Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ehkäisy, maksatteko itse vai mies?

Vierailija
16.02.2016 |

Tavallista, että miehet ostaa kondomit ja nainen maksaa pillerit.
Pitemmistä suhteisessa kuitenkin pillerit ovat yleisempi vaihtoehto
Maksatteko puoleksi vai nainen maksatko kokonaan itse?? Itse olen omat pillerit maksanut reilun vuoden...

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaa!!! Te maksoitte verorahoillanne meidän ehkäisyn, koska piuhat laitettiin poikki julkisella puolella :D

Halvemmaksi se meille tulee kuin teidän ja teidän lastenne elämisen maksaminen. Joten ole hyvä vain, ihan ilolla maksoin piuhojesi katkaisun!

Vierailija
42/47 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies maksaa meidän taloudessa kaiken!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaa!!! Te maksoitte verorahoillanne meidän ehkäisyn, koska piuhat laitettiin poikki julkisella puolella :D

Halvemmaksi se meille tulee kuin teidän ja teidän lastenne elämisen maksaminen. Joten ole hyvä vain, ihan ilolla maksoin piuhojesi katkaisun!

Pakko tykätä :D

Nm. piuhat on poikki

Vierailija
44/47 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtari akka, ei tarvitse ehkäistä.

Vierailija
45/47 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan itse, koska hankin pillerit jo ennen suhdetta muuhun kuin ehkäisyyn ja nyt suhteessa hoitavat kätevästi samalla ehkäisynkin.

Vierailija
46/47 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pillerit käytössä jo ennen seurustelua ja vaihdoin kierukkaan seurustelun aikana. En kokenut että miehen pitäisi osallistua kustannuksiin, koska ehkäisykustannukset eivät muuttuneet seurustelun myötä. Meillä oli pieni epäilys että kierukka oli mennyt pois paikaltaan, silloin mies tarjoutui maksamaan puolet gynekologi käynnistä.

Mielestäni on kohteliasta tarjoutuu osallistumaan kustannuksiin.

Vierailija
47/47 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin pillereistä Lady Compiin ja mies maksoin puolet Lady Compin hinnasta (250e). Sitä ennen maksoin pillerit itse ja mies makseli sitten muita yhteisiä menoja.