Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aloin treenaamaan: kävelen askelkyykkykävelyä kotona :D

Vierailija
16.02.2016 |

En tietysti kokoajan, mutta jos menen vessaan tai katsomaan telkkaria niin kävelen niin. On muuten aika kovaa treeniä :D kävely vie toki vähän enempi aikaa, näyttää pöljältä mutta eikö se hyvä kunto tule nimenomaan elintapoja muuttamalla? Vinkkejä mitä muita liikkeitä sujuttaa arkeen?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leuanvetotanko keittiön ovelle. Aina siitä kulkiessasi vedät maksimimäärän leukoja. Jos nyt menee 0kpl, niin osta vastuskuminauha jeesaamaan alkuun.

Vierailija
2/60 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hyvä. Mutta että kehitys jatkuu sun on lisättävä painoa aina hommaan viimeistään parin viikon välein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leuanvetotanko keittiön ovelle. Aina siitä kulkiessasi vedät maksimimäärän leukoja. Jos nyt menee 0kpl, niin osta vastuskuminauha jeesaamaan alkuun.

Hyvä vinkki! Tosin keittiössä ei ole sellaista oviaukkoa mihin laittaa, mutta ehkä makkarin ovi ajaa saman asian?

Mulla on myös käytössäni 5 ja 10kg käyttämättömät kahvakuulat :D että jos niistä olisi jotain apua. Omia ongelma-alueita ovat tikkujalat ja olemattomat selkä- ja vatsalihakst. Niihin toivoisin muutosta. Olen ns. laiha läski.

Ap

Vierailija
4/60 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahahahah näen silmissäni kuinka ap:n pää vilahtaa välillä ikkunassa matkaillessaan vessaan :D

Vierailija
5/60 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahahahah näen silmissäni kuinka ap:n pää vilahtaa välillä ikkunassa matkaillessaan vessaan :D

:DDD

Vierailija
6/60 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän... :D lapsikin kysyi että äiti, mitä sä teet.. Ja mies nauraa kippurassa! Mutta hei, ihan sama! Ilen lähiaikoina lukenut niin paljon liikunnan merkityksestä terveydelle että mulle on ihan sama kuin hölmöltä näytän :) ja lähtekää te muutkin mammat mukaan, pienillä muutoksilla!

Ap

Vierailija
7/60 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä hyvä. Mutta että kehitys jatkuu sun on lisättävä painoa aina hommaan viimeistään parin viikon välein.

hohhoijjaa. Onpa todella tympeää kommentointia. Joillekkin riittää kuule ihan vaan se kunnossa pysyminen, ei tarviiheti alkaa salikissaksi.

Vierailija
8/60 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katon youtubesta pilatesvideoita ja pidän omaa jumppaa kotona :) Niitä löytyy tosi paljon kun hakee "pilates challenge". Varmaan voi pilateksen korvata melkein millä tahansa muullakin jumpalla, vaikka sillä kahvakuulalla :)

Vierailija
9/60 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jatkat tuota vielä miehes ei suostu panemaan sua enää.

Vierailija
10/60 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä katon youtubesta pilatesvideoita ja pidän omaa jumppaa kotona :) Niitä löytyy tosi paljon kun hakee "pilates challenge". Varmaan voi pilateksen korvata melkein millä tahansa muullakin jumpalla, vaikka sillä kahvakuulalla :)

Mulla on vaikeuksia tehdä aikaa sellaiselle liikuntahetkelle, joten ujutan sen mielummin osaksi tekemistä. Eli et kiireettömät matkat askelkyykätään, sen tangon pistän tuohon oveen, käyn kohta kaupassa ja yritän etsiä. Valitsen portaat, auton sijasta kävelyn/pyörän, vielä jos saisi jonkun selkälihas/vatsalihasjutun tähän kaveriksi!

Eihän sitä tiedä jos innostuu, olen noita videoitakin miettinyt mutta tuntuu vaan itselle hankalalta.

Ap

Vierailija
11/60 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi. Toisaalta jos tiloksia tulee niin paniskohan jopa mielummin? :D ap

Vierailija
12/60 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän... :D lapsikin kysyi että äiti, mitä sä teet.. Ja mies nauraa kippurassa! Mutta hei, ihan sama! Ilen lähiaikoina lukenut niin paljon liikunnan merkityksestä terveydelle että mulle on ihan sama kuin hölmöltä näytän :) ja lähtekää te muutkin mammat mukaan, pienillä muutoksilla!

Ap

Älä!!! Nauran täällä vedet silmissä yksinäni :D

Enkä tarkota pahalla. Toi mielikuva on vaan niin hauska! Toinen viel kysyy vieres mitä teet :'D

Vierailija
13/60 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiloksia=tuloksia

Vierailija
14/60 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D :D :D mä en kestä!!!

Vierailija
15/60 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Älä!!! Nauran täällä vedet silmissä yksinäni :D

Enkä tarkota pahalla. Toi mielikuva on vaan niin hauska! Toinen viel kysyy vieres mitä teet :'D

"isi, äiti tekee sitä taas...!"

En ota pahalla, kyllähän se pöljältä näyttää :D

Ap

Vierailija
16/60 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän kertois vaan siitä ettet oo ollu kovin haluttava ennen.

Ja siitä että ukkos on aika pinnallinen.

Vierailija
17/60 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tääh, miksei?

Vierailija
18/60 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse marssin sisällä liioitellen polvien nousua.Töminää syntyy , ei ehkä sovi kerrostaloon.

Vierailija
19/60 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän kertois vaan siitä ettet oo ollu kovin haluttava ennen.

Ja siitä että ukkos on aika pinnallinen.

Nii, kelaa! Keho muuttuu lasten saannin yhteydessä! On se jännä! Mikähän sun ongelmasi nyt on? Mun mies ei halua panna mua kun näytän hölmöltä harrastaessani liikuntaa? Kyse on täysin hypoteettisesta tilanteesta. Kyllä itse kuitenkin oletan että mieheni tykkäisi enempi hyväkuntoisesta kuin huonokuntoisesta sänkyseurasta. En edes viitannut mitenkään ulkonäköön, vaan ihan seksin fyysiseen puoleen, jossa hyvästä kunnosta tuskin on haittaa :D

Ap

Vierailija
20/60 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa kyllä hauskalta ihmiseltä! Tsemppiä liikkumiseen, muista myös syödä hyvin että jaksat liikkua :)