Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastaako täällä kukaan muu yksinpuhelua ääneen?

Vierailija
16.02.2016 |

Vietän paljon aikaa itsekseni, näin on käynyt lapsesta alkaen ja jossain vaiheessa, en edes tiedä milloin, olen alkanut keskustella kotona yksin ollessa itseni kanssa ääneen. Minulle itselleni se ei muutoin ole ongelma, joskus vain on mietityttänyt ja nolottanut ajatus, jos joku huomaisi minun tekevän näin ja pitäisi hulluna. Tietääkseni kukaan ei ole tähän mennessä kuullut yksinpuheluani. Toisaalta olen tähän jo niin tottunut ja muutenkin alkanut itse tuntea itseäni enemmän, että ei se olisi niin maailman loppu, vaikka joku saisi minut rysän päältä kiinni toteuttamassa tätä outouttani. :D Tekeekö teistä kukaan samaa? :>

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annan aina käskyjä itselleni, koska muuten en saisi mitään tehtyä ja unohtaisin tavaroitani joka paikkaan. Haukun itseäni jos teen jotain tyhmää, mutta kehun vuolaasti, jos onnistun jossakin.

Tämä ei johdu yksinäisyydestä vaan siitä, että nykyään kukaan ei osaa enää huolehtia lähimmäisistään, ei anneta rakentavaa kritiikkiä, eikä kehuta silloin kun on aihetta. Kaikki pitää tehdä itse.

Suosittelen muillekin.

Vierailija
22/24 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun ja laulan yksin ollessani.välillä myös tanssin koirani kanssa.Silloin kun mies on töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä heitän mielikuvitustyttöystävälleni vitsejä ja sitten nauran niille. Käännän pääni aina siihen suuntaan, missä ajattelen hänen vitsihetkellä olevan ja nauraessani käännän katseen takaisin tiskialtaaseen. 33 vuotta, ei vielä yhtäkään parisuhdetta.

Vierailija
24/24 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yksinpuhuja. :-D Kun oon yksin kotona höpötän paljonkin ja teen myös tuota, et käyn "keskusteluja" tuntemieni ihmisten kanssa, viimeks tänään "juttelin" poikaystäväni kanssa. :-D Puhun yksin myös lenkillä ollessani ja välillä ihan harmittaa, jos en voi pölpöttää rauhassa, vaan pitää siirtää ajattelu oman pään sisälle. Jotenkin ääneen puhuminen rentouttaa ja auttaa käsittelemään asioita. Ihan varmasti joku on joskus huomannu, että puhun yksin. Pari kertaa oon laittanu puhelimen korvalle ja esittäny, et puhun muka siihen. ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme