Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaksaako yli 50-vuotias mies hoitaa yksin taaperoa?

Vierailija
16.02.2016 |

Suvussani tulossa tilanne, että tälläinen väsynyt lapsista tietämätön ja kömpelö mies jätettäisiin yksin hoitamaan 1-vuotiasta taaperoa?Äiti olisi töissä silloin kun isä sitä hoitaisi...jotenkin ihmetyttää.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi päiväkotiin ja isä vanhustenkotiin, sillä se hoituu jos ei pappa enää jaksa.

Vierailija
22/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan todella typerä kysymys!

Ihmiset OVAT ERILAISIA, onnea vaan sinulle AP jos aiot olla 50-v ihan ikäloppu "vanhainkodinasukas", kaikilla ei ole noin huono kunto ja passiivinen mieli, esim. vakka Selänne (s. -70) ja Jager (s.-72) varmaan jaksaisivat vielä 50-v hoitaa lapsia (kunnon puolesta) kun NHL:ssäkin hyvä kun nuoremmat mukana ovat pysyneet...

50-v ei tänä päivänä ole vanha, JOS on ns. normaali ihminen eikä esim. mikään "liikkumaton juoppo" tmv.

no eihän tässä ongelmaa olisikaan,mutta niinkuin äsken kirjoitin,niin mies on itse sanonut ettei jaksa.Ja olen sen omin silmin huomannut.No toki voin yrittää puhua, jos lapsi vietäisiin muualle hoitoon tai jotain...

Miksi hänet pannaan hoitamaan, jos ei halua itse??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi päiväkotiin ja isä vanhustenkotiin, sillä se hoituu jos ei pappa enää jaksa.

Niitähän on yhdistettykin: laitaikäisten laitos, eli sinne vaan!

Vierailija
24/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet heti kyylänä kimpussa. Yököttävä!

Mä olen aina ollut kömpelö ja en mä ole mennyt mukaan mun poikien vouhkaamiseen. Ovat jo isoja.

Monesti se kömpelö voi olla kovinkin hyvä hoitaja. En mäkään jaksa kuunnella lapsien itkua mutta omieni on vaan pakko ollut kuunnella ja vieraiden ei.

Mikä sun oman elämän ongelma on, kun pitää olla toisten kimpussa ja toinen ei ole saanut edes aloittaa lapsensa hoitoa.

Muuten olen itsekkin 50v. ja kömpelö niin selviäisin kyllä taaperon kanssa mutta kun omat on isoja niin vieraiden muksujen perään en kyllä katso.

ööö....siis miten niin ei ole saanut aloittaa?!enhän mä siihen vaikuta mitenkään :D

Niin arvostelisit vasta sitten kun näet että mönkään menee!

Vierailija
25/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset OVAT ERILAISIA, onnea vaan sinulle AP jos aiot olla 50-v ihan ikäloppu "vanhainkodinasukas", kaikilla ei ole noin huono kunto ja passiivinen mieli, esim. vakka Selänne (s. -70) ja Jager (s.-72) varmaan jaksaisivat vielä 50-v hoitaa lapsia (kunnon puolesta) kun NHL:ssäkin hyvä kun nuoremmat mukana ovat pysyneet...

50-v ei tänä päivänä ole vanha, JOS on ns. normaali ihminen eikä esim. mikään "liikkumaton juoppo" tmv.

no eihän tässä ongelmaa olisikaan,mutta niinkuin äsken kirjoitin,niin mies on itse sanonut ettei jaksa.Ja olen sen omin silmin huomannut.No toki voin yrittää puhua, jos lapsi vietäisiin muualle hoitoon tai jotain...

jaa..niin tää äiti ainakin sanoi.voi olla että muuttaa vielä mieltänsä :D voipi olla että isäkin kehittyy ajan mittaa,mutta tiedän kyllä siitä touhusta kaikenlaista.enkä ole ainoa.

Vierailija
26/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedan elakkeella olevan miehen, joka hoitaa 2-vuotiasta kokopaivaisesti. Miehen viela tyoelamassa oleva vaimo on sitten apuna toiden jalkeen ja vkloppuisin. Lapsi siis asuu heidan kanssaan. Hyvin jaksavat. Riippuu siis ihmisesta. Jos on raihnainen 5-kymppinen, niin ei varmaan jaksa.

Vierailija
27/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti monet jaksaakin,on toki ihan ihmisestä kiinni.

ap

Vierailija
28/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Onko se siis jonkun sun sukulaisten lapsi, jossa vanhempi mies isänä ja äiti töissä ja nyt sitten olet huolissas ja kyselet että pitäsköhän se sitten viedä päivähoitoon? Sitten joskus tulevaisuudessa, nytkö äiti on äitiyslomalla vai Mitä vittua? Miten tämä asia sulle kuuluu?

Vierailija
29/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedan elakkeella olevan miehen, joka hoitaa 2-vuotiasta kokopaivaisesti. Miehen viela tyoelamassa oleva vaimo on sitten apuna toiden jalkeen ja vkloppuisin. Lapsi siis asuu heidan kanssaan. Hyvin jaksavat. Riippuu siis ihmisesta. Jos on raihnainen 5-kymppinen, niin ei varmaan jaksa.

Riippuu kuin luja putki rilluvuosien on takana!

Vierailija
30/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas. Ennemmin jättäsin taaperon 50 vuotiaan hoitoon, kun kakskymppisen.

Vierailija
31/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jaa..niin tää äiti ainakin sanoi.voi olla että muuttaa vielä mieltänsä :D voipi olla että isäkin kehittyy ajan mittaa,mutta tiedän kyllä siitä touhusta kaikenlaista.enkä ole ainoa.

Eihän tuo ikä ole mikään este, mutta jos on muuten toistaitoinen tai persoonallisuus sellainen, ettei sovi eikä pärjää pienen lapsen hoitajana. Jos on tyyppi, joka ei pysty tarjoamaan lapselle koko aikaista turvaa ja hoivaa, silloin ko henkilö ei sovi lapsen hoitajaksi, päiväkoti tai ammattitaitoinen hoitaja on silloin parempi.

Vierailija
32/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä mölyt mahassa ja jätä perhe rauhaan! Korkeintaan voit tarjota lastenhoitoapua, jos perhe näyttäisi sitä tarvitsevan.

Vierailija
33/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kova tunkemaan nokkaa muitten haarojen väliin?

Vierailija
34/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätköhän lapsen vanhemmat järjestä asian parhaaksi katsomallaan tavalla. Asia ei todellakaan kuulu sinulle, vaikka olisit kuinka sukulainen. Paras pitää vain neuvot omana tietonasi, kunnes sinulta suoraan kysyvät.

Vierailija
35/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Minä en olisi tehnyt lasta mieheni kanssa, jos en luottaisi ja arvostaisi häntä! Tämä on vastaus ap:n kysymykseen.

Vierailija
36/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä mölyt mahassa ja jätä perhe rauhaan! Korkeintaan voit tarjota lastenhoitoapua, jos perhe näyttäisi sitä tarvitsevan.

hah hah

Vierailija
37/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh? Onko se siis jonkun sun sukulaisten lapsi, jossa vanhempi mies isänä ja äiti töissä ja nyt sitten olet huolissas ja kyselet että pitäsköhän se sitten viedä päivähoitoon? Sitten joskus tulevaisuudessa, nytkö äiti on äitiyslomalla vai Mitä vittua? Miten tämä asia sulle kuuluu?

olen asian jo selittänyt.myös muut ovat tästä huolissaan,en ole ainoa.enkä halua yleistää kaikkiin yli viiskymppisiin miehiin.ollaanpas täällä tänään raivokkaita,ihan naurattaa :D

Vierailija
38/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän 50-v ole mikään vanhus! Monilla on siinä iäsdä omua tasperoita, haloo. Onko apbjoku teini, jonja mielestä viidikymåpinen on eläkeläinen jo :) mun mies on 50 ja hänellä on parempi kunto kuin useimmilla kaksikymppisillä.