Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies - millaisen naisen kelpuutat vain seksiin etkä näe naista yhtään parisuhdekelpoisena?

Vierailija
17.02.2016 |

Eli millaista naista tiedät ettet edes jaksaisi tapailla vaan sinulle on ok joko yhden illan juttu tai korkeintaan seksisuhde. Ulkonäkö, luonne, harrastukset, koulutus, jne?

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää, millainen nainen pohtii tätä. Joko hän haluaa listan ominaisuuksista mitä hänen on teeskenneltävä, että kelpaisi. Tai sitten hän olettaa olevansa itse täydellistä vaimomatskua ja haluaa kuulla miten muita naisia haukutaan.

Niin tai sitten ap on vain yksinkertaisesti utelias. Ei kaikesta tarvitse etsimällä etsiä piilomerkityksiä ja vittuilua. Joskus ihmiset kysyvät asioita ihan vaan uteliaisuuttaan ilman mitään kieroja taka-ajatuksia.

Vierailija
22/80 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli millaista naista tiedät ettet edes jaksaisi tapailla vaan sinulle on ok joko yhden illan juttu tai korkeintaan seksisuhde. Ulkonäkö, luonne, harrastukset, koulutus, jne?

Sillä on pillu, mutta se jokin puuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti epätasapainoista tai tyhmää ei jaksa kovin pitkään. Paneskella toki voi.

Vierailija
24/80 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vähemmän kaunis nainen ja en ole nuorena koskaan kelvannut yhden illan seuraksi vaikka olen ollut hyvä kroppainen silloin. Naimisiin olen päässyt ja muutenkin elänyt pitkiä parisuhteita joten voisin siis kuvitella että mä olen luonteeni takia kelvannut pitkiin suhteisiin mutta nimen omaan naamani takia musta ei ole ollut yhden illan juttuihin!

Vierailija
25/80 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoi...ei kun siis hetkinen, eihän sellainen kelpaa kumpaankaan.

Ehkä suihinoton voisin antaa tehdä, jos kauniit kasvot?

Vierailija
26/80 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no en oo hirveästi harrastanut yhdenillanjuttuja, mutta periaatteessa pelkäksi seksiseuraksi valitsen puhtaasti ulkonäön perusteella, kyllähän helpot naiset erottaa aika hyvin: yleensä musta, pitkä tukka, paksusti pakkelia, lyhyt hame, kyllähän ton kaikki tietää. Käytös on sellasta vähän rehvakasta, kiroilua ja ottaa reippaammin viinaa, tod. näk. tupakoi ja on vähän sellainen yksinkertainen tapaus.

Vakavampaan seurusteluun sitten semmonen oikeasti nätti nainen, eli pakkelin alta ei paljastu mikään monsteri, normaalipaino mieluiten, tyylikäs ja naisellinen, fiksu, osaa kokata eikä oo jokajannun höylättävänä. Ei tee itsestään numeroa ja kohkaa milloin mistäkin. On tasapainoinen.

Vierailija
27/80 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää, millainen nainen pohtii tätä. Joko hän haluaa listan ominaisuuksista mitä hänen on teeskenneltävä, että kelpaisi. Tai sitten hän olettaa olevansa itse täydellistä vaimomatskua ja haluaa kuulla miten muita naisia haukutaan.

Ilmeisesti joku tinder kiertopalkinto ihmettelee miksi ei kelpaa pelimiehille.

Ihmetyttää sekin, miten joku kehtaa käyttää tuollaisia nimityksiä ja sitten löytyy vielä niitäkin, jotka yläpeukuttavat tuota. Täällä on paljon ikäviä ihmisiä.

Vierailija
28/80 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo no en oo hirveästi harrastanut yhdenillanjuttuja, mutta periaatteessa pelkäksi seksiseuraksi valitsen puhtaasti ulkonäön perusteella, kyllähän helpot naiset erottaa aika hyvin: yleensä musta, pitkä tukka, paksusti pakkelia, lyhyt hame, kyllähän ton kaikki tietää. Käytös on sellasta vähän rehvakasta, kiroilua ja ottaa reippaammin viinaa, tod. näk. tupakoi ja on vähän sellainen yksinkertainen tapaus.

Vakavampaan seurusteluun sitten semmonen oikeasti nätti nainen, eli pakkelin alta ei paljastu mikään monsteri, normaalipaino mieluiten, tyylikäs ja naisellinen, fiksu, osaa kokata eikä oo jokajannun höylättävänä. Ei tee itsestään numeroa ja kohkaa milloin mistäkin. On tasapainoinen.

Miten kummassa kuvittelet kelpaavasi tuollaiselle naiselle?

Olin kerran treffeillä miehen kanssa, joka oli ihan OK. Sitten vähän kuvatulla tavalla pukeutunut nainen tervehti häntä. Mies selitti pikaisesti naisen olevan entinen säätö. Siihen sammui vähäinenkin kiinnostus miestä kohtaan, jos sitä ikinä olikaan.

Kokkaan kyllä, mutta en miehelle jonka itsekunnioitus on niin pohjamudissa että viettää aikaa ihmisen kanssa, jota halveksii. Se on pelkurin ja valehtelijan käytöstä.

Vierailija
29/80 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tai sitten ap on vain yksinkertaisesti utelias. Ei kaikesta tarvitse etsimällä etsiä piilomerkityksiä ja vittuilua. Joskus ihmiset kysyvät asioita ihan vaan uteliaisuuttaan ilman mitään kieroja taka-ajatuksia.

Uteliaisuutta on esim. se, että ihmettelee miksi katolla on liikennemerkki. Ei tarvitse paljon vaivautua käyttämään aivojaan, että tajuaa tähän ketjuun tulevan lähinnä tietynlaisten naisten haukkumista. Tässä tapauksessa pelkäksi uteliaisuudeksi kuittaaminen on tarkoituksellista silmien sulkemista. Kai siksi että on mukava seurata tappelua.

Vierailija
30/80 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein ketjun ihan mielenkiinnosta josko täältä saisi jotain vastauksia sille miksi itse tuntuu edustavan miehille vain kevyttä hauskaa huvinpitoa muttei muuta.

Vierailija
31/80 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran treffeillä miehen kanssa, joka oli ihan OK. Sitten vähän kuvatulla tavalla pukeutunut nainen tervehti häntä. Mies selitti pikaisesti naisen olevan entinen säätö. Siihen sammui vähäinenkin kiinnostus miestä kohtaan, jos sitä ikinä olikaan.

Kokkaan kyllä, mutta en miehelle jonka itsekunnioitus on niin pohjamudissa että viettää aikaa ihmisen kanssa, jota halveksii. Se on pelkurin ja valehtelijan käytöstä.

Joo no oon kelvannut jo, enkä hae minkäänlaista seuraa, en seksiin enkä seurusteluun. Kuten sanoin,  en oo hirveästi yhdenillanjuttuja harrastanut, lähinnä nuorempana jonkun kerran. Enkä mä aatellut niitä naisia minään säätöinä, kerran pantiin kun molemmat oli halukkaita. Eikä tulis mieleenkään kertoa avokille mistään entisistä, eikä hänkään kerro mulle, enkä halua tietääkään. Tämmöstä sattuu, en oo täydellinen, mutta uskollinen oon, ehdottomasti. Yhdenillanjutut loppui kun yksi tyttö luuli, että on enemmästäkin kyse, mä taas ajattelin, että jos nainenkin on heti valmis sänkyyn, niin tuskin sekään suhdetta etsiin. Siis sellaista hauskanpitoa vaan, usko pois, sellaisia naisia on, että eivät edes etsi suhdetta. Että en nyt miksikään roistoksi itseäni tunne. Emmä noita naisia halveksi, kiva niitä oli panna ja varmaan jos haluavat löytävät kaltaisensa miehen.

Vierailija
32/80 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tunnista itseäni näistä teidän antamistanne 'vain seksiin' -kuvauksista...

Vierailija
33/80 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein ketjun ihan mielenkiinnosta josko täältä saisi jotain vastauksia sille miksi itse tuntuu edustavan miehille vain kevyttä hauskaa huvinpitoa muttei muuta.

miehet, joita olet tapaillut ovat halunneet vain kevyttä hauskaa huvinpitoa. Ei kai siinä sen kummempaa. Kannattaa miettiä onko tapailemillasi miehillä jotain yhteistä piirrettä. Etsi erilaisia miehiä ja etsi eri paikoista.

Vierailija
34/80 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa ei ole mitään järkeä. Miten täältä voisi saada vastauksia kun kukaan ei tunne sinua eikä noita miehiä? Jos et itse paikan päällä olleena pysty vastausta löytämään, ei siihen pysty kukaan täällä. Kaikki vastaukset kertovat vain vastaajien omista arvoista ja ajatuksista, ei mitään sinun tilanteestasi.

Vierailija
35/80 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miehet, joita olet tapaillut ovat halunneet vain kevyttä hauskaa huvinpitoa. Ei kai siinä sen kummempaa. Kannattaa miettiä onko tapailemillasi miehillä jotain yhteistä piirrettä. Etsi erilaisia miehiä ja etsi eri paikoista.

Kyseessä ovat olleet parisuhdeorientoituneet miehet. Tahtomattaankin alkaa ajatella, että itsessä on jotain mikä saa miehet ajattelemaan vain seksiä eikä muuta.

Tuo "muualta etsiminen" tarkoittaisi tässä tapauksessa sitä, että pitää alkaa etsimään miestä viihteeltä tai tinderistä. Ei kauhean houkutteleva ajatus.

Vierailija
36/80 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät naiset on turn off. Niitä voi sen kerran panna, jos on hyvännäköinen, mutta parisuhteeseen en ottais. Samoin sellaset, jotka on heti valmiina lähtemään mukaan, ei ole imo tyttöystäväainesta. Muita ehdottomia vaatimuksia ei sitten oikeestaan ole. 

M25

Vierailija
37/80 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on itsekäs tai hankala, niin vain seksi kiinnostaa. Erityisesti jos nainen laittaa maksamaan treffeillä.

Silloin suhde on molemminpuolista hyväksikäyttöä, eli peli on reilua. Nainen saa mitä haluaa (rahaa, huomiota) ja itse saan seksiä.

Vierailija
38/80 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa ei ole mitään järkeä. Miten täältä voisi saada vastauksia kun kukaan ei tunne sinua eikä noita miehiä? Jos et itse paikan päällä olleena pysty vastausta löytämään, ei siihen pysty kukaan täällä. Kaikki vastaukset kertovat vain vastaajien omista arvoista ja ajatuksista, ei mitään sinun tilanteestasi.

Sitten poistut ketjusta jos tämä ei sinua miellytä. Ei kannata kuvitella, että näitä vastauksia pitäisi objektiivisena totuutena omasta tilanteesta - pikemminkin korkeintaan ajatuksia herättelevinä esimerkkeinä ainakin.

Vierailija
39/80 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo no oon kelvannut jo, enkä hae minkäänlaista seuraa, en seksiin enkä seurusteluun. Kuten sanoin,  en oo hirveästi yhdenillanjuttuja harrastanut, lähinnä nuorempana jonkun kerran. Enkä mä aatellut niitä naisia minään säätöinä, kerran pantiin kun molemmat oli halukkaita. Eikä tulis mieleenkään kertoa avokille mistään entisistä, eikä hänkään kerro mulle, enkä halua tietääkään. Tämmöstä sattuu, en oo täydellinen, mutta uskollinen oon, ehdottomasti. Yhdenillanjutut loppui kun yksi tyttö luuli, että on enemmästäkin kyse, mä taas ajattelin, että jos nainenkin on heti valmis sänkyyn, niin tuskin sekään suhdetta etsiin. Siis sellaista hauskanpitoa vaan, usko pois, sellaisia naisia on, että eivät edes etsi suhdetta. Että en nyt miksikään roistoksi itseäni tunne. Emmä noita naisia halveksi, kiva niitä oli panna ja varmaan jos haluavat löytävät kaltaisensa miehen.

Pidätkö minua hölmönä vai oletko itse? Käytit sanoja "helppo" ja "yksinkertainen tapaus". Sitten väität että et muka halveksi. Naisen pitäisi olla äärimmäisen typerä, jos ei tajua tuota muita väheksyvää asennettasi. Tai sitten nainen on yhtä häijy kuin sinä ja pitää tuosta asenteesta.

Vierailija
40/80 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten poistut ketjusta jos tämä ei sinua miellytä. Ei kannata kuvitella, että näitä vastauksia pitäisi objektiivisena totuutena omasta tilanteesta - pikemminkin korkeintaan ajatuksia herättelevinä esimerkkeinä ainakin.

Poistu itse jos kommentit eivät miellytä. Tuo "objektiivinen totuus" on keskustelupalstoilla nykyään oikein muotifraasi, jolla yritetään tukkia muiden suu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi