Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikani vielä yläkoulussa, mutta pala kurkussa jo ajattelen hänen tulevaa vanhojen tanssipäivää..

Vierailija
17.02.2016 |

Se on sitten nenäliinapkt otettava mukaan, ja meikin oltava vedenkestävää. Oikeasti, pala pyörii kurkussa jo nyt, kun aattelen vauvaani kys juhlassa, frakki (todnäk) päällä, kaunis, fiksu, ihana ja niin mielettömän rakas aarteeni :)

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos poika haluaa mennä ammartikouluun, niin säästyt itkemiseltä.

Vierailija
2/44 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvaani? Onnea vaan tulevalle miniäehdokkaallesi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja entäs kun aarteesi nuolee ja nussii, voi mammapakaa.

Vierailija
4/44 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä tiedä minkä valinnan poika tekee jatkon suhteen. Ei tuota nyt vielä kannata miettiä.

Vierailija
5/44 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ppika ei tanssi vanhoja? Ei saa paria tai ei vain halua.

Vierailija
6/44 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pahalla, mutta yritä päästä vauva-vaiheesta ohi. Poikasi on jo iso mies.

Vierailija
7/44 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kun kerroit tuosta, niin sama täällä. Ja mun poika on vasta 4 :).

Olen jo joskus itkeä tirauttanut sitä, että jonain päivänä poikani lähtee kotoa.

Ihan kreisiä. Ja sitten tavallaan odotan jokaista elämänvaihetta, sitä että saan seurata hänen kasvamistaan.

Vierailija
8/44 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulla ei ole lapsia.

Vierailija
9/44 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käy sääliksi lapsesi tulevaa tyttöystävää (tai poikaystävää), jos sellaisen rinnalleen löytää. Et kai ole niitä, jotka hyysää "vauvojaa" aikuisiälle asti, tekee ruuat pakkaseen ja käy pesemässä pyykit ja siivoamassa aikuisen lapsensa kämpän? :D

Vierailija
10/44 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä kireätä väkeä...

Poikani on myöskin vauvani, vaikka hänellä olisi ikää 50v. Se ei sulje pois hänen todellista fyysistä ikäänsä tms. Luulisi että äiti-ihmiset moisen tiedostaisi..

En olisi tätä aloitusta tehnyt, jos en tietäisi hänen menevän lukioon, ka 9,9 ja se asia on ollut kuulema selvä jo pitkään.

ap

Vierailija
11/44 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökkään. Muistathan, että omaa elämää ei kannata elää kuitenkaan liikaa oman lapsensa kautta. Lapset kun ei välttämättä tee juuri kuin vanhempansa toivoo ja unelmoi ja seurauksena on turhaa murhetta puolin ja toisin, jos on jotain muuta oletettu.

Vierailija
12/44 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheen vauva, mun sisko 17v. ilmoitti, että ei halua vanhempia vanhojen tansseihin.

Vierailija
13/44 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja entäs kun aarteesi nuolee ja nussii, voi mammapakaa.

?? Toiv juu pääsee sitäkin tekemään. Sikäli mikäli se asia tähän aiheeseen jollakin tavoin liittyi..

ap

Vierailija
14/44 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä käy sääliksi lapsesi tulevaa tyttöystävää (tai poikaystävää), jos sellaisen rinnalleen löytää. Et kai ole niitä, jotka hyysää "vauvojaa" aikuisiälle asti, tekee ruuat pakkaseen ja käy pesemässä pyykit ja siivoamassa aikuisen lapsensa kämpän? :D

Ja sitten tuleva naisystävä tulee itkemään palstalle, kun mies ei tee kotona mitään ja vaan olettaa, että nainen tekee kaikki kotityöt jne.

Kotitöihin osallistumattoman miehen naisystävien pitäisi käydä valitamassa mieten äideille, eikä itse miehelle. Itse tunnistan tilanteen hyvin. En edes muista, että olisin tehnyt kotona ruokaa saati sitten oikeasti siivonnut. Aina oli koti siistinä äidin toimesta ja lämmin ruoka pöydässä. Siitä sitten armeijan kautta tyttöystävän kanssa samaa asuntoon. Olihan siinä melkoinen opettelu uusiin kuvioihin, eikä minulla vieläkään mitenkään selkärangasta tule, että "nyt pitää siivota". Toki osallistun kotitöihin, mutta usein vaimo vihjailee seuraavana listassa olevasta asiasta.

Vierailija
15/44 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei itkettänyt vanhojen tansseissa yhtään (kaksi poikaa jo tanssinut, kolmannella edessä ensi vuonna), vaikka upeaa ja ihanaa olikin. Jostain syystä penkkariajelut saivat minut herkistymään enemmän. Ja esikoisen lakkiaisissa esitetty Myrskyluodon Maija avasi kyynelhanat perheen isältäkin.

Vierailija
16/44 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikani on myöskin vauvani, vaikka hänellä olisi ikää 50v. Se ei sulje pois hänen todellista fyysistä ikäänsä tms. Luulisi että äiti-ihmiset moisen tiedostaisi..

En olisi tätä aloitusta tehnyt, jos en tietäisi hänen menevän lukioon, ka 9,9 ja se asia on ollut kuulema selvä jo pitkään.

ap

Minäkin menin lukioon 9,5 ka:lla, mutta en tanssinut vanhojen tansseja. Äitiäni tämä saattoi vähän harmittaa, kun on tyyppiä, joka on aina olettanut, että elämässä pitäisi noudattaa piettyjä perinteitä, kuten naimisiinmeno perinteisine häineen ja lastenteko tietyssä "oikeassa" vaiheessa.. Harmi, että tyttärensä on hieman kapinallinen näihin odotuksiin liittyen..

Vierailija
17/44 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Täällä äiti-ihminen, joka ei moista tiedosta. Aikuiset pojat (3 kpl) eivät ole missään mielessä vauvojani -- he ovat lapsiani toki. Eivät ole vauvoja olleet sitten vauvaiän. 

Vähän tuoksahtaa, että poika on ainokaisesi?

Vierailija
18/44 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin puhun pojistani vauvoina, mutta se nimitys sisältää lähinnä ironiaa itseäni kohtaan. Terv. Kolmen pojan äiti.

Vierailija
19/44 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Kutsutko poikaasi tuolla nimellä? Vai onko ongelma vain pääsi sisällä?

Vierailija
20/44 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei itkettänyt vanhojen tansseissa yhtään (kaksi poikaa jo tanssinut, kolmannella edessä ensi vuonna), vaikka upeaa ja ihanaa olikin. Jostain syystä penkkariajelut saivat minut herkistymään enemmän. Ja esikoisen lakkiaisissa esitetty Myrskyluodon Maija avasi kyynelhanat perheen isältäkin.

En minäkään itsenyt tyttären vanhoissa, mitä nyt lievästi ajatuksissani nyyhkytin sitä älytöntä rahanmenoa. Mite tanssi koetaan niin tärkeäksi? Sen vielä ymmärrän, että nuoret haluavat (lue tytöt) prinssi-prinsessapäivän, mutta vanhemmillekin unelmien päivä? Kyllä minä olin huomattavasti iloisempi lakkiaispäivänä, ja toivottavasti nyt kesällä jos tyttö pääsee toisella yrittämällä lukemaan erittäin hankalasti sisäänpäästävää ainetta yliopistoon. Ja poika taitaa jättää tanssit kokonaan väliin, ihan OK meille. Lukio on tutkinnonsaamista varten, lakkiaiset ne suuri juhla, vanhaintanssit ylimääräinen hassutus.