Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Superdieetti toimii! Nyt vika viikko menossa

Vierailija
17.02.2016 |

ja aion jatkaa kyllä. Niin hyvin on kilot lähtenyt ja ruoka jota saa syödä on kuitenkin tosi laaja kirjo, kun vähän käyttää mielikuvitusta. Onko paikalla muita diettaajia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo dieetti. Itsekin olen sillä ollut, mutta en jaksanut toteuttaa. Seurasin kuitenkin muiden edistymistä meidän faceryhmässä ja siellä dieetin sivustolla ja outoja tuloksia. Toiset ei laihtuneet, vaikka noudattivat dieettiä ja liikuntaa kirjaimellisesti. Toiset sitten laihtui. Alussa joillain jopa nousi paino. Sanompa vain, että parempia laihdutustuloksia tulee sillä, kun vähentää normaalia syömistä ja varsinkin herkut pois ja liikkuu normaalia enemmän.

Vierailija
2/6 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söittekö paljon rahkaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahkaa dieettiin kuuluu mutta sillekin löytyy korvaavia vaihtoehtoja, jos tökkii.

Itse syön joka aamu rahkasta, sokerittomasta mehukeitosta ja marjoista tehdyn smoothien ja vaihtelua makuun kyllä saa. Myös iltapalalla menee rahka hienosti. Välipalan rahkan korvaan välillä fastin proteiinipannukakuilla, jotka on ihan huippuhyviä. 

Jos 6 viikkoa dieettiä noudattaa lipsumatta ja täysin ohjeiden mukaan (niin kuin itse olen tehnyt), en jaksa uskoa ettei laihtumista tapahdu grammaakaan.

Itsellä pudotusvauhti on ollut mielestäni maltillinen. Lähtötilanne oli 71kg (164 cm) ja tänään puntarilla käydessäni, paino oli tasan 66 kg. Senttejä lähtenyt yht. 24. (vyötärö, lantio, rinta) ja peilikuva sekä vaatteet kertoo selkeän kiinteytymisen. Treenannut olen ahkerasti ja lihakset jo näyttävät tulevan esiin. Tästä on hyvä jatkaa. Tavoite mulla 62kg ja lihasmassan lisääminen vielä. 

-ap

Vierailija
4/6 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dieetti on tosi hyvä perusrunko ollut ainakin itselle! Söin ennen ihan liikaa lihaa kerralla. Ruokamäärät on kyllä siis järkeviä. Mutta oma vatsa ei kestä noin paljon maitotuotteita ja rasvaa on mielestäni tossa liian vähän. Olen vähän soveltanut ja se on toiminut hyvin :)

Vierailija
5/6 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo dieetti. Itsekin olen sillä ollut, mutta en jaksanut toteuttaa. Seurasin kuitenkin muiden edistymistä meidän faceryhmässä ja siellä dieetin sivustolla ja outoja tuloksia. Toiset ei laihtuneet, vaikka noudattivat dieettiä ja liikuntaa kirjaimellisesti. Toiset sitten laihtui. Alussa joillain jopa nousi paino. Sanompa vain, että parempia laihdutustuloksia tulee sillä, kun vähentää normaalia syömistä ja varsinkin herkut pois ja liikkuu normaalia enemmän.

Siis ostit tuotteen, muttet jaksanutkaan noudattaa? Huh huh.

Vierailija
6/6 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ostit tuotteen, muttet jaksanutkaan noudattaa? Huh huh.

Tämä jaksaa minuakin ihmetyttää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi