Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen vanhempi ostaa lapselleen Frozen-aiheisia vaatteita/rekvisiittaa?

Vierailija
16.02.2016 |

Ihan hirveätä massaa mielestäni, itse en omalle lapselleni niitä osta.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali terve vanhempi, jonka ei tarvitse päteä lapsensa kustannuksella.

Vierailija
2/32 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sellainen vanhempi joka haluaa miellyttää lastaan, ei itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Let it go

Vierailija
4/32 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jonka ipana on hullaantunut frozeniin.

Vierailija
5/32 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä et osta, niin ei tietenkään kenenkään muunkaan pidä ostaa.

Hyvä, että laitoit tiedon tänne palstalle. 

Vierailija
6/32 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen vanhempi joka kuuntelee myös lastaan vaate- ja leluhankinnoissa.

Mitä ajat takaa tällä kysymyksellä?

Vierailija
7/32 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka ei yritä tehdä lapsesta uniikkia lasta. Sanos nyt vielä et lapsella on Kukkapurkkicastanja nimikin ettei varmasti ole massaa.

Vierailija
8/32 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei osteta vaatteita, mutta esim. penaali, juomapullo tms. voivat hyvin olla Frozen-aiheisia, jos lapset niitä toivovat.

Vierailija
9/32 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni lapsen ei pidä noin nuorena vielä leimaantua tietynlaiseen kastiin,  ''tuo on tollainen frozen-tyttö ja vanhemmat ostavat hänelle juuri kaiken mitä kerjää'', vaan ostetaan lapselle normaaleja vaatteita. Aina, kun näen päiväkodissa tytön jolla on tätä frozen-rekkvisiittaa tulee sellainen fiilis, että tyttö on äidin pikku prinsessa ja saa aina tahtonsa läpi. Ap

Vierailija
10/32 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen +30-vuotias akateemisesti koulutettu äiti, jonka lapsi sattuu olemaan hulluna Frozen-leffaan. Lapsen mielenkiinnon kohteiden arvostaminen on hirveän tärkeä juttu identiteetin kehityksen ja itsetunnon rakentumisen kannalta.

Vierailija
11/32 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tietenkään tarvitse jos lapsesi ei ilmaise halua esim. frozen- aiheisiin vaatteisiin. Mutta jos olette vaikkapa vaateostoksilla ja hän toivoo Elsa- paitaa, niin miksi kieltää häneltä se? Ihmiset usein ilmaisevat itseään tyylin tai vaatteiden kautta, myös lapset. Sama koskee leluja. Lapset ovat omia persooniaan eivätkä vanhempiensa jatkeita, suodaan heille oikeus päättää omista kiinnostuksen kohteistaan.  

Vierailija
12/32 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni lapsen ei pidä noin nuorena vielä leimaantua tietynlaiseen kastiin,  ''tuo on tollainen frozen-tyttö ja vanhemmat ostavat hänelle juuri kaiken mitä kerjää'', vaan ostetaan lapselle normaaleja vaatteita. Aina, kun näen päiväkodissa tytön jolla on tätä frozen-rekkvisiittaa tulee sellainen fiilis, että tyttö on äidin pikku prinsessa ja saa aina tahtonsa läpi. Ap

Hohhoijaa!!!! 1/5

Vierailija
13/32 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näitähän tulee ja menee; nyt Frozen, kohta joku muu. Tyttärelläni pari Frozen paitaa, pinnejä, ponnareita, vihkoja, kyniä, tarroja, palapeli, legoja... Ostettuja ja lahjaksi saatuja. Itse taisin fanittaa tuon ikäisenä Dingoa, että kumpi lie terveempää. 😁

Vierailija
14/32 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista tuomita ihmisiä, lapsia ja heidän vanhempiaan sen perusteella mitä heillä on päällä. Frozen- vaatteet = piloille hemmoteltu? Minkälaisen selityksen annat lapsellesi kun hän toivoo Frozen- tavaraa, ja miten selityksesi vaikuttaa lapsesi asenteisiin/ajatusmaailmaan? En tiedä kumpi on pahempi, hemmoteltu vai suvaitsematon ja tuomitseva, mitä itse olet mieltä?

Vierailija
15/32 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös 4-kymppinen akateeminen, hyvätuloinen äiti ostaa lapselleen Frozen-tuotteita. Toki tyttö minun pikkuprinsessani on, mutta tahtonsa saa läpi niissä asioissa, missä minä niin valitsen. Ei kaikelle tarvii sanoa ei, vaikka kasvatuksessaan johdonmukainen onkin.

Meillä tyttö saa toivoa, osin valita vaatteensa. Mutta ei tietenkään saa kaikkea haluamaansa.

Vierailija
16/32 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähden kohta Disney Worldiin ostamaan sitä krääsää, jippii!

Vierailija
17/32 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän sinä leimaat lapsia tuolla ajattelutavallasi. Jos lapsi tarvitsee paidan ja toivoo Frozenia, pitäisikö sinun mielestäsi ostaa joku muu ja viis veisata lapsen mielipiteistä? Ei meilläkään kaikki sentään ole pelkkää Frozenia, mutta haluan osoittaa lapselleni, että häntäkin kuunnellaan, vaikka aikuinen tekeekin päätökset.

Vierailija
18/32 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse samalla kannalla kuin ap. Itse fanitin pikkutyttönä (10v) paljon spaissareita ja hävettää tämä aivan suunnattomasti. Silloin vanhempani hankki minulle kaikkea aiheeseen liittyvää, kumpa olisivatkin ostaneet normaaleja vaatteita/lakanoita/rekvisiittaa tms. Saanut kuulla tästä spaissarijutusta niin paljon kuittailuja myöhemmällä iällä.

Vierailija
19/32 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse samalla kannalla kuin ap. Itse fanitin pikkutyttönä (10v) paljon spaissareita ja hävettää tämä aivan suunnattomasti. Silloin vanhempani hankki minulle kaikkea aiheeseen liittyvää, kumpa olisivatkin ostaneet normaaleja vaatteita/lakanoita/rekvisiittaa tms. Saanut kuulla tästä spaissarijutusta niin paljon kuittailuja myöhemmällä iällä.

No ne kuittailijathan tässä sitten idiootteja ovat.

Vierailija
20/32 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs pojan? Mitä se sinussa herättää, kun näät pojan Ulaf- tossuissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä