Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua :D eksän uusi tyttöystävä pyysi kaasoksi :D

Vierailija
17.02.2016 |

Heilasteltiin teineinä semivakavasti muutama vuosi, eksän nykyinen ei tiedä siitä ja ollaan yatävystytty. Nyt hän pyysi kaasoksi, olisiko tekopyhää suostua? :D

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse lienee jo morsiamesta?

Vierailija
2/18 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse lienee jo morsiamesta?

No kyllä, minulle hän on tässä piirissä "uusi" kun on pyörinyt mukana vasta 3 vuotta, kun muut ovat tunteneet keskenään 20+ vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin olet kamalan vanha, jos mietit vielä jotain teiniaikaisia säätämisiä

Vierailija
4/18 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekopyhää on vain se, että esität tälle naiselle olevasi hyväkin kaveri (kerran kaasoksikin pyysi) ja sitten naureskelet selän takana.

Vierailija
5/18 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että sanoo teini-iän heilastelukumppania exäksi kuulostaa tässä siltä tekopyhältä osuudelta. :)

Vierailija
6/18 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekopyhää on vain se, että esität tälle naiselle olevasi hyväkin kaveri (kerran kaasoksikin pyysi) ja sitten naureskelet selän takana.

En missään tapauksessa naureskele. Hänhän on aivan hurmaava ihminen, tilanne vain on absurdi.

Vierailija
7/18 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekopyhää tässä et ole kuin sinä ap. Eikä tuo teidän heilastelunnut kummoista tainnut olla jos ei kerran mieskään ole siitä tälle tulevalle vaimolleen kertonut. Olisko ollut vain ihastusta sun pään sisällä.

Vierailija
8/18 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko suhteenne 'exään' ei ollut kovin kummoinen, tai sitten nykyinen ystävyytesi ei ole, jos tuo ei ole tullut puheeksi. Nyt voit olla rehellinen, ja antaa morsiamen tehdä valintansa. Ei kaikki ole mustasukkaisia teini-ihastuksista. Se olisi minusta ikävää, jos suostut, etkä kerro, ja mielessäsi hekumoit, mitä kaikki muut tilanteen tuntevat ajattelevat asetelmasta.

Vierailija
9/18 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Heilasteltiin teininä semivakavasti"... joo, ja tätä semivakavaa teiniheilasteluako edelleen muistelet noin kaihoisasti? Ehkäpä sinun olisi aika päästä tuosta yli.

Vierailija
10/18 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta on kiusallista. Kerro se, että olet seurustellut muinoin. Mieti sitten, jos vielä pyytää.

Ole kuitenkin rehti.

Vierailija
11/18 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ees miettis tommosta. Yks entinen poikakaveri vei mut entiselle tyttöystävälleen näytille. :D

Vierailija
12/18 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lapsellista ajatelle itseään jonkun teiniheilan exänä, mutta pitää aikuisen ihmisen morsianta vain tyttöystävänä, "kun eivät ole olleet yhdessä kuin 3 vuotta ja me muut ollaan tunnettu 20 vuotta". Kai sitä sanotaan sitten exäksi jo hiekkalaatikkokaveriakin. Joo, mun exä löi mua lapiolla, kun oltiin 2-vuotiaita, me sitten erottiin, mutta jäätiin ystäviksi. Niin, kun ei muisteta siitä episodista mitään...

Vierailija
13/18 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En missään tapauksessa naureskele. Hänhän on aivan hurmaava ihminen, tilanne vain on absurdi.

Sun kannattaa tarkistaa sanakirjasta mitä absurdi tarkoittaa. ;)

Vierailija
14/18 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on vaan nolo teini

Vierailija
15/18 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan pidät näpit erossa sulhosta.

Vierailija
16/18 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekopyhää? Jos et ole hänelle niin hyvä ystävä kuin kaaso yleensä on, niin sitten olisi tekopyhää. 

Mä oon ollut yhden exäni häissä, jonka bestman oli mun tuoreempi exä. :) Tämä bestman ei tosiaankaan tiedä, että oltiin häntä petetty tämän sulhasen kanssa keskenämme suhteemme alkuvaiheessa.   

Vierailija
17/18 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloittaisin asian: "Kuuleppa, tuota noin, Minna. Se mitä mä seuraavaksi kerron, ei välttämättä miellytä sua, mutta mun pitää kertoa. Mä tykkään susta hirmuisesti ystävänä ja olisin mielelläni kaasosi, mutta en oikein tiedä, olisiko se vähän kiusallista tai jotain joillekin ihmisille. Syy on se, että en tajunnut kuka sulhasesi on, ennenkuin näin hänet ekaa kertaa sun kanssasi. En kehdannut kertoa aikaisemmin,kun pelkäsin että meidän kaveruus loppuua ja mua vähän nyt hävettää. On nimittäin sillä tavalla, että joskus muinoin kauan sitten teininä, ennenkuin tutustuin sinuun,  seurustelin jonkun aikaa sun sulhasesi kanssa. "

Loppu menee sitten miten menee, joko pääset häihin tai et.

Homma tulee ilmi jotain kautta kuitenkin, että rehellisyyttä peliin.

Vierailija
18/18 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aloittaisin asian: "Kuuleppa, tuota noin, Minna. Se mitä mä seuraavaksi kerron, ei välttämättä miellytä sua, mutta mun pitää kertoa. Mä tykkään susta hirmuisesti ystävänä ja olisin mielelläni kaasosi, mutta en oikein tiedä, olisiko se vähän kiusallista tai jotain joillekin ihmisille. Syy on se, että en tajunnut kuka sulhasesi on, ennenkuin näin hänet ekaa kertaa sun kanssasi. En kehdannut kertoa aikaisemmin,kun pelkäsin että meidän kaveruus loppuua ja mua vähän nyt hävettää. On nimittäin sillä tavalla, että joskus muinoin kauan sitten teininä, ennenkuin tutustuin sinuun,  seurustelin jonkun aikaa sun sulhasesi kanssa. "

Loppu menee sitten miten menee, joko pääset häihin tai et.

Homma tulee ilmi jotain kautta kuitenkin, että rehellisyyttä peliin.

No kyllähän ap on tiennyt koko ajan kenen kanssa morsian seurustelee :D Ei taida sulho kamalasti heilastelua muistella kun ei ole asiaa ikinä kertonut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän