Sovin seksitreffit miehen kanssa jolla on
Ihan helvetin seksikäs ääni ja kalu (iso) kovana aina kun juttelee mun kanssa:)..
Olen aiemmin ollut ulkonäkökeskeinen, on pitänyt olla tietyn näköinen jne...
Nyt päätin, että en halua nähdä kuvaa - omani toki laitoin
Sitten vaan tarpeeksi rohkeutta kehiin, että uskaltaa mennä oven taakse :)
Hän siis antoi osoitteensa yhden päivän juttelun jälkeen....
Taustaa: helvetinmoinen puute elokuusta asti ja sytyn jännityksestä....ikää 40v
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika riski ilman kasvokuvaa lähteä tapaamaan.. Ja vielä seksitreffeille.
Miksi? :) mua ärsyttää itsessäni että liikaakin siihen naamaan tuijottaa. Kun tuntuu juttelu hyvältä noin muuten...miksi en voisi heittää ennakkoluulot romukoppaan ja vain tuntea? Ap
Niin siis meinasitko jutella vai panna? En nyt oikein ymmärrä.
En oikein itsekään tiedä. Olen vähän sekaisin nyt. Ap
Se kannattaisi tietää ennen paikalle menoa...mies tietää mitä haluaa, eikä välttämättä sitä ei sanaa usko, kun pitää paikalle tuloasi lupauksena panna ja me saamme taas lukea, kuinka nainen on raiskattu ja pahoinpidelty.
Meissä 40+ naisissa on sekin hyvä puoli, että tuskin tulee kenellekään yllätyksenä, että seksideiteillä saattaisi olla seksiäkin tarjolla. Lisäksi ihmistuntemus on sen verran kehittynyt, että osaa aika hyvin eliminoida väkivaltarikolliset juttujen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä kumma kun miehiä korpeaa se, että nainen saa käytännössä katsoen missä tahansa iässä seksiä... :D
Eri asia on teillä miehillä, sillä tehän ette kelpaa enää keski-iän jälkeen juuri kellekään pelkäksi seksiseuraksi - ette erityisesti niille nuorille naisille, joita jatkuvasti häiriköitte.
Rahalla saa... Ja sitähän riittää.
Ei muuta mitään sanomaani. Mies itsessään ei kelpaa seksiseuraksi ja joutuu kompensoimaan epäseksikkyyttään rahalla tai statuksella - jota valtaosalla miehistä ei riittävästi edes ole.
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä kumma kun miehiä korpeaa se, että nainen saa käytännössä katsoen missä tahansa iässä seksiä... :D
Eri asia on teillä miehillä, sillä tehän ette kelpaa enää keski-iän jälkeen juuri kellekään pelkäksi seksiseuraksi - ette erityisesti niille nuorille naisille, joita jatkuvasti häiriköitte.
Ei se korpea, yleensähän siinä saa myös joku mies seksiä. Lisäksi en kiihotu noin vanhoista itse mitenkään joten ei ole myöskään multa mitenkään pois. Taitaa naisia korvesta se että tuossa iässä heitä haluaa panna vaan ne joilla on mummofetissi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen mies haluaa panna mummoa?
Joku nuorempi ilmeisesti katkerana kun hänellä ei ole flaksi käynyt.
Hehhhee..Itseasiassa on mies jolle ei käy kuka tahansa :) ...no..toisaalta sillä libidolla tiedä vaikka olis joka ilta vientiä...kiva että mullekin lohkee pala :)
Vähän hupia kevääseen...ei hampaat irvessä kuitenkaan :) mutta jos on tiedossa nuolemista aina kun haluan, niin miksi en tarttuisi mahdollisuuteen;)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen mies haluaa panna mummoa?
Joku nuorempi ilmeisesti katkerana kun hänellä ei ole flaksi käynyt.
Hei pölypillu, se että sua ei halua suurin osa miehistä johtuu ihan ittestäs
Ihanko totta te jonnet tässä ketjussa luulette, että kun olette 47-vuotiaita, perähikiällä putkimiehenä työskenteleviä, ylipainoisia ja rypistyneitä miehiä, teidän statuksella kelpaisitte seksiseuraksi nuorille kauniille naisille?
Ette. Te joudutte maksamaan seksistä, koska ette muuten kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan pieni denial sulla päällä :D
Minulla? Voi ollakin, se on aika yleinen defenssimekanismi. Mutta toisaalta minulla on säännöllistä, oikein antoisaa seksiä itseni ikäisen yli 40-vuotiaan naisen kanssa. Voittaa ruudun ääressä tumputuksen.
Tule jatkamaan keskustelua asiasta sitten kun olet päässyt kokeilemaan molempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? :) mua ärsyttää itsessäni että liikaakin siihen naamaan tuijottaa. Kun tuntuu juttelu hyvältä noin muuten...miksi en voisi heittää ennakkoluulot romukoppaan ja vain tuntea? Ap
Se kannattaisi tietää ennen paikalle menoa...mies tietää mitä haluaa, eikä välttämättä sitä ei sanaa usko, kun pitää paikalle tuloasi lupauksena panna ja me saamme taas lukea, kuinka nainen on raiskattu ja pahoinpidelty.
Meissä 40+ naisissa on sekin hyvä puoli, että tuskin tulee kenellekään yllätyksenä, että seksideiteillä saattaisi olla seksiäkin tarjolla. Lisäksi ihmistuntemus on sen verran kehittynyt, että osaa aika hyvin eliminoida väkivaltarikolliset juttujen perusteella.
Oliko se tässä alkuviikossa uutinen, jossa mukavalta tuntunut mies muuttui väkivaltaiseksi uhrin asunnolla, eikä kyse ollut mistään teinitytöstä ja kummasti ne aikuiset naisetkin niitä narsisteja puoleensa vielä vetää, tai heiltä huijataan rahaa, jne...ei se ikä psykopaateilta suojaa.
Musta nää on ihania. Siis nää, jossa teinit ihan oikeasti uskoo, että seksielämä loppuu 25-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se korpea, yleensähän siinä saa myös joku mies seksiä. Lisäksi en kiihotu noin vanhoista itse mitenkään joten ei ole myöskään multa mitenkään pois. Taitaa naisia korvesta se että tuossa iässä heitä haluaa panna vaan ne joilla on mummofetissi
Mikä tämä mummofetissi on? Ja mistä ihmeen takapajulasta tämä mummofetissi-ihminen on kotoisin? Itse en tunne yhtään nelikymppistä mummoa, mutta useamman pikkulapsen äidin. Ja jos jonkun miespolon seksielämä on niin rajoittunutta, ettei kiihotu kuin nuorista, niin kannattaako sitä hirveästi mainostaa. Ei me osata auttaa. Normaali mies kyllä kiihottuu nelikymppisestä oikein helposti, ja tuossa iässä tutkitusti sukupuolielämä on parhaimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihanko totta te jonnet tässä ketjussa luulette, että kun olette 47-vuotiaita, perähikiällä putkimiehenä työskenteleviä, ylipainoisia ja rypistyneitä miehiä, teidän statuksella kelpaisitte seksiseuraksi nuorille kauniille naisille?
Se, että se parikymppinen antaa parilla kympillä tai parilla juomalla niin kertoo paljon siitä "naisestakin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla? Voi ollakin, se on aika yleinen defenssimekanismi. Mutta toisaalta minulla on säännöllistä, oikein antoisaa seksiä itseni ikäisen yli 40-vuotiaan naisen kanssa. Voittaa ruudun ääressä tumputuksen.
Tule jatkamaan keskustelua asiasta sitten kun olet päässyt kokeilemaan molempia.
Sulla ei ole ollut noiden lisäksi ikinä vaihtoehtoja? Sääli. Ymmärtäisit jos tietäisit miltä nuori ja timmi tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Niin mitäs sitten? Jos parilla kybällä lohkee parikymppistä tiukkaa lihaa, niin kyllä se mulle kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei ole ollut noiden lisäksi ikinä vaihtoehtoja? Sääli. Ymmärtäisit jos tietäisit miltä nuori ja timmi tuntuu.
Vaivaantuneelta? Myötänololta? Kun itse olin nuori ja timmi, tunnuin lahnalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että se parikymppinen antaa parilla kympillä tai parilla juomalla niin kertoo paljon siitä "naisestakin".
Sellaisia on teidän jonnejen fantasioissa. Sinä joudut pappana maksamaan prostituoidulle seksistä. Kun olet tarpeeksi vanha ja epäkiihottava et tule saamaan edes baarista irtoseksiä humalaisilta naisilta.
Miehet, miltä se tuntuu kun tietää ettei ole kiihottava tai kelpaava? Että on ruma, sellainen vanha limainen äijä, jota kaikki nuoret naiset kiertävät kaukaa?
Vierailija kirjoitti:
Musta nää on ihania. Siis nää, jossa teinit ihan oikeasti uskoo, että seksielämä loppuu 25-vuotiaana.
Puutteessa sitä näköjään joutuu ainakin elämään niin pahasti, että joutuu tyytymään johonkin tuntemattomaan ilman takuita, että miehestä saa mitään irti.
Vierailija kirjoitti:
Kovin aktiiviselta ainakin ap seksielämä kuullostaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä mummofetissi on? Ja mistä ihmeen takapajulasta tämä mummofetissi-ihminen on kotoisin? Itse en tunne yhtään nelikymppistä mummoa, mutta useamman pikkulapsen äidin. Ja jos jonkun miespolon seksielämä on niin rajoittunutta, ettei kiihotu kuin nuorista, niin kannattaako sitä hirveästi mainostaa. Ei me osata auttaa. Normaali mies kyllä kiihottuu nelikymppisestä oikein helposti, ja tuossa iässä tutkitusti sukupuolielämä on parhaimmillaan.
Kannattaa niin vanhat katkerat akat ei yritä iskeä. Miehet pane teitä sen takia että voivat vaan koska joutuvat. Ja miltei jokainen miettii samalla sitä naapurin teiniherkkua että nalli lentää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvältä näyttää naisten ihmistuntemus joo. Tiedetään miehestä seksikäs ääni ja iso kalu. Sitten annetaan osoitetta ja odotetaan oven taakse. Karsiintuu ainakin väkivaltarikolliset, koska ovat kaikki pienimunaisia :D
Kyllä niiltä nuorilta naisilta saa, sekä ilmaiseksi ja rahalla.