Päänsärky ja hirveän hajuiset pierut
Outo kaksikko mutta tuollaiset oireet mulle tulee aina samanaikaisesti. Mitä tää voi olla?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Sulla on paskaa päässä.
Paras diagnoosi ikinä :D
Kumpi tulee ensin? Päänsärky vai pahan hajuiset pierut? Joillakin hajut voivat laukaista päänsäryn.
Pään ylipaineventtiili poistaa ajoittain pahoja ajatuksia ja siirtää ne elimistön poistojärjestelmään. Seurauksena on päänsärkyä ja ajatusten pahuudesta riippuen väkeviä pieruja. Mitä pahempia, sitä väkevämpiä.
Mulle tulee kananmunasta. Mutta tuskin sinulla sama aiheuttaja.
Päivän parhaat jutut...
Ja joo, itselläni on tuo yhdistelmä pahan hajuiset pierut+päänsärky 1-3 päivää ennen kuukautisia
Veikkaisin kuitenkin jotain vatsapöpä :). Meidän perheessä myös ollut tuollaista. Kohta sulle tulee nuha, ja voimat pari päivää ihan veks...vain nukkuminen auttaa hetkeksi. Mullakin oli, en ollut pois töistä, mutta päivän jälkeen oikeastaan vaan nukuin. Ei onneksi kestä montaakaan päivää =)
Minulle tulee pahanhajuisia pieruja, joskus myös vatsakipua ja ripulia viljatuotteista. Sokeri myös haitallista.
Runsaasti ja monipuolisesti kasviksia, marjoja, kohtuudella hedelmiä, manteleita, siemeniä... :) Tsemppiä, hyvää vointia
Sun pierut haisee niin pahalta, että saat niistä päänsärkyä.