Sinkkunainen ihan pihalla nettideittailusta!!
Olen nyt noin kuukauden ollut aika aktiivinen nettideittailija - huonolla menestyksellä!!
- miehet ujoja tai varattuja
- ei ole pokkaa tavata
-suurin osa pillun vonkaajia
Löytyykö kunnon tyyppejä ollenkaan?
Kommentit (77)
kohta treffipalveluun kirjoitti:
Taitaa olla vähän treffipalvelustakin kiinni, paljonko noita turhan vonkaajia on.
Mitä olette käyttäneet - ja tykänneet?
Täytyy miehenä kommentoida, että en minä esim. tinderiä minään treffipalveluna pidä. Minun tutuista niin miehet kuin naisetkin hakevat sieltä vain seksiä. Itse varattuna ei ole ollut tarvetta kokeilla, mutta kai jotain ihan oikeasti vakavasti otettavia treffipalvelujakin on olemassa.
Ja jos muistelen niitä omia sinkkuaikoja, niin aika vähissä ne baarista alkaneet kestävät parisuhteet oli silloinkin. Kyllä siellä pidettiin pääasiassa hauskaa. Tylsä neuvo, mutta harrastusten tms. parissa ne parisuhteet ennenkin löytyi.
Ujo kirjoitti:
Mikä vika ujoissa miehissä on? Hiljaisissa vesissä ui suurimmat kalat...
Katsoin ihan samaa, että jos jo ujotkin karsitaan epäkelpoina pois, niin ei vika ole deittipalvelussa, miehissä eikä nykyajassa.
Vierailija kirjoitti:
Ujo kirjoitti:
Katsoin ihan samaa, että jos jo ujotkin karsitaan epäkelpoina pois, niin ei vika ole deittipalvelussa, miehissä eikä nykyajassa.
Siis mulle se ujo tarkoittaa sitä, että viikkotolkulla saa lypsää tapaamista. Ei voi tulla, kun on ujo. No mitäs sitten ku vällyjen alla? Pimeessäkö? Ei kiitos. Entä jos se on niin ujo ettei se puhu mitäön? Ei sellanen kiinnosta..
MUTTA
Jos on sellainen herkkä ujo, siis koskettaa ja on lähellä. Ottaa naisensa kunnolla jne. Sellainen ujo kiinnostaa kyllä.
Ap
[/quote] Ei sinun tarvitse olla ujoista kiinnostunut, omapahan on asiasi.
Mutta se, että survot kaikki ujot samaan paikkansapitämättömillä ennakkoluuloillasi rakennettuun karsinaan, ei anna sinusta kovin sivistynyttä tai älykästä kuvaa. Sama kuin väittäisit kaikkien sinisilmäisten olevan varkaita tai maahanmuuttajien raiskaajia. Tosin eihän sydämen sivistystä voi kirjoista oppiakaan.[/quote]
Siis tarkoittaako ujo mies samaa kuin että mies ei ole sinusta kiinnostunut ja tulkitset hänet kenties ujoksi...? Aika harva lähes keski-ikäinen mies on niin ujo ettei uskalla sopia treffejä kiinnostavan naisen kanssa. Kuulostaa vähän siltä että olet saanut pakit ja selittelet sitä miehen ujoudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ujo kirjoitti:
Siis mulle se ujo tarkoittaa sitä, että viikkotolkulla saa lypsää tapaamista. Ei voi tulla, kun on ujo. No mitäs sitten ku vällyjen alla? Pimeessäkö? Ei kiitos. Entä jos se on niin ujo ettei se puhu mitäön? Ei sellanen kiinnosta..
MUTTA
Jos on sellainen herkkä ujo, siis koskettaa ja on lähellä. Ottaa naisensa kunnolla jne. Sellainen ujo kiinnostaa kyllä.
Ap
Just just... Ujoudessakohan on syy ettei mies halua sinua tavata ja joudut lypsämään tapaamista. :D Kyllä se mies sinut tapaa jos hän on sinusta kiinnostunut. Itse sovin tapaamisen johonkin hamaan tulevaisuuteen jos on kiikarissa muita ja ei ihan kauheasti ole vielä kiinnostusta. Kyllä se miehen pitää aloite tehdä tapaamiseen eikä nainen saa miestä lypsää häntä tapaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ujo kirjoitti:
Kyllä mä mieheltä haluan muutakin kuin suuren kikkelin. Täytyy saada puhetta ulos suustaan, katsoa silmiin ja olla jotain tarttumapintaa. Ujo mies on lähes aina saakelin tylsä ja arvaamaton.
Mä haluan naisen, joka ymmärtää ettei kyseinen sanonta tarkoita suurta kikkeliä. Toivon siis älykkyyttä ja sivistystä. Lisäksi olisi suotavaa ettei nainen puhu miehen kalusta kikkelinä.
Sori kyllä mä käsitin että suurimmalla kalalla tässä tarkoitat miehen penistä. Mitä sitten? Suurin osa mun tuntemista naisista on älykkäitä ja sivistyneitä, mutta ei niitä kiinnosta ujot miehet. Yhdessä pitää olla keskustelua, naurua, hauskaa. Ujo mies ei tarjoa elämäniloa. Harva nainen kaipaa elämäänsä tuppisuuta, vaivautuneisuutta, sosiaalisesti epävarmaa kumppania.
Ehkä joudut tiedustelemaan asiaa niiltä älykkäiltä ystäviltäsi. Tosin se että he tuntuvat sinusta älykkäiltä, ei välttämättä ole paljon.
Miksi ujon kanssa ei voi keskustella, nauraa tai pitää hauskaa? Minusta sinun moukkamaisuus sekä tietämättömyys vievät elämänilon. Harva mies kaipaa elämäänsä empatiakyvytöntä, ennakkoluuloista ja matalalla älyllä varaustettua kumppania.
Ehkä sä määrittelet sivistyksen ja älykkyyden eri tavalla. En puolustele itseäni mutta pitäisin itseäni ihan keskiverto älykkäänä ja pyrin sivistämään itseäni arjessa kohtuullisesti. Akateeminen loppututkinto, puhun sujuvasti neljää kieltä, tilaan Suomen kuvalehteä, matkustelen, osaan luetella Suomen presidentit ja raamatun profeetat, seuraan politiikkaa ja tätä rataa. Ehkä mun älykkyyteni ei ole sitten ole sitä tasoa, jota ujot etsivät. Ja ei siinä mitään. Mulle ujous on yhtä suuri dealbreaker kuin tupakointi. En vaan haluaisi tupakoivaa miestä, koska meidän elämänarvot ovat liian erilaiset. Samoin ujon miehen kanssa. Mä arvostan miehessä sellaisia ominaisuuksia, joita ujolla ei ole. Näin me ihmiset olemme erilaisia.
Ei sinun tarvitse olla ujoista kiinnostunut, omapahan on asiasi.
Mutta se, että survot kaikki ujot samaan paikkansapitämättömillä ennakkoluuloillasi rakennettuun karsinaan, ei anna sinusta kovin sivistynyttä tai älykästä kuvaa. Sama kuin väittäisit kaikkien sinisilmäisten olevan varkaita tai maahanmuuttajien raiskaajia. Tosin eihän sydämen sivistystä voi kirjoista oppiakaan.
Niin ehkä mulla on ennakkoluuloja, mutta mulle ujous on samanlainen luontaantyöntävä luonteenpiirre kuin arkuus, epärehellisyys tai jäykkyys. Eivät kaikki ujot ole samanlaisia, kyllähän minä sen ymmärrän. Mutta ymmärrät myös varmaan sen että jotkut luonteenpiirteet viehättävät toisia ihmisiä enemmän kuin toiset. Jos olet ujo kuin annat tässä ymmärtää niin olet luonnehtinut minua empatiakyvyttömäksi, ennakkoluuloiseksi, matalaälyiseksi, moukaksi ja tietämättömäksi. Hmm ehkä sille on syynsä ettei ujot miehet sytytä minua :)
Vierailija kirjoitti:
MUTTA
Ap
Onhan tuokin ujouden määritelmä. Minulla se on taas hitaus ottamaan ensikontaktia, isojen ihmismassojen välttely, varautuneisuus tuntemattomien ihmisten joukossa yms.
Mutta kyllä minusta sitten tutummassa porukassa paljastuu vähemmän sisäänpäinkääntynyt tyyppi. Enkä pahemmin himmaile sängyssäkään. Eli hidas aloitus ei välttämättä tarkoita hidasta jatkoa.
Ap on menossa nettitutun kaa treffeille :)...
Onko 45-47 -vuotiaan naisen siis haettava jotain ikäloppua pappaa, vaikka ex-mies olisi ollut itsen ikäinen? Mä kun haluaisin itseni ikäisen edelleenkin. ohis/ tre
Pois netistä. Se on minun neuvo, ei sieltä löydy kunnon tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ujous on tosiaan aivan eri asia kuin huonot sosiaaliset taidot. On ok olla ujo, mutta sosiaalisten taitojen puute näkyy heti ja on haitta aikuisen ihmisen kohdalla.
Ujouden on osoitettu usein olevan yhteydessä kykyyn havaita toisen tunteita ja emotionaaliseen herkkyyteen, mikä on puolestaan tärkeä taito sosiaalisessa vuorovaikutuksessa. Lähde https://www.nyyti.fi/tietoa/ujous/
Mutta kun vaan harva ujo on oikeasti vaan ujo, useimmat ovat jollain tapaa sosiaalisesti kyvyttömiä, ihmisvihamielisiä, mielenterveysongelmaisia tai muuten traumatisoituneita. Kyllä normaali "ujo" ihminen pääsee aikuisuuteen mennessä sen verran itsensä kanssa sinuiksi, että kumppanin hankita ei ole kohtuuttoman vaikeaa, vaikka UJO olisikin. Sen sijaan kaikki ne ongelmat, joille "ujous" toimii kaatoluokkana, ovat keskimäärin seurustelua merkittävästi hankaltittavia asioita.
35-vuotiaan miehen näkökulma.
Jos olisin sinkku, en Tinderiin koskisi. Se on sellainen suhdeshoppailun ja seksiseuran hakemisen työkalu. Maksullisista treffepalveluista on parhaat kokemukset, kun niissä puolin ja toisin se huonoin aines on karsiutunut pois.
Naisilla varmasti ongelmana on miesten törky- ja massaviestit. Miehillä taas ongelmana on se, että jos kirjoittaa 15 puolen A4:n mittaista, omaperäistä tervehdysviestiä, saa niihin hyvällä tuurilla yhden vastauksen. Naiset siis tietyllä tavalla oletettavasti turtuvat lähestymisten määrään, ja miehillä vastaavasti ainoaksi keinoksi massoja vastaan taistelussa on yrittää mahdollisimman monta naista.
Molemmissa sukupuolissa on varmasti paljon hyviä ja huonoja tyyppejä, mutta ässä ikäluokassa jo vapaana valitettavasti on useimmiten niitä huonoja. Kannattaa tavata kiinnostava ihminen livenä mahdollisimman pian, ja lähestyä vain sellaisia ihmisiä, jotka kertovat itsestään jotain järkevää (ts. antavat itsestään fiksun mielikuvan). Pienenä vinkkinä, hiljattain eronneissa on paljon hyviä tyyppejä, jos vain saat vältettyä laastarisuhteen ansan.
Onnea matkaan! Sitä valitettavasti tarvitaan.
Maksulliset treffipalvelut ovat parhaita. Kannattaa tutkia jonkin aikaa, mihin oma ilmoitus olisi hyvä laittaa. Palstoilta todellakin saa sen käsityksen, että yli 40-vuotiaille naisille on tarjolla vain papparaisia. Ongelma on kuitenkin miesten ilmoituksissa. Monet esim .45-vuotiaat hakevat naisia ikähaarukalla 25-40. Kun mennään vanhempaan miesikäluokkaan päin, toivenainen entisestään nuorenee. Miehiä on kuitenkin enemmän kuin naisia aina 55-ikävuoteen asti. Useimmat naisen eivät halua seurustella itseään kovasti vanhempien miesten kanssa. Itse en koskaan vastannut ikäisilleni miehille, joilla oli näitä ikätoiveita. Heiltä sain paljon viestejä, mutta en vastannut niihin. Miksi olisin vastannut, koska mieshän ilmoitti aivan selvästi profiilissaan, etten ikäni puolesta kelpaa. Miehet valittivat usein, etteivät naiset vastaa, mutta johtuneekohan se juuri noista tiukoista toiveista. Olisiko miehistä aivan kamalaa mennä treffeille itseään pari vuotta vanhemman kanssa. Niitä vaihdevuosiakin on turha pelätä, koska hyvät hoidot pitävät oireet poissa.
Kaikkiin asiallisiin viesteihin vastasin. Löysin ikäiseni kumppanin vain kuukauden nettideittailun jälkeen. Mutta myönnän avoimesti tässä yhden asian. Huomasin, että ikäiselleni naiselle on huomattavasti etua siitä, ettei ylipainoa ole ja muutenkin kroppa tikissä. Ikä 48 v.
Ap löysi helmen...en oikeasti tiennyt että tuollaisia miehiä on olemassa :)
Siellä se minäkin roikun...ehkä et ole profiiliani löytänyt? Ap