Millainen vanhempi ostaa lapselleen Frozen-aiheisia vaatteita/rekvisiittaa?
Ihan hirveätä massaa mielestäni, itse en omalle lapselleni niitä osta.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
No kaikkihan nuo ovat olleet ja tulevat olemaan. Barbeista Forzeniin ja mitä ikinä tuleekaan. Mutta lapset nyt sattuvat tykkäämään tällaisista tavaroista. Ja jos he haluavat Frozen penaalin kynilleen, niin en nyt hankitaan sellainen. Mitä se haittaa? Tai no tietysti tuetaan kaupallista krääsäteollisuutta, joka on pahinta mahdollista paskaa ympäristön kannalta. Mutta ei sitä aina jaksa pelastaa maapalloakaan.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut vanhemmat eivät pidä noin kireää pipoa päässä, silloin lapsen vaatekaappiin ja leluhyllyyn sopii myös lapsen suosikkiin liittyviä tuotteita, oli se Frozen, Lego Ninjago tai Puuha Pete. Meidän eskarilaisellakin on pari suosikkia, joiden teemoihin liittyviä leluja hän on saanut lahjaksi, jopa pari vaatetta hän on valinnut itse kaupasta (ja kyllä, minä maksoin ne!).
Tällä alustuksella; kyseessä on normaali vanhempi, joka ei elä muiden vanhempien kunnioitusta ja ihannointia kaivaten.
Vierailija kirjoitti:
Itse samalla kannalla kuin ap. Itse fanitin pikkutyttönä (10v) paljon spaissareita ja hävettää tämä aivan suunnattomasti. Silloin vanhempani hankki minulle kaikkea aiheeseen liittyvää, kumpa olisivatkin ostaneet normaaleja vaatteita/lakanoita/rekvisiittaa tms. Saanut kuulla tästä spaissarijutusta niin paljon kuittailuja myöhemmällä iällä.
Voi kyynel. Hanki nyt itsetunto ja lopeta tuo vinkuminen. Jos on kakarana fanitanut jotain naurettavaa, niin eihän se tarkoita, että aikuisena välttämättä on samaa mieltä. Ja jos sinä et osaa ottaa tuollaista kuittailua huumorilla, niin voi voi.
Tässä aloituksessa huomio kiinnittyi vain siihen, että minkälainen ihminen pohtii tällaista ja miksi? Ilman muuta on selviö, ettei hän hyväksy, mutta onko taustalla halu kontrolloida toisten (äitien) kasvatusta?
Millainen vanhempi tekee näin typerän aloituksen?
Joo, nyt en tajua logiikkaa.. itsellä ei ole Frozen-fania kotona, mutta aikoinaan oli mm. Autot- faneja. Minä päätän aika monta asiaa lapsen elämässä kuitenkin, niin jos ollaan paitaa ostamassa kaupasta ja lapsi haluaa sen paidan Salaman kuvalla, niin mikä siinä on niin väärin? Tai pyjaman, tai kalsarit? Kun se vaate hoitaa sen funktionsa kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni lapsen ei pidä noin nuorena vielä leimaantua tietynlaiseen kastiin, ''tuo on tollainen frozen-tyttö ja vanhemmat ostavat hänelle juuri kaiken mitä kerjää'', vaan ostetaan lapselle normaaleja vaatteita. Aina, kun näen päiväkodissa tytön jolla on tätä frozen-rekkvisiittaa tulee sellainen fiilis, että tyttö on äidin pikku prinsessa ja saa aina tahtonsa läpi. Ap
Onko ap sun päähän pälkähtänyt, ettei sun mielipiteellä ole asiassa mitään virkaa? Voi siis olla lellitty tai sitten ei. Sulle on vissiin tärkeää tuoda julki sitä ettet lelli omaa lastasi?
Voi luoja.
Ihan normaalit vanhemmat noita ostaa. 6-vuotiaalle kummitytölle olen noita ostanut kun niistä niin tykkää. Oma poika tykkää Minionseista joten on saanut mieleisiään vaatteita itse valita.
En mä ainakaan viitsi metsästää mitään uniikkeja lastenvaatteita. Lapset saa mun puolesta pukeutua niin massavaatteisiin kun tykkäävät.
Noista kasvaa aika nopeasti ohi. Tulee haikeuden kyyneleet, kun muistelen aikoja jolloin lapsilleni Disneyn prinsessat reppu tai cars lippis oli huippujuttuja. Nyt jo koululaisia ja eri toiveet ( joita kuunnellaan budjetin sisällä).
Sellainen jolla tai jonka lapsella on huono maku.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen jolla tai jonka lapsella on huono maku.
Juurikin näin.
Nimenomaan. Näillä kuittalijoilla onoltava omassa elämässään jotain suurta ongelmaa, kun pitää paeta sitä toisen elämään.