Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi todellisuus on monesti niin

Vierailija
16.02.2016 |

paljon tylsempää kuin saippuasarjoissa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaisi katsoa realistista saippusarjaa?

Eihän siinä tapahtuisi mitään ja osan ajasta näyttelijät makaisivat vain sohvalla ja kävisivät jopa kakalla! :D

Vierailija
2/16 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja valittaisivat somessa miten kiireisiä ovat. Onhan siinä joskus kiire kun pitää ehtiä paskalta takaisin sohvalle ennen kuin mainoskatko loppuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mieti nyt, katsoisitko itse saippuasarjaa, jossa yksi henkilöhahmo kertoo katsoneensa bloggaaja värikkään Pipsan tiikerikakunleipomisvideon, toinen tokaisee siihen "Evvk". Paikalle tulee kolmas, joka ilmoittaa pieraisseensa miehensä naamalle edellisenä iltana kesken seksin. Taustalla yksi yrittää tehdä vatsalihasliikkeitä, mutta valittaa huimauksesta, ja kaksi muuta väittelee siitä, voiko omenalihavuus johtua hiilareista.

Itse ainakin vaihtaisin kanavaa. Todellisuutena menettelee, kun sen on pakko.

Vierailija
4/16 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mieti nyt, katsoisitko itse saippuasarjaa, jossa yksi henkilöhahmo kertoo katsoneensa bloggaaja värikkään Pipsan tiikerikakunleipomisvideon, toinen tokaisee siihen "Evvk". Paikalle tulee kolmas, joka ilmoittaa pieraisseensa miehensä naamalle edellisenä iltana kesken seksin. Taustalla yksi yrittää tehdä vatsalihasliikkeitä, mutta valittaa huimauksesta, ja kaksi muuta väittelee siitä, voiko omenalihavuus johtua hiilareista.

Monet katsovat ihan innoissaan näitä tosi-tv -ohjelmia.

Vierailija
5/16 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala juonimaan ja panemaan miehen kaikkia sukulaisia :P

Vierailija
6/16 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mää.. Mulla on korkea moraali..

a.p

Vierailija
7/16 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan mietin, että MISTÄ ihmeestä ne edes keksii nuita juonia noihin sarjoihin, kun ovat NIIN kaukana todellisuudesta!? :D

a.p

Vierailija
8/16 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja todellisuudessa nämäkään ihmiset eivät edes törmäisi toisiinsa, että voisivat päivitellä toisilleen mitään, sillä suomalaiset kököttävät vain tiukasti omissa kodeissaan, yksin tai max perheen kesken..

Vierailija
9/16 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomalaiset eivät osaa enää yhtään "hullutella"?

Johtuuko se pelosta joutua someen?

Vierailija
10/16 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka niin? Minun elämäni on ainakin paljon mielenkiintoisempaa kuin joku Kauniit ja rohkeat, jota ei nyt voi katsoa yhtään jaksoa kuolematta tylsyyteen. Kenen mielestä saippuasarjat ovat kiinnostavia?

Vierailija
11/16 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mää.. Mulla on korkea moraali..

a.p

Heh, sepä se :D mistäköhän se saippuasarjojen jännitys ja draama revitään...

Vierailija
12/16 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla ei ole jännä elämä tai jos on, niin negatiivisessa mielessä.

Vierailija
13/16 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salatut Elämätkin on saippuasarja. Ei vain Kauniit ja Rohkeat.

Vierailija
14/16 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nyt tiedä. Aina paljastuu kaikenlaista saippuasarjamaista tuttavista, kavereista, puolitutuista. Esimerkki, yksi arka hiirulainen keski-ikäinen ja perheellinen opiskelukaveri. Sain tietää että se viestittelee vieraiden miesten kanssa, mitä en olisi mitenkään voinut uskoa. Toinen perheellinen opiskelukaveri kertoi pienessä tuiterissa sopivansa vieraiden miesten kanssa pizzatreffejä, joiden päätteeksi mennään hotelliin panemaan jos pizzattelu natsaa. Yritin kerran soittaa edelliselle kiireisessä asiassa ja koska hän ei vastannut puhelimeen, soitin hänen miehensä puhelimeen, eikä sieltäkään vastattu. Jonkun ajan kuluttua  puhelin soi ja keskustelu meni jotenkin näin.

Minä: "Milla".

Mies: Hei, mites menee?

Minä: Öö, anteeksi kuka tää on?

Mies: Öh, heh heh... Olit soitellut...

Minä: Sulla taitaa nyt olla väärä numero, kenen kanssa puhun?

Mies: Duoda duoda, nii että soittelitko sen ilmoituksen takia?

Minä: Minkä ilmoituksen, onkohan tämä nyt väärä numero?

Mies: No joo ei sit mitään hei.

Puhelun jälkeen tajusin että ai niin, olinhan mä soittanut ja toi oli sen mun opiskelukaverin mies.

Vierailija
15/16 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ylläolevaan vielä selvennys että tuo mies oli sen hiirulaisen eikä pizzatreffeilijän.

Vierailija
16/16 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä nyt tiedä. Aina paljastuu kaikenlaista saippuasarjamaista tuttavista, kavereista, puolitutuista. Esimerkki, yksi arka hiirulainen keski-ikäinen ja perheellinen opiskelukaveri. Sain tietää että se viestittelee vieraiden miesten kanssa, mitä en olisi mitenkään voinut uskoa. Toinen perheellinen opiskelukaveri kertoi pienessä tuiterissa sopivansa vieraiden miesten kanssa pizzatreffejä, joiden päätteeksi mennään hotelliin panemaan jos pizzattelu natsaa. Yritin kerran soittaa edelliselle kiireisessä asiassa ja koska hän ei vastannut puhelimeen, soitin hänen miehensä puhelimeen, eikä sieltäkään vastattu. Jonkun ajan kuluttua  puhelin soi ja keskustelu meni jotenkin näin.

Minä: "Milla".

Mies: Hei, mites menee?

Minä: Öö, anteeksi kuka tää on?

Mies: Öh, heh heh... Olit soitellut...

Minä: Sulla taitaa nyt olla väärä numero, kenen kanssa puhun?

Mies: Duoda duoda, nii että soittelitko sen ilmoituksen takia?

Minä: Minkä ilmoituksen, onkohan tämä nyt väärä numero?

Mies: No joo ei sit mitään hei.

Puhelun jälkeen tajusin että ai niin, olinhan mä soittanut ja toi oli sen mun opiskelukaverin mies.

No eihän sulle itsellesi sitten periaatteessa mitään ole tapahtunut. Olet kuullut vain juoruja, mutta et ole ollut missään sattumuksessa mukana. Enkä nyt tarkoita, että sun olisi pitänyt siellä samassa sängyssä olla niiden kahden kanssa, mutta oletko ollut itse jossakin esim juhlissa, joissa ei ole vain istuttu seipään nielleenä, vaan osataan pitää oikeasti hauskaa!?

Mä en ole vuosiin ollut ja oikeastaan se hauska niissä juhlissakin olin monesti mä itse.. Tylsää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi