Lue keskustelun säännöt.
Diabetes ja raskaus
16.02.2006 |
Rajoittaako diabetes jotenkin raskauksia, toisin sanoen eikö sokeritautia sairastava nainen saa tehdä lapsia niin paljon kuin haluaa? Miksi?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minulla 2.tyypin diabetes ja lääkäri ei ole mitään rajoitteita laittanut. Ainut mikä pitää ottaa huomioon on se että pitkäaikaissokeri on alle 7. Muuten on epämuodostumien riski!