Ehkäisy, maksatteko itse vai mies?
Tavallista, että miehet ostaa kondomit ja nainen maksaa pillerit.
Pitemmistä suhteisessa kuitenkin pillerit ovat yleisempi vaihtoehto
Maksatteko puoleksi vai nainen maksatko kokonaan itse?? Itse olen omat pillerit maksanut reilun vuoden...
Kommentit (47)
Mies maksaa meidän taloudessa kaiken!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaa!!! Te maksoitte verorahoillanne meidän ehkäisyn, koska piuhat laitettiin poikki julkisella puolella :D
Halvemmaksi se meille tulee kuin teidän ja teidän lastenne elämisen maksaminen. Joten ole hyvä vain, ihan ilolla maksoin piuhojesi katkaisun!
Pakko tykätä :D
Nm. piuhat on poikki
Pihtari akka, ei tarvitse ehkäistä.
Maksan itse, koska hankin pillerit jo ennen suhdetta muuhun kuin ehkäisyyn ja nyt suhteessa hoitavat kätevästi samalla ehkäisynkin.
Mulla oli pillerit käytössä jo ennen seurustelua ja vaihdoin kierukkaan seurustelun aikana. En kokenut että miehen pitäisi osallistua kustannuksiin, koska ehkäisykustannukset eivät muuttuneet seurustelun myötä. Meillä oli pieni epäilys että kierukka oli mennyt pois paikaltaan, silloin mies tarjoutui maksamaan puolet gynekologi käynnistä.
Mielestäni on kohteliasta tarjoutuu osallistumaan kustannuksiin.
Vaihdoin pillereistä Lady Compiin ja mies maksoin puolet Lady Compin hinnasta (250e). Sitä ennen maksoin pillerit itse ja mies makseli sitten muita yhteisiä menoja.
Halvemmaksi se meille tulee kuin teidän ja teidän lastenne elämisen maksaminen. Joten ole hyvä vain, ihan ilolla maksoin piuhojesi katkaisun!