Helsingin kaupunki tarjoaa työläiselleen jopa vuokra-asunnon
Kätevää. Vaikka on pienet palkat, on tuo kiva etu.
http://www.hel.fi/www/Helsinki/fi/kaupunki-ja-hallinto/tietoa-helsingis…
Kommentit (7)
Joo, ja sitten kun sun duunia ei enää jatketakaan ja olet taas työtön,niin se on yksi kk ja ulos kämpästä. Näin menee Helsingin kaupungin kiinteistötoimiston virkailijan linjaus.
Kyllä se käsi antaa, mutta osaa se käsi ottaa poiskin lujalla otteella.
Itse asuin aikoinaan kaupungin työsuhdesoluasunnossa. Se oli edellytys, että maalta pystyi tulemaan kaupunkiin töihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei oikeastaan. Siellä saa asua vain 5 vuotta jonka jälkeen potkitaan pois. Ei ole kiva repiä lapsia juuriltaan ja muuttaa ehkä toiselle puolen kaupunkia.
Muuttaminen ei ole kivaa. Pääasia että työnantaja ja edut oysyvät samoina.
Ei niitä asuntoja automaattisesti tarjota, vaan niitä pitää hakea, en sitten tiedä kuinka helppoa tai vaikeaa sellaisen saaminen on. Kaupungilla on kuitenkin kai noin 40 000 työntekijää, ja asuntoja taisi olla 3000.
Ei ole omaa kokemusta, mutta ymmärtääkseni kaupunki ei tarjoa kenellekään asuntoa vaan niiden vuokra on miltei sama kuin muissa alueensa asunnoissa tai ehkä hieman alempi? Parin tonnin bruttoliksalla voi väittämäsi tarjotun asunnon vuokra olla tonninkin.
Mä oon kyllä asunut jo yli 14 vuotta samassa osoitteessa. t. lto
Ei oikeastaan. Siellä saa asua vain 5 vuotta jonka jälkeen potkitaan pois. Ei ole kiva repiä lapsia juuriltaan ja muuttaa ehkä toiselle puolen kaupunkia.