Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pelottaa et tyylii säikäytin mun poikaystävän... :---D

Vierailija
16.02.2016 |

ollaa seurusteltu virallisesti nyt pari viikkoo, mut juttuu ollu kuukausia.

täs yks päivä tää mun poikaystävä oli meil ja lopulta se sit pääty nuolee mua ja muutaman kerran työns sormensakki mun sisään. no sit sen jälkeen ko se oli lähteny nii se laitto vähän ajan päästä viestiä ja kyseli kaikkea et olihan mulla varmasti kivaa ja että eihän mulla esim sattunu mihinkään tmv. sanoin sit et eei sattunu, mut kysyin et eihän hänellä varmasti oo sit mitää tauteja tai mitää ja vielä miljoonannen kerran vakuutti, että ei ole. kysyi siinä sit et miks kysyn ja aattelin eka et ko olin niin paniikissa etten kehtaa kertoa. sit se kuite vaati mua kertomaan ja sanoin sit et mulla vaan sattuu tosi paljon ja vuodan tyylii kuivii kohta tätä menoa. ja menkatki loppu vasta nii ei johdu niistäkään. olin aivan paniikissa, koska ei mulla ennen mitää tälläst ollu ollu.

siinä se sit koitti rauhotella mua ja kyseli kaikkea, esim et sattuuks mulla kuinka paljon jnejne. oli jotenki sen kuulonen et oli huolissaan. seuraavana päivänä kysy multa, et onhan kaikki varmasti hyvin nyt ja että eihän satu enää mihinkään. sanoin sit se juu eiköhän kaikki oo ihan ok jo. tuosta vielä seuraavana päivänä laittoi viestin, että eihän enää oo ollu tollasta. en ois halunnu huolestuttaa tai mitää koska tuskin oon kuolemas tähän, mut sanoin et joo on ollu. nyt se on koko ajan tuosta asti ollu sillee "omg" ja kyselee et oonhan ok ja et eihän toi oo vakavaa :--D

nii vaikka en keksi ainutta syytä, miksi tuosta ei vois mainita omalle poikaystävälle, niin silti mulla tuli jotenki hirveä olo jostain syystä :-D oonko ihan kauhee ko tollee kerroin?? koska siis joo pystytään puhuu tuon kanssa ihan kaikesta, mutta nyt jotenki tuli vaan kummallinen olo :-( pelottaa et säikäytin sen tms ko ollaa oltu kuite nii vähä aikaa yhessä vasta :--D

murehdinkohan ihan turhaan :-(?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg.

Vierailija
2/6 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Ilmeisesti olet neitsyt? Onko sua sormetettu ennen ja kuinka runsaasti ja kuinka kauan sinulla sitä verta tuli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, en saanut kyllä nyt yhtään kiinni tosta sun selityksestä? Olisitkohan nyt vähän väärällä palstalla? Ehkä joku demi parempi, ku vastaajina olis oman ikäsiä? Jotenki tuntuu, et oot liian nuori poikaystäväkuvioihin...

Vierailija
4/6 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän oli jo Demi.fissä!

:D Rauhoitu nyt vähän.

Vierailija
5/6 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmisen pitäisi osata kirjoittaa ennen kuin rupeaa sekstaamaan.

Vierailija
6/6 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nuoruutta!