Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaksaako yli 50-vuotias mies hoitaa yksin taaperoa?

Vierailija
16.02.2016 |

Suvussani tulossa tilanne, että tälläinen väsynyt lapsista tietämätön ja kömpelö mies jätettäisiin yksin hoitamaan 1-vuotiasta taaperoa?Äiti olisi töissä silloin kun isä sitä hoitaisi...jotenkin ihmetyttää.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä olisi kannattanut miettiä ennen kun laittoi lapsen alulle

Vierailija
2/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suvussani tulossa tilanne, että tälläinen väsynyt lapsista tietämätön ja kömpelö mies jätettäisiin yksin hoitamaan 1-vuotiasta taaperoa?Äiti olisi töissä silloin kun isä sitä hoitaisi...jotenkin ihmetyttää.

Kyllä isä opii lasta hoitamaan siinä kuin äitikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njaa, 1-vuotias ei vielä lujaa kulje, mutta mitäs se Junnu lauloi siitä 50-kymppisestä, uuh? No joo, paha sanoa, voihan tuo, no jaa, ehkä perässä pysyä, kysypäs siltä kömpelöltä äijältä itseltään?

Vierailija
4/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanovat että kirurgien ammattitaito on parhaimmillaan viisikymppisenä. Otteissa on varmuutta ja työuran tuomaa kokemusta.

Väsyneitä, kömpelöitä ja lapsista tietämättömiä miehiä löytyy varmaan joka ikäluokasta. Kannattaa harkita jättääkö taaperoaan heidän hoiviin. Sen sijaan uskon että viisikymppisen kirurgin operoitavaksi voi mennä turvallisin mielin - joku kolmikymppinen kirurgi herättäisi enemmän huolta.

Vierailija
5/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni yli 50-isöäiti hoitaa taaperoita? Miksi mies ei osaisi?

Vierailija
6/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan todella typerä kysymys!

Ihmiset OVAT ERILAISIA, onnea vaan sinulle AP jos aiot olla 50-v ihan ikäloppu "vanhainkodinasukas", kaikilla ei ole noin huono kunto ja passiivinen mieli, esim. vakka Selänne (s. -70) ja Jager (s.-72) varmaan jaksaisivat vielä 50-v hoitaa lapsia (kunnon puolesta) kun NHL:ssäkin hyvä kun nuoremmat mukana ovat pysyneet...

50-v ei tänä päivänä ole vanha, JOS on ns. normaali ihminen eikä esim. mikään "liikkumaton juoppo" tmv.

Vierailija
7/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillon lapsi kävelee jo, kun tämä tilanne tulee...tämä mies on tietääkseni myös sanonut, ettei jaksa kuunnella lasten huutoa ja juosta niiden perässä.surettaa lapsen puolesta :( 

ap

Vierailija
8/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, miksi ei jaksaisi? Ei viisikymppinen nyt mikään vanha ole. Vai miten kuvittelet että sen ikäiset jaksavat työelämässä?

Ja isä oppii lapsenhoidon siinä missä äitikin. Ei lastenhoitoa ole naiseen mitenkään koodattu.

Vierailija
9/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan todella typerä kysymys!

Ihmiset OVAT ERILAISIA, onnea vaan sinulle AP jos aiot olla 50-v ihan ikäloppu "vanhainkodinasukas", kaikilla ei ole noin huono kunto ja passiivinen mieli, esim. vakka Selänne (s. -70) ja Jager (s.-72) varmaan jaksaisivat vielä 50-v hoitaa lapsia (kunnon puolesta) kun NHL:ssäkin hyvä kun nuoremmat mukana ovat pysyneet...

50-v ei tänä päivänä ole vanha, JOS on ns. normaali ihminen eikä esim. mikään "liikkumaton juoppo" tmv.

no eihän tässä ongelmaa olisikaan,mutta niinkuin äsken kirjoitin,niin mies on itse sanonut ettei jaksa.Ja olen sen omin silmin huomannut.No toki voin yrittää puhua, jos lapsi vietäisiin muualle hoitoon tai jotain...

Vierailija
10/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein voi suositella. Varsinkin, jos kyseinen ihminen nimenomaan on ilmaissut, ettei jaksa ja ei ole erityisen innostunut lapsesta. Keksi ennemmin jokin muu vaihtoehto. On aivan liian kallis (korvaamaton) hinta maksaa, jos lapselle sitten sattuukin jotain pahaa puutteellisen valvonnan vuoksi. 

Vierailija
11/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö oikein, että tämä "ikäloppu" on siis lapsen isä? Miksi ihmeessä hän ei hoitaisi omaa lastaan? Ja jos se tuntuisi mahdottomalta, kai he voisivat laittaa lapsen päiväkotiin? Miten tämä asia edes kuuluu sinulle?

Vierailija
12/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on hoitanut omia lapsenlapsiaan vauvasta taaperoon lyhyitä aikoja, yhtä pientä vain tosin kerrallaan. Yhtä 1-vuotiasta hoiti tosin osapäiväisesti joka päivä puolen vuoden ajan, noin viisi tuntia päivässä. Oli silloin 58-vuotias.

Tykkää lapsista mutta on kyllä terveysrajoitteinen, ja kyllä se puoli vuotta aika koville ottikin.

Vierailija
13/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä on siis sukulaislapseni, joka on minulle kaikkikaikessa, kun omia lapsia ei vielä ole.

ap

Vierailija
14/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsinkö oikein, että tämä "ikäloppu" on siis lapsen isä? Miksi ihmeessä hän ei hoitaisi omaa lastaan? Ja jos se tuntuisi mahdottomalta, kai he voisivat laittaa lapsen päiväkotiin? Miten tämä asia edes kuuluu sinulle?

lapsi on sukulaislapseni ja tärkeä.haluan nähdä hänen kasvavan ja kannan hänestä huolta.ei siinä ole mitään ihmeellistä.

Vierailija
15/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä joku edes lisääntyy tollasen kanssa?

Vierailija
16/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyseessä on siis sukulaislapseni, joka on minulle kaikkikaikessa, kun omia lapsia ei vielä ole.

ap

Tämä selittää kaiken. Get a life, ap.

Vierailija
17/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lapsi ei varsinaisesti ole miehen..

Vierailija
18/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä joku edes lisääntyy tollasen kanssa?

niin :D en tiedä

ap

Vierailija
19/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet heti kyylänä kimpussa. Yököttävä!

Mä olen aina ollut kömpelö ja en mä ole mennyt mukaan mun poikien vouhkaamiseen. Ovat jo isoja.

Monesti se kömpelö voi olla kovinkin hyvä hoitaja. En mäkään jaksa kuunnella lapsien itkua mutta omieni on vaan pakko ollut kuunnella ja vieraiden ei.

Mikä sun oman elämän ongelma on, kun pitää olla toisten kimpussa ja toinen ei ole saanut edes aloittaa lapsensa hoitoa.

Muuten olen itsekkin 50v. ja kömpelö niin selviäisin kyllä taaperon kanssa mutta kun omat on isoja niin vieraiden muksujen perään en kyllä katso.

Vierailija
20/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet heti kyylänä kimpussa. Yököttävä!

Mä olen aina ollut kömpelö ja en mä ole mennyt mukaan mun poikien vouhkaamiseen. Ovat jo isoja.

Monesti se kömpelö voi olla kovinkin hyvä hoitaja. En mäkään jaksa kuunnella lapsien itkua mutta omieni on vaan pakko ollut kuunnella ja vieraiden ei.

Mikä sun oman elämän ongelma on, kun pitää olla toisten kimpussa ja toinen ei ole saanut edes aloittaa lapsensa hoitoa.

Muuten olen itsekkin 50v. ja kömpelö niin selviäisin kyllä taaperon kanssa mutta kun omat on isoja niin vieraiden muksujen perään en kyllä katso.

ööö....siis miten niin ei ole saanut aloittaa?!enhän mä siihen vaikuta mitenkään :D