun alkaa raahata kaupasta vähemmän purtavaa tai alkaa raahata ne ostokset sieltä parkkipaikalta tai jopa kaupasta asti.
Ja samoin arvostelen ihmisiä, jotka valittelevat ilmastonmuutosta jne ja silti huruuttavat autolla joka paikkaan, pikkuiset matkatkin.
Siis noita voisi sanoa yhtä hyvin tyhmiksi ihmisiksi. Tyhmiä ja laiskoja. Näiden tyyppien takia ei mitkään ihannemaailmat ikinä toteudu.
*tuo edellinen alkoholisteista kirjoittanut*
tekevät paljon pimeää työtä ja ottavat kaikki tuet mitä irti saa,joita tarvitsee ihmiset jotka oikeesti on rehellisiä ja köyhiä.
Ei ihme jos suomessa rastisuus huipussaan.
-Ihmisiä, jotka elävät pinnallisesti: mikä meikki tänään naamaan...onko reima parempi kuin travalle...mitä kauniissa ja rohkeissa eilen tapahtui....kaikki päivät vaan täällä pohditaan moisia elämää suurempia kysymyksiä....!
-Itseäni suurimman osan aikaa....
Vierailija:
tekevät paljon pimeää työtä ja ottavat kaikki tuet mitä irti saa,joita tarvitsee ihmiset jotka oikeesti on rehellisiä ja köyhiä.
Ei ihme jos suomessa rastisuus huipussaan.
Enenmmän ne suomalaiset niitä tukia väärinkäyttää. Ihan prosentuaalisestikin. Ääliöitä löytyy kaikista kansalaisuuksista, mutta sun mielestä näköjään väärin toimivat vain ulkomaalaiset ääliöt..:)) Rasistien logiikka on ihan kuolematonta..!
Veit nimittäin sanat suustani. Asiallista ja inhimillistä tekstiä! Jos kymmenen ihmisen joukkoon mahtuu ikävän monta ahdasmielistä, ilkeää, massanmukana menijää, jotka eivät muuta suvaitse kuin kaltaisiaan, niin onneksi on aina siinä joukossa edes jokunen hyväsydäminen ihminenkin! Sitä jaksaa paremmin tätä maailmaa, kun välillä havaitsee, että on niitä mukaviakin ihmisolentoja.
Siis ylipäänsä minua inhottaa kaikenlainen rankka tuomitseminen, toisten kyttääminen ja arvottaminen. Ja sille yhdelle kirjoittajalle; fanaattisuus äärimmillään ei ehken ole hyvä asia, mutta luonnon puolesta hyviä asioita tekeviä ihmisiä tässä maailmassa tarvitaan!
KUKAAN ei tosiaan ole niin hieno ihminen että ansaitsee tulla elätetyksi vieraiden ihmisten tuloilla. YÖK! Pohjasakkaa.
Muista, että koska tahansa Sinullekin elämä voi antaa huonommat kortit eteen. Toki ihminen itse voi vaikuttaa valtavasti oman elämänsä kulkuun, mutta ei aina ja kaikissa asioissa. Karisisi sinustakin tuo ylemmyydentunto ja kovuus ehkä pois, jos elämä näyttäisi toisetkin kasvonsa sinulle.
joku muukin huomasi saman.. minäkään en pidä näistä ihmisistä... kutsun heitä aivottomiksi bimboiksi (joita he yleensä ovat)
Vierailija:
Ihmisiä, jotka laukaisevat ensimmäisen mieleensä tulevan asian - ymmärtämättä itse asiassa yhtään mitään alkuperäistä virhepäätelmää enemmän pitkänkään pohdinnan jälkeen.Vierailija:
Fanaatikkoja, esim. eläinoikeuskaahottajia, jotka perustavat aatteensa mielikuviin
Kuulunko mainitsemiisi laiskoihin ihmisiin, koska ajan auton rapun eteen?
Lastina kaupasta 9 pussillista ruokaa (kuukauden ruoat kerralla), iso koiranruokasäkki (15kg) ja 2 pientä lasta.
Olen saanut osakseni muutaman kerran näitä pitkiä katseita, että ' voisi tuokin tuoda ostoksensa parkkipaikalta' . Se vain on fyysiseti mahdotonta. Tai olisi mahdollista, jos tekisin monta reissua lasten kanssa edestakaisin; parkkipaikalta kotiin ja takaisin 3-4 kertaa.
Lisäksi, olen sitä mieltä että voisin laihtua muutaman kilon. Siksi käyn kerran- kaksi viikossa lenkillä yksin tai koirien kanssa, käyn ostamassa viikon mittaan pari kertaa maitoa jms (jota ei voi ostaa kuukaudeksi kerralla) kävellen vaunujen kanssa ja kävelen lyhyet matkat enkä tuhlaa bensaa ja kuormita ympäristöä.
Oletkohan yksi näistä arvostelijoista, jotka kävelevät ohitseni syyttävän näköisinä, kun autoni on rapun edessä. Yksikään heistä ei ole vielä katsonut montako kassillista ruokaa minulla on, saati että olisi tarjonnut apuaan.
Ette varmaan millään tätä pysty uskomaan, mutta jonain päivänä totuus vielä paljastuu joillekin teistä.. Hauska nähdä miten asia silloin kääntyy.. taitaa olla vaimon vika (sekin)
ei saa sympatiaani vaan täyden halveksuntani.
Samoin ryyppäävä yh, joka siis dokaa kun lapset ovat paikalla. Sama jos käyttää huumeita, vetäis itsensä jojoksi.
Mies, jolla ei koskaan ole mielipiteitä, joka aina ja vain sanoo joo, joo.
Sellaiset hiljaiset hissukat, joiden kanssa ei pysty keskustelemaan mistään ja jotka haluavat kärsiä aivan hirveästi siitä, ettei heitä kukaan ymmärrä. Sellaiset, jotka suorastaan haluavat tulla väärinymmärretyiksi ja kertovat aina sitten tarinoita siitä, kuinka muut vihaavat heitä. Jotka eivät tajua sitä, että jos avaisivat silmänsä, huomaisivat eläneensä kuplassa. Sellaisia ihmisiä ei voi kukaan miellyttää ja he käyttävät valtaa sillä tavoin.