Mies - millaisen naisen kelpuutat vain seksiin etkä näe naista yhtään parisuhdekelpoisena?
Eli millaista naista tiedät ettet edes jaksaisi tapailla vaan sinulle on ok joko yhden illan juttu tai korkeintaan seksisuhde. Ulkonäkö, luonne, harrastukset, koulutus, jne?
Kommentit (80)
Niin no mun mielestä nainen on helppo, jos se lähtee samantien baarista uuden tuttavuuden mukaan, ja siten myös vähän yksinkertainen. Emmä näitä halveksi, kunhan totesin. Säkö halveksit kaikkia, jotka on sun mielestä vähän yksinkertaisia? Siellä taas joku nuttura tiukalla kaivelee tikulla toisten sanomisia ja koittaa etsiä niistä kaikkea hirveän pahaa. Voit pitää mua häijynä jos haluat, ihan vapaasti ja jos se tekee olos jotenkin helpommaksi. Jos viittaat mun nykyiseen avovaimoon, niin ei ole typerä eikä taatusti pidä mua väheksyvänä tai häijynä ja usko tai älä, sun mielipiteellä ei ole mulle mitään merkitystä. Vastasin ap:n kysymykseen ja se siitä. Ei vastauksen tarvi sua miellyttää.
mies39 kirjoitti:
Jos nainen on itsekäs tai hankala, niin vain seksi kiinnostaa. Erityisesti jos nainen laittaa maksamaan treffeillä.
Silloin suhde on molemminpuolista hyväksikäyttöä, eli peli on reilua. Nainen saa mitä haluaa (rahaa, huomiota) ja itse saan seksiä.
Nainen ei saa tuossa rahaa. Jos käyt joskus kaverisi luona jääkiekkoa katsomassa ja kaveri tarjoaa makkarat ja kaljat, annatko hänelle?
Eipä paljon kiinnosta miehet, jotka vapisevat kauhusta kun luulevat joutuvansa maksamaan kahvit treffeillä. Se on isompi turn off kuin mikään muu, sillä se osoittaa täydellistä halveksuntaa kaikkia naisia kohtaan. Tuollainen mies olettaa joka naisen jahtaavan miehen rahoja kunnes toisin todistetaan. Ja tuollaiselle miehelle saa todistella lopun ikäänsä, jos kerran aloittaa.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmät naiset on turn off. Niitä voi sen kerran panna, jos on hyvännäköinen, mutta parisuhteeseen en ottais. Samoin sellaset, jotka on heti valmiina lähtemään mukaan, ei ole imo tyttöystäväainesta. Muita ehdottomia vaatimuksia ei sitten oikeestaan ole.
M25
Tää vois niin tulla mun suusta, mutta toisinpäin. Mun mielestäni ei ole mitään epäseksikkäämpää, kuin tyhmä mies. Jos tyhmä mies on todella hyvän näköinen niin sellaisen voi ottaa yhdenillan juttuun jos osaa laittaa jutut toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Parisuhteeseen sellainen ei kelpaa. En myöskään tykkää siitä, jos mies lähtee kenen tahansa matkaan baarista. Tai juurikin liian helposti. =)
N26
Vierailija kirjoitti:
Niin no mun mielestä nainen on helppo, jos se lähtee samantien baarista uuden tuttavuuden mukaan, ja siten myös vähän yksinkertainen. Emmä näitä halveksi, kunhan totesin. Säkö halveksit kaikkia, jotka on sun mielestä vähän yksinkertaisia? Siellä taas joku nuttura tiukalla kaivelee tikulla toisten sanomisia ja koittaa etsiä niistä kaikkea hirveän pahaa. Voit pitää mua häijynä jos haluat, ihan vapaasti ja jos se tekee olos jotenkin helpommaksi. Jos viittaat mun nykyiseen avovaimoon, niin ei ole typerä eikä taatusti pidä mua väheksyvänä tai häijynä ja usko tai älä, sun mielipiteellä ei ole mulle mitään merkitystä. Vastasin ap:n kysymykseen ja se siitä. Ei vastauksen tarvi sua miellyttää.
Aika pitkän sepustuksen jaksoit kuitenkin kirjoittaa, vaikka et muka välitä. Valehtelet itsellesi huomattavan paljon. Eikä sinun oikeastaan tarvitse antaa minulle lupaa pitää sinua häijynä ihmisenä, kun ilmoitin jo aiemmassa kommentissa tekeväni niin. Ja naisessakin on kyllä vikaa, jos tyytyy mieheen jolla on noin halventava asenne naisia kohtaan.
Luuletko voivasi puhua ihmisistä ihan miten huvittaa ja sitten kuvittelet että siitä ei sinulle saisi huomauttaa? Mitä ihmettä oikein odotit saavasi vastaukseksi, kun nimittelet helpoksi ja yksinkertaiseksi? Oletko niin pihalla, että et edes tajua kun paljastat ikävän ajattelutapasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein ketjun ihan mielenkiinnosta josko täältä saisi jotain vastauksia sille miksi itse tuntuu edustavan miehille vain kevyttä hauskaa huvinpitoa muttei muuta.
Tuossa ei ole mitään järkeä. Miten täältä voisi saada vastauksia kun kukaan ei tunne sinua eikä noita miehiä? Jos et itse paikan päällä olleena pysty vastausta löytämään, ei siihen pysty kukaan täällä. Kaikki vastaukset kertovat vain vastaajien omista arvoista ja ajatuksista, ei mitään sinun tilanteestasi.
Sitten poistut ketjusta jos tämä ei sinua miellytä. Ei kannata kuvitella, että näitä vastauksia pitäisi objektiivisena totuutena omasta tilanteesta - pikemminkin korkeintaan ajatuksia herättelevinä esimerkkeinä ainakin.
Poistu itse jos kommentit eivät miellytä. Tuo "objektiivinen totuus" on keskustelupalstoilla nykyään oikein muotifraasi, jolla yritetään tukkia muiden suu.
Tämä on minun ketjuni ja tahdon nähdä millaisia vastauksia täältä kysymykseeni saa :)
Tämä on aloituksesi, ketju on yhteinen :)
Haluan seksiä vain parisuhteessa, en olisi kiinnostunut satunnaisista seksikumppaneista, vaikka olisin sinkku. Ei jaksa enää säätää.
Missä te miehet tapaatte näitä "parisuhteeseen liian tyhmiä" naisia niin usein, että tuo seikka nousee noin esille vastauksissa? Humalassa baarissako? Oletteko itse olleet siis selviä ja tehneet arvionne naisen tyhmyydestä (hänen ollessaan humalassa...), vai perustuuko tuo arvio naisen tyhmyydestä omaan humalaiseen arvioonne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pitkän sepustuksen jaksoit kuitenkin kirjoittaa, vaikka et muka välitä. Valehtelet itsellesi huomattavan paljon. Eikä sinun oikeastaan tarvitse antaa minulle lupaa pitää sinua häijynä ihmisenä, kun ilmoitin jo aiemmassa kommentissa tekeväni niin. Ja naisessakin on kyllä vikaa, jos tyytyy mieheen jolla on noin halventava asenne naisia kohtaan.
Luuletko voivasi puhua ihmisistä ihan miten huvittaa ja sitten kuvittelet että siitä ei sinulle saisi huomauttaa? Mitä ihmettä oikein odotit saavasi vastaukseksi, kun nimittelet helpoksi ja yksinkertaiseksi? Oletko niin pihalla, että et edes tajua kun paljastat ikävän ajattelutapasi?
Taidat itse kuulua helppoihin ja yksinkertaisiin, siltä vaikutat. No, onnea vaan valitsemallasi tiellä. Tulee vaan mieleen, että sun elämäsi on jotenkin ankeaa ja tiukkapipoista, voin olla väärässäkin, mutta hyvää jatkoa kuitenkin!
Miten ihmeessä te tiedätte, kuka on lähdössä heti mukaan ja kuka ei, jos itse ette ole muka lähdössä?
Vierailija kirjoitti:
Missä te miehet tapaatte näitä "parisuhteeseen liian tyhmiä" naisia niin usein, että tuo seikka nousee noin esille vastauksissa? Humalassa baarissako? Oletteko itse olleet siis selviä ja tehneet arvionne naisen tyhmyydestä (hänen ollessaan humalassa...), vai perustuuko tuo arvio naisen tyhmyydestä omaan humalaiseen arvioonne?
Lisärinä: miten naisen tyhmyys ilmenee?
Jotenkin isoina vaikeuksina prosessoida normaalia kanssakäymistä? Vai onko teille joku sivistymättömyys merkki älyvajeesta? Mielenkiintoista jos on, sillä millaisia neroja te miehet olette jos baarissa klo 3 aikaan yöllä tuumaatte, että "onpas toi Pirjo kyllä helvetin tyhmä kun uusimmista 5D-lasilevyistä mitään, mutta vaikka Pirjoa en suhteeseen huoli, nii kyä mä sitä yhden illan painaa voi!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi kalikka kalahtaa, kun noin henkilökohtaisesti otat. Vedä vähän happea välillä. Kyllä helppoa ja yksinkertaista naista saa sanoa helpoksi ja yksinkertaiseksi eikä sillä ole halveksunnan kanssa mitään tekemistä. Ihan niin kuin helppoa ja yksinkertaista miestäkin, kuten joku nainen jo omassa viestissäänkin teki. Miksi et käynyt myös tämän naisen kimppuun samalla vimmalla?
Yksinhuoltajat, varatut ja liian nuoret kelpaavat vain seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Yksinhuoltajat, varatut ja liian nuoret kelpaavat vain seksiin.
En ole mitään noistakaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko myös niin, että miehet tekevät päätöksen siitä mihin nainen kelpaa jo pelkkien kasvojen perusteella?
Jos nainen on liian ruma -> seksiin ok enkä edes jaksa miettiä olisiko nainen luonteeltaan tapailun ja tutustumisen arvoinen.
Pikemminkin päinvastoin: Jos on aktiivisesti vain seksiä etsimässä, niin ulkonäkö edellä. Onpahan sitten ainakin nätti lahna, jos ei muuta.
Olen pettynyt näihin vastauksiin, vaikkei toki pitäisi.
Kai se vaan pitää hyväksyä lopulta, että "se jokin" minusta on aina puuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin isoina vaikeuksina prosessoida normaalia kanssakäymistä? Vai onko teille joku sivistymättömyys merkki älyvajeesta? Mielenkiintoista jos on, sillä millaisia neroja te miehet olette jos baarissa klo 3 aikaan yöllä tuumaatte, että "onpas toi Pirjo kyllä helvetin tyhmä kun uusimmista 5D-lasilevyistä mitään, mutta vaikka Pirjoa en suhteeseen huoli, nii kyä mä sitä yhden illan painaa voi!"
Kyllä se äly tai sen puute melko nopeasti keskustelussa ilmenee. Huumorintajusta tai sen puutteesta voi myös päätellä paljon. Minkään 5D-lasilevyjen tai muunkaan nippelitiedon kanssa sillä ei ole mitään tekemistä vaan päinvastoin älykkään naisen (tai miehen) kanssa keskustelu soljuu sujuvasti ihan aiheesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se äly tai sen puute melko nopeasti keskustelussa ilmenee. Huumorintajusta tai sen puutteesta voi myös päätellä paljon. Minkään 5D-lasilevyjen tai muunkaan nippelitiedon kanssa sillä ei ole mitään tekemistä vaan päinvastoin älykkään naisen (tai miehen) kanssa keskustelu soljuu sujuvasti ihan aiheesta riippumatta.
Ei se äly kyllä sinänsä mitenkään universaalisti kaikkia miehiä erityisesti kiinnostava piirre ole. Sen voi päätellä jo siitäkin, että moni nainen kokee hyödylliseksi esittää vähän tyhmää ja avutonta kiinnostavan miehen tavatessaan.
Tämä on minun ketjuni ja tahdon nähdä millaisia vastauksia täältä kysymykseeni saa :)