Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä saan pakkasella sähköiskuja joka paikasta!

Vierailija
05.01.2026 |

Vaatteet napsuu iholla, tiskipöydästä saa sätkyt ja hanasta. Äsken sain napsut vessanpytystä! : (

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet sähköisiä. Metallissa tai laitteessa eri varaus?

Vierailija
2/11 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinokuituvaatteet päällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin, villasta kudottu villatakki sen saa aikaan, ei fleece.

Vierailija
4/11 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haa, asuuko sinussa hattivatti? Oletko miettinyt että voisit ratkaista energiakriisin?

Vierailija
5/11 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu ja tuon lisäksi saatan saada kesällä sähköiskun jostakin mihin aurinko paistanut. Enemmän kuitenkin tulee talvella sähköiskuja. Kissaan kun koskin ensimmäisen kerran niin, että saimme molemmat sähköiskun niin kissa mulkoili mua, että mitä sä teit. :D Vältteli mun kosketusta hetken. 

Vierailija
6/11 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kuullut, että joku muukin sanoo, että saa villasta. Mä en saa koskaan ja mulla on paljon villavaatteita. Millä aineella peset villavaatteet?

Vierailija
7/11 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissakin on sähköisempi kun on kunnolla pakkasta, joskus pimeässä huomaa kissaa rapsuttaessa miten kissan turkki välähtelee samalla kun kuuluu ja tuntuu sellainen sähköinen rätinä.

Vierailija
8/11 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissakin on sähköisempi kun on kunnolla pakkasta, joskus pimeässä huomaa kissaa rapsuttaessa miten kissan turkki välähtelee samalla kun kuuluu ja tuntuu sellainen sähköinen rätinä.

Kissa kannattaa maadoittaa. Kaverin kissa kanssa teki tätä kovilla pakkasilla, kaveri vaan ihmetteli ja naureskeli, sitten kerran kissa leimahti kipinästä liekkeihin. Meinasi kuulemma palaa koko kämppä.

Vierailija
9/11 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettelee, energia talteen vaan. Akut lataukseen jne. Hopi Hopi.

Vierailija
10/11 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metallilla saa pois sähköisyyttä, jos se ei kosketa laitetta. Esim. pyykkitelineen metalliin paidat tai ovenkahva. Mutta se voi olla joka vaatteessa.

Vierailija
11/11 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kuullut, että joku muukin sanoo, että saa villasta. Mä en saa koskaan ja mulla on paljon villavaatteita. Millä aineella peset villavaatteet?

En pese, villaa vain ulkoilutetaan mielellään pakkasilla  tämä on norjalaistyyppinen paksu tosin portugalissa kudottu ja sieltä ostettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan