Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjeen lähetys

Vierailija
17.02.2016 |

Pitäisi lähettää kirje, enkä ole lähettänyt aikoihin. Miten se siis toimii, minulla on jo postimerkki, mutta mietin että voiko sen kirjeen vain tiputtaa siihen keltaiseen laatikkoon, vai pitääkö se viedä ihan postiin sisälle leimattavaksi tms?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarkoitukseen ne laatikot sitten olisivat, jollei juuri siihen, että sinne voi pudottaa postia, jossa on jo merkit? :)

Vierailija
2/11 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tarkoitukseen ne laatikot sitten olisivat, jollei juuri siihen, että sinne voi pudottaa postia, jossa on jo merkit? :)

Hyvä pointti, kiitos. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ei taida tulla kovin pitkäikäistä ketjua...

Vierailija
4/11 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei tarvi tullakaan. Tunnen itseni nyt hieman hölmöksi. No, kysyvä ei tieltä eksy.

Vierailija
5/11 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei tarvi tullakaan. Tunnen itseni nyt hieman hölmöksi. No, kysyvä ei tieltä eksy.

Älä tunne! Ihan turhaa! En tarkoittanut mitenkään pahalla, kunhan vain hihittelin. Se on oivaa vastapainoa OMILLE typeryyksille, joita on paljon.

Vierailija
6/11 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kirjoitin sen ekan vastauksen, sorry, ei ollut tarkoitus ilkeillä. :) Itse kun on syntynyt lähes kirjekyyhkyn aikaan, niin ei meinaa ymmärtää, ettei nuoremmat tosiaan paljon kirjepostia ole välttämättä lähetelleet. 

Vierailija
7/11 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin on ykkös- ja kakkosluokan kirjeitä. Ns. tavalliseen kirjeeseen pitää laittaa ykkösluokan postimerkki ja Priority-tarra ja pudottaa ykkösluokan laatikkoon. Minulta meinaa se tarra vieläkin unohtua, olen niin vanha.

Vierailija
8/11 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG :)

Vierailija
9/11 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia kaikille vastaajille, en loukkaantunut. :)

-ap

Vierailija
10/11 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä laita mitään rahoja kirjepostina, meillä ukki laittoi tyttären pojalle rahaa . Ei tullut ikinä perille vaikka oltiin postin  kanssa yhteydessä.

Vierailija
11/11 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äläkä laita mitään rahoja kirjepostina, meillä ukki laittoi tyttären pojalle rahaa . Ei tullut ikinä perille vaikka oltiin postin  kanssa yhteydessä.

Raha ja arvoesineet pitää lähettää aina postivakuutettuna lähetyksenä, haloo!?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä