Mies - millaisen naisen kelpuutat vain seksiin etkä näe naista yhtään parisuhdekelpoisena?
Eli millaista naista tiedät ettet edes jaksaisi tapailla vaan sinulle on ok joko yhden illan juttu tai korkeintaan seksisuhde. Ulkonäkö, luonne, harrastukset, koulutus, jne?
Kommentit (80)
Kaikkien työaika ei ole 8-16. Jos vielä jollekin on epäselvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä te miehet tapaatte näitä "parisuhteeseen liian tyhmiä" naisia niin usein, että tuo seikka nousee noin esille vastauksissa? Humalassa baarissako? Oletteko itse olleet siis selviä ja tehneet arvionne naisen tyhmyydestä (hänen ollessaan humalassa...), vai perustuuko tuo arvio naisen tyhmyydestä omaan humalaiseen arvioonne?
Lisärinä: miten naisen tyhmyys ilmenee?
Jotenkin isoina vaikeuksina prosessoida normaalia kanssakäymistä? Vai onko teille joku sivistymättömyys merkki älyvajeesta? Mielenkiintoista jos on, sillä millaisia neroja te miehet olette jos baarissa klo 3 aikaan yöllä tuumaatte, että "onpas toi Pirjo kyllä helvetin tyhmä kun uusimmista 5D-lasilevyistä mitään, mutta vaikka Pirjoa en suhteeseen huoli, nii kyä mä sitä yhden illan painaa voi!"
Kyllä se äly tai sen puute melko nopeasti keskustelussa ilmenee. Huumorintajusta tai sen puutteesta voi myös päätellä paljon. Minkään 5D-lasilevyjen tai muunkaan nippelitiedon kanssa sillä ei ole mitään tekemistä vaan päinvastoin älykkään naisen (tai miehen) kanssa keskustelu soljuu sujuvasti ihan aiheesta riippumatta.
Sentään joku uskalsi vastata! Muttet vastannut vielä sitä aiempaan kysymykseen, siihen voisit vielä tarkentaa.
Missä nyt muutenkin tulee naisiin tutustuttua. Työpaikalla, harrastuksissa, kaupan kassajonossa, kirjastossa, lenkkipolulla, ystävän grillijuhlissa tai vaikka jonkun häissä ja joo, myös siellä yöelämässä. Harvemmin kyllä juon itseäni humalaan ja jos juon, niin olen todennäköisesti lähimpien ystävieni kanssa liikenteessä enkä etsimässä seuraa.
Siis ihan oikeasti. Onko täällä yhtään sellaista tai tunteeko täällä edes kukaan ketään sellaista, joka olisi löytänyt kumppanin kassajonosta. Miksi tuo tulee esiin ihan joka paikassa?
Ja mikä juttu tuo on, että "olen vain kavereiden kanssa baarissa, en siis etsi seuraa". Käykö joku useinkin baarissa sitten ilman kavereita etsimässä seuraa? Ärsyttää tällaiset kliseet. Ei minulla muuta :D
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan oikeasti. Onko täällä yhtään sellaista tai tunteeko täällä edes kukaan ketään sellaista, joka olisi löytänyt kumppanin kassajonosta. Miksi tuo tulee esiin ihan joka paikassa?
Minä. Kassa oli joku harjoittelija ja koneessa jotain häikkää ja siinä odotellessa hyväntuulisesti vähän tilanteelle toisen jonottajan kanssa naureskeltiin ja jäätiin lopulta suusta niin kiinni, että päädyttiin viereiseen kahvilaan. Ei siitä mitään elämää suurempaa rakkaustarinaa kyllä tullut, mutta muutama kuukausi tapailtiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä. Kassa oli joku harjoittelija ja koneessa jotain häikkää ja siinä odotellessa hyväntuulisesti vähän tilanteelle toisen jonottajan kanssa naureskeltiin ja jäätiin lopulta suusta niin kiinni, että päädyttiin viereiseen kahvilaan. Ei siitä mitään elämää suurempaa rakkaustarinaa kyllä tullut, mutta muutama kuukausi tapailtiin.
Okei. Olet ensimmäinen, jonka tarinan olen kuullut aiheeseen liittyen.
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä juttu tuo on, että "olen vain kavereiden kanssa baarissa, en siis etsi seuraa". Käykö joku useinkin baarissa sitten ilman kavereita etsimässä seuraa? Ärsyttää tällaiset kliseet. Ei minulla muuta :D
Kyllä parikymppisenä oli ihan tavallista käydä yhtenä iltana lähes selvinpäin ja yhden tai korkeintaan kahden kaverin kanssa kuppilat kiertämässä naisten perässä ja lähes selvinpäin ja toisena iltana vedettiin isommalla porukalla lärvit, eikä (kaveriporukan ulkopuolisiin) naisiin tutustuttu kuin korkeintaan vahingossa. Ehkä tuota on vaikea käsittää jos istuu aidan sillä puolella jossa lähinnä odotellaan sen vastapuolen alotteita, mutta jos oikein yrität niin keksit varmaan miksi joku noinkin tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä parikymppisenä oli ihan tavallista käydä yhtenä iltana lähes selvinpäin ja yhden tai korkeintaan kahden kaverin kanssa kuppilat kiertämässä naisten perässä ja lähes selvinpäin ja toisena iltana vedettiin isommalla porukalla lärvit, eikä (kaveriporukan ulkopuolisiin) naisiin tutustuttu kuin korkeintaan vahingossa. Ehkä tuota on vaikea käsittää jos istuu aidan sillä puolella jossa lähinnä odotellaan sen vastapuolen alotteita, mutta jos oikein yrität niin keksit varmaan miksi joku noinkin tekee.
Minä kysyinkin, käykö joku ilman kavereita.
Sellaiset miehet ovat helppoja jotka tulevat baarissa tyrkyttämään itseään ja heti olisivat kämpilleen viemässä. Tällaisia miehiä on hyvin paljon. En kelpuuttaisi tällaista miestä edes yhden illan seuraksi. Sellaisille yleensä vain nauran ja sanon että etsi tasoistasi seuraa.
Huvittavimpia ovat miehet jotka itse yrittävät lähennellä ja käpälöidä ja kun heille sanoo että en ole sellainen nainen jota voi lähestyä noin, niin he sanovat että arvostavat kaltaisiani enemmän. Näillekin miehille vilkutan vain että hei hei.
Ihan vaan ajattelin tätäkin näkökulmaa tuoda, kun monet miehet ovat täällä jakaneet ajatuksia helpoista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kysyinkin, käykö joku ilman kavereita.
Totta niinpä kysyitkin, keskityin lähinnä tuohon "etsii seuraa/ei etsi seuraa"-jaotteluun. Voi käydä yksinkin, olen itsekin käynyt. Reissutöissä ei oikein muuta mahdollisuutta ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
No usko tai älä, mutta monet vain haluavat pitää hauskaa oman porukan kanssa. Ilman että joku ulkopuolinen sotkeentuu mukaan.
Tuskin kovin moni yksinkään baareissa käy, mutta mitä ihmeellistä siinä on jos haluaa juhlia ilman että etsii seuraa?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä muotoilin tuon huonosti. Sanotaan sitten vaikka niin, että jos olen baarissa humalassa, olen todennäköisesti lähimpien ystävieni kanssa viettämässä iltaa ja silloin riittää kyllä juttua ilman ulkopuolisiakin, enkä ole kiinnostunut muusta seurasta. Itseasiassa pitäisin jopa hieman epäkohteliaana hävitä jonkun satunnaisen naisen takia pöydästä. Jos nyt joku tosiaan kiinnostava nainen tulee vastaan, niin saatan pahoitella että olen nyt "varattu" ja sopia vaikka kahvit seuraavalle päivälle.
Ei ihan kassajono, mutta tapasin ex-mieheni bussipysäkillä ja nykyiseni rautakaupassa. Veljeni kirjaimellisesti törmäsi tulevaan rakkaaseensa, kolaroivat liikennevaloissa (peräänajo) ja siitä se sitten lähti. 😀 Eli eiköhän ole tyypistä kiinni, ei olla baari-ihmisiä.
Sellaisen jolla on tramp stamp tai muita tatskoja.
Ap kuulostaa siltä, että yrittäisi epätoivoisesti olla "vaimomatskua". Voit aloittaa vaikka siitä, ettet mene sänkyyn heti ekoilla treffeillä.
Otsikon kysymykseen vastaisin: reilusti itseäni vanhempien naisten kanssa. Oltaisiin hyvin todennäköisesti eri elämänvaiheissa ja haluaisin vielä joskus saada omia lapsia.
Yksinhuoltajan, jolla pari kolme kakaraa.
Rahan perään ovat, seks saa muutamalla drinkillä.
Yleensä tyhmiä.
Yksi etsi isää lapsilleen kostaakseen exälle eroa.
Teki mieli lyödä...panin pyllyyn...isoon sellaiseen :)
Vierailija kirjoitti:
Ap kuulostaa siltä, että yrittäisi epätoivoisesti olla "vaimomatskua". Voit aloittaa vaikka siitä, ettet mene sänkyyn heti ekoilla treffeillä.
Kuten en ole koskaan tehnytkään.
Tuo "vaimomatsku"-arvio on vain omaa tulkintaasi.
Sentään joku uskalsi vastata! Muttet vastannut vielä sitä aiempaan kysymykseen, siihen voisit vielä tarkentaa.