Miksi naiset eivät osaa pukeutua klassisen naisellisesti?
Suuri osa naisista pukeutuu kuin teinipojat tai sitten päälle vetään "muodikasta" rytkyä mistälie-halparytkyliikkeestä. Miksi niin harva on nykyään hieno nainen?
Feminismi on ajanut naiset näyttämään miesmäisiltä ja silti odotetaan, että miehet näkevät heidät hienoina naisina?
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuri osa naisista pukeutuu kuin teinipojat tai sitten päälle vetään "muodikasta" rytkyä mistälie-halparytkyliikkeestä. Miksi niin harva on nykyään hieno nainen?
Feminismi on ajanut naiset näyttämään miesmäisiltä ja silti odotetaan, että miehet näkevät heidät hienoina naisina?Suuri osa miehistä pukeutuu kuin jätekuskit tai sitten päälle vedetään "muodikasta" rytkyä mistälie-halparytkyliikkeestä. Miksi niin harva on nykyään herrasmies?
Sovinismi on ajanut miehet näyttämään kaljakuppiloiden elämäm koululaisilta ja silti odotetaan, että naiset näkevät heidät herrasmiehinä?
Touché. Molemmilla parantamisen varaa. Klassinen tyyli on aina ajattomampi.
Pukeudun välillä paremmin ja välillä huonommin, kouluun en koska opiskelen alaa jossa vaatteet voivat mennä pilalle ja muutenkaan eivät edes näy, ja sen jälkeen en oikeastaan käy kuin koirat ulkona ja korkeintaan kaupassa.
Ja tuo talvijuttu on kyllä hyvä syy! Itse koiria käytän koiria 2h päivässä myös niillä 35 asteen pakkasilla joten toppahousut ja kunnon toppatakki ovat tarpeen. Välikausitakki voi sitten olla paremman näköinen.
Mä haluun ainakin näyttää kans äijän puolen itestäni. Ne, joille se on ongelma, voi mun puolesta vaikka vetää käteen, ei kiinnosta. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi pukeutua tyyliin josta ei pidä?
Ei sitten saa vinkua kun ei ole naisellinen eikä miehet ihastele.
En ole hän mutta naisellisuutta on ja miehet katselevat vähän liikaakin.
Ollakseen naisellinen nainen, ei tarvitse pukeutua "tyylikkäästi".
Miksi naiset haluaisivat pukeutua "klassisen naisellisesti"? :D
varsinkin jos aikoo tehdä asioita (kuten kävellä) eikä vain olla ja tuijottaa seinää.
:D
Miten klassisen naisellisesti? Art decon klassisen naisellisesti? Art nouveaun klassisen naisellisesti? rokokoon klassisen naisellisesti? 70-luvun klassisen naisellisesti? 80/90-luvun, 2000?
Kaikki naiset ei diggaa samasta tyylistä? Niinkun ei kaikki miehetkään tykkää klassisesta tyylistä naisella. Olispa tylsä katukuva jos kaikilla olis samas rytkyt päällä. 😄 SINUN makusi ei ole se ainoa ja oikea ja paras, herraseni.
Vierailija kirjoitti:
Eivät toisaalta miehetkään klassisen hienosti pukeutu :S
Sehän olisi hauskan näköistä kun naiset olisivat naisellisia ja kauniisti pukeutuneita ja miehet vetäisivät edelleen verkkareissä/pompassa.
Miehen ei kuulu huolehtia ulkonäöstään. Ulkonäöstään huolehtivaa miestä on aikojen saatossa useissa kulttuureissa pidetty joko jonkinlaisena nössönä, neitimäisenä tai jopa homona.
En halua pukeutua naisellisesti enkä halua, että minua pidetään hienona naisena. Ihan ihmisenä kohtelu riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi pukeutua tyyliin josta ei pidä?
Ei sitten saa vinkua kun ei ole naisellinen eikä miehet ihastele.
En ole tuo kelle vastasit mutta vastaan silti. En pukeudu klassisesti mutta olen naisellinen silti ei ole vain yhtä tapaa olla naisellinen. Sinun ihasteluasi en todellakaan kaipaa, mutta ihastelua miehiltä saan oikeastaan liikaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät toisaalta miehetkään klassisen hienosti pukeutu :S
Sehän olisi hauskan näköistä kun naiset olisivat naisellisia ja kauniisti pukeutuneita ja miehet vetäisivät edelleen verkkareissä/pompassa.
Miehen ei kuulu huolehtia ulkonäöstään. Ulkonäöstään huolehtivaa miestä on aikojen saatossa useissa kulttuureissa pidetty joko jonkinlaisena nössönä, neitimäisenä tai jopa homona.
sulla on kyllä luokattoman huono historiantuntemus!
En ole hieno nainen, joten antaisin valheellisen mielikuvan itsestäni leidiksi pukeutuneena.
Tykkään muuten naisilla äijämäisestä tyylistä (urheilullinen takki, rennot housut ja kengät); tämänkään tyylin ei ole pakko olla epäsiisti ja resuinen, vaan ne vaatteet voi olla hyvin istuvat ja laadukkaat, ei tokmanni-colleget. Miesten kannattaa huomata se, että naiset eivät pukeudu vain miehiä miellyttääkseen, vaan saattavat haluta vetää puoleensa myös naisia tai ihan vaan omantyylisiään ihmisiä ylipäätään. Mulla arkityyli on yleensä vähän hipsteri :s se vaan menee siihen. Jos haluan mennä jonnekin missä haluan olla paremman näköinen kuin arkena, olen mieluummin seksikäs kuin klassinen - hyvinistuvat vaatteet, yleensä joko housut tai paita myötäilevät vartaloa, korot joilla voi myös kävellä, meikkiä sopivasti. Tämä kuvastaa paremmin persoonaani, sitä, että olen mutkaton ja rento. Terveisin bi-nainen
Olis kiva kun miehet pukeutuis klassisen tyylikkäästi. Ja käyttäytyisivät myös.
Pois collarit, bombertakit, hupparit ja lenkkarit. Ja reput.
Tarkoittaako tämä jotain 50-luvun lookkia ja sen mukaisia arvoja?
En ole tuo eka kommentoija, mutta täysin samaa mieltä hänen kanssaan. En tykkää klassisesta tyylistä, enkä ole kyllä koskaan vinkunut etten ole naisellinen, ja miehet ihastelevat kyllä ihan tarpeeksi/liikaa näinkin.