Miehet: Onko kiellettyä flirttailla kaverin naiselle?
Kysymys miehille. Kuinka väärin on flirttailla kaverin naiselle? Onko flirtti aina väärin vai onko asiassa aste-eroja? Jos on esimerkiksi kevyttä silmäpeliä tms. jonka ei ole tarkoitus johtaa mihinkään?
Pystyttekö hillitsemään itsenne jos nainen on tosi kuuma?
Kommentit (17)
Mitäs flirttimiehen nainen asiasta sanoo? Vai eikö tällä hepulla ole omaa naista? Jos varattu nainen flirttiin mukaan lähtee, niin hän ei ole oikein vaimo- ja tulevien lasten äiti -materiaalia.
Jos tunnen naisen entuudestaan hyvin niin kevyttä harmitonta flirttiä voi heittää. Muuten ei. Sen verran tahdikas kuitenkin olen etten flirttaile kaverin nähden tämän naisen kanssa.
Naisen ei tarvitse olla kuuma kunhan on kaverin ;)
Kaverin naiselle ei flirttailla. Se on fakta.
Riippuu mitä kaverisi ja hänen naisensa ovat asiasta mieltä. Tykkäisitkö ite jos sinun kaverisi flirttailisi naisellesi?
Ei erityisen viisasta.
Kumppanin kavereita ja kavereiden kumppaneita nyt ei vaan pokailla piste.
Ei ehdi pohtia ny tämmösiä. Oon sauvakävelyllä.
Minä kyllä naisena pidän flirttiä ihan normaalina mukavana asiana, enkä millään tavalla vääränä. Ei se mitään tarkoita, eikä mihinkään johda, mutta piristää päivää. Näin ainakin aikuisilla ihmisillä.
Miesporukassa äärettömän halveksittavaa, jos toisen muijan kanssa harrastaa yhtään mitään, ihan poikkeuksetta.
Mies saa flirttailla, mutta jos nainen lähtee siihen mukaan nolaa hän miehensä ja on halpa lumppu. Pitää kunnioittaa omaa parisuhdetta.
Saa pikkusen jos se pysyy järkevissä rajoissa. Mutta ei kaverin aikana.
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä naisena pidän flirttiä ihan normaalina mukavana asiana, enkä millään tavalla vääränä. Ei se mitään tarkoita, eikä mihinkään johda, mutta piristää päivää. Näin ainakin aikuisilla ihmisillä.
Ja sitten on kohta ketju pystyssä, jossa kerrotaan olevan toivottaman ihastunut toiseen mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Miesporukassa äärettömän halveksittavaa, jos toisen muijan kanssa harrastaa yhtään mitään, ihan poikkeuksetta.
Ei meillä. No muijaa tietysti halveksitaan.
Emme pysty hillitsemään jos on kuuma. Pitää lyödä lisää löylyä.