Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Merin ja Tuulin pikkusiskolle nimi?

Vierailija
16.02.2016 |

Onko kellään mitään kivoja ideoita? :)

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, Usva tietenkin! Kaunis, herkkä nimi.

Vierailija
42/53 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiekka, Ranta, Lokki, Laiva, Satama, Levä, Mylly, Aalto, Kivikko, Rantapallo, Pelastusrengas, Rantalentis, Purje, Tyyrpuuri, Paapuri, Ankkuri, Forsti, Järvi, Luotsi, Myrsky, Pasaati, Monsuuni, Föhn, Trombi...

Got the point? Ei oo typerämpää, kuin antaa lapsille nolot sarjanimet, teemalla, samalla kirjaimella tai riimeillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokki tai pohjamuta.

Vierailija
44/53 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu, Ilta, Aurinko, Helmi

Vierailija
45/53 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiekka, Ranta, Lokki, Laiva, Satama, Levä, Mylly, Aalto, Kivikko, Rantapallo, Pelastusrengas, Rantalentis, Purje, Tyyrpuuri, Paapuri, Ankkuri, Forsti, Järvi, Luotsi, Myrsky, Pasaati, Monsuuni, Föhn, Trombi...

Got the point? Ei oo typerämpää, kuin antaa lapsille nolot sarjanimet, teemalla, samalla kirjaimella tai riimeillä.

Ohis, mutta pakko sanoa sen verran ettei kaikki ajattele noita nimiä minään teemana tai sarjana :). Minä esimerkiksi ajattelen että nuo ovat vapauden nimet.

Vierailija
46/53 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilvi tai Lumi

Vierailija
47/53 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Louna

Pilvi

Kukka

Sade

Vierailija
48/53 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mylly.

Vierailija
49/53 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usva, Viima, Lumi, Säde

Vierailija
50/53 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla

Vierailija
51/53 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta pakko sanoa sen verran ettei kaikki ajattele noita nimiä minään teemana tai sarjana :). Minä esimerkiksi ajattelen että nuo ovat vapauden nimet.

Hyvä pointti. Itse päätin jo lapsena että jos saan joskus kaksi tyttöä, ovat he Meri ja Tuuli, koska nuo ovat olleet minulle lapsesta asti vapauden ja voiman symboleita.

- Jo aikuisen kaksostyttöjen, Merin ja Tuulin äiti

Vierailija
52/53 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä pointti. Itse päätin jo lapsena että jos saan joskus kaksi tyttöä, ovat he Meri ja Tuuli, koska nuo ovat olleet minulle lapsesta asti vapauden ja voiman symboleita.

- Jo aikuisen kaksostyttöjen, Merin ja Tuulin äiti

Aikuisten siis

Vierailija
53/53 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumi

Luonto

Tilkli

Tilhi

Usva