Kirjeen lähetys
Pitäisi lähettää kirje, enkä ole lähettänyt aikoihin. Miten se siis toimii, minulla on jo postimerkki, mutta mietin että voiko sen kirjeen vain tiputtaa siihen keltaiseen laatikkoon, vai pitääkö se viedä ihan postiin sisälle leimattavaksi tms?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Mihin tarkoitukseen ne laatikot sitten olisivat, jollei juuri siihen, että sinne voi pudottaa postia, jossa on jo merkit? :)
Hyvä pointti, kiitos. :D
Tästä ei taida tulla kovin pitkäikäistä ketjua...
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei tarvi tullakaan. Tunnen itseni nyt hieman hölmöksi. No, kysyvä ei tieltä eksy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei tarvi tullakaan. Tunnen itseni nyt hieman hölmöksi. No, kysyvä ei tieltä eksy.
Älä tunne! Ihan turhaa! En tarkoittanut mitenkään pahalla, kunhan vain hihittelin. Se on oivaa vastapainoa OMILLE typeryyksille, joita on paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kirjoitin sen ekan vastauksen, sorry, ei ollut tarkoitus ilkeillä. :) Itse kun on syntynyt lähes kirjekyyhkyn aikaan, niin ei meinaa ymmärtää, ettei nuoremmat tosiaan paljon kirjepostia ole välttämättä lähetelleet.
Nykyisin on ykkös- ja kakkosluokan kirjeitä. Ns. tavalliseen kirjeeseen pitää laittaa ykkösluokan postimerkki ja Priority-tarra ja pudottaa ykkösluokan laatikkoon. Minulta meinaa se tarra vieläkin unohtua, olen niin vanha.
Kiitoksia kaikille vastaajille, en loukkaantunut. :)
-ap
Äläkä laita mitään rahoja kirjepostina, meillä ukki laittoi tyttären pojalle rahaa . Ei tullut ikinä perille vaikka oltiin postin kanssa yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Äläkä laita mitään rahoja kirjepostina, meillä ukki laittoi tyttären pojalle rahaa . Ei tullut ikinä perille vaikka oltiin postin kanssa yhteydessä.
Raha ja arvoesineet pitää lähettää aina postivakuutettuna lähetyksenä, haloo!?
Mihin tarkoitukseen ne laatikot sitten olisivat, jollei juuri siihen, että sinne voi pudottaa postia, jossa on jo merkit? :)