Sinkkunainen ihan pihalla nettideittailusta!!
Olen nyt noin kuukauden ollut aika aktiivinen nettideittailija - huonolla menestyksellä!!
- miehet ujoja tai varattuja
- ei ole pokkaa tavata
-suurin osa pillun vonkaajia
Löytyykö kunnon tyyppejä ollenkaan?
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, vasta vähän aikaa sitten eronneena, aikanaan taas parisuhdetta etsivänä miehenä tämä oli erittäin piristävä aloitus. Ilmeisesti osakkeeni ovat korkeammalla kuin uskoinkaan, vaikka välillä on käynyt mielessä sekin, kelpaanko enää kellekään.
Kiitos, ap. Et varmasti ajatellut piristäväsi tällä kenenkään päivää, mutta niin kävi kuitenkin. Kyllä sinäkin löydät itsellesi vielä hyvän kumppanin.
Lähetäänkö kahville:) ap
Lähtisin, mutta nyt on vielä ihan liian aikaista. Huono ajoitus.
No toisaalta, onko koskaan oikeaa hetkeä? Miten tuore sun ero on?
Vierailija kirjoitti:
Missä on ne kunnon naiset? Itellä ainakin se tilanne että nettideiteissä saa kepillä hakata halukkaita kauemmaksi mutta kaikki niistä on niin tampioita etteivät ole osanneet lukea edes profiiliani ja ehdottomia dealbreakereitäni. Ja ei, se että en halua koiranaista ei ole asennevamma ja allergiat ei parannu uskon voimalla.
Emme varmaan ole sinulle riittävän kauniita. Muut speksit ovat kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Missä on ne kunnon naiset? Itellä ainakin se tilanne että nettideiteissä saa kepillä hakata halukkaita kauemmaksi mutta kaikki niistä on niin tampioita etteivät ole osanneet lukea edes profiiliani ja ehdottomia dealbreakereitäni. Ja ei, se että en halua koiranaista ei ole asennevamma ja allergiat ei parannu uskon voimalla.
Ai että Pertti 38v. hakee 18-22v. vähintään 175cm, max 50kg kivaa koiratonta tyttöä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ujo kirjoitti:
Mikä vika ujoissa miehissä on? Hiljaisissa vesissä ui suurimmat kalat...
Kyllä mä mieheltä haluan muutakin kuin suuren kikkelin. Täytyy saada puhetta ulos suustaan, katsoa silmiin ja olla jotain tarttumapintaa. Ujo mies on lähes aina saakelin tylsä ja arvaamaton.
Mä haluan naisen, joka ymmärtää ettei kyseinen sanonta tarkoita suurta kikkeliä. Toivon siis älykkyyttä ja sivistystä. Lisäksi olisi suotavaa ettei nainen puhu miehen kalusta kikkelinä.
Sori kyllä mä käsitin että suurimmalla kalalla tässä tarkoitat miehen penistä. Mitä sitten? Suurin osa mun tuntemista naisista on älykkäitä ja sivistyneitä, mutta ei niitä kiinnosta ujot miehet. Yhdessä pitää olla keskustelua, naurua, hauskaa. Ujo mies ei tarjoa elämäniloa. Harva nainen kaipaa elämäänsä tuppisuuta, vaivautuneisuutta, sosiaalisesti epävarmaa kumppania.
Ehkä joudut tiedustelemaan asiaa niiltä älykkäiltä ystäviltäsi. Tosin se että he tuntuvat sinusta älykkäiltä, ei välttämättä ole paljon.
Miksi ujon kanssa ei voi keskustella, nauraa tai pitää hauskaa? Minusta sinun moukkamaisuus sekä tietämättömyys vievät elämänilon. Harva mies kaipaa elämäänsä empatiakyvytöntä, ennakkoluuloista ja matalalla älyllä varaustettua kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Ujous on tosiaan aivan eri asia kuin huonot sosiaaliset taidot. On ok olla ujo, mutta sosiaalisten taitojen puute näkyy heti ja on haitta aikuisen ihmisen kohdalla.
Ujouden on osoitettu usein olevan yhteydessä kykyyn havaita toisen tunteita ja emotionaaliseen herkkyyteen, mikä on puolestaan tärkeä taito sosiaalisessa vuorovaikutuksessa. Lähde https://www.nyyti.fi/tietoa/ujous/
Parhaiten tuntuu löytyvän ihan vahingossa kun ei edes etsi ketään. Nettideittailua en ehkä uskaltaisi kokeilla jos nyt sinkku olisin, mutta kaipa sielläkin ihan normaaleja tyyppejä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ujous on tosiaan aivan eri asia kuin huonot sosiaaliset taidot. On ok olla ujo, mutta sosiaalisten taitojen puute näkyy heti ja on haitta aikuisen ihmisen kohdalla.
Ujouden on osoitettu usein olevan yhteydessä kykyyn havaita toisen tunteita ja emotionaaliseen herkkyyteen, mikä on puolestaan tärkeä taito sosiaalisessa vuorovaikutuksessa. Lähde https://www.nyyti.fi/tietoa/ujous/
Ujolla henkilöllä voi silti olla riittävät sosiaaliset taidot ja ei-ujolla henkilölläkin huonot sosiaaliset taidot. Käsitätkö? Ne eivät ole sama asia.
Esim. itse olen ujo, mutta silti kykenevä vuorovaikutukseen, tehnyt asiakaspalvelutyötä, esiintynyt ja katson omaavani riittävät sosiaaliset taidot. Silti temperamentiltani olen aina ollut ujo ja tästä tuskin en koskaan eroon tule pääsemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ujolla henkilöllä voi silti olla riittävät sosiaaliset taidot ja ei-ujolla henkilölläkin huonot sosiaaliset taidot. Käsitätkö? Ne eivät ole sama asia.
Esim. itse olen ujo, mutta silti kykenevä vuorovaikutukseen, tehnyt asiakaspalvelutyötä, esiintynyt ja katson omaavani riittävät sosiaaliset taidot. Silti temperamentiltani olen aina ollut ujo ja tästä tuskin en koskaan eroon tule pääsemään.
Sit sen kanssa on elettävä :)
Mä menin suoraan hakemaan seksiseuraa. Ei sillä, että ihan ensimmäinen olisi kelvannut, mutta eron jälkeen nelikymppisenä ajattelin, että rakastuminen on toisten ihmisten juttu mutta olisi kiva jos saisi semmoisen vakipanosuhteen.
Tämän toin mielestäni myös hyvin esiin.
Tietty ilmoitus houkutteli kaikenmaailman lyhytsanaisia "20 senttii, kova ja kestävä. Mikä sun osoite on?" mutta ne sai ohitettua nopeasti.
Kirjoittelin ihan fiksujen miesten kanssa pidempiäkin juttuja ja jutunaiheet liikkui lapsissa ja polkupyörän korjaamisessa, ei niinkään seksissä. Epäilen muutaman olleen varattu ja kaivanneen vaan juttuseuraa itselleen.
Muutaman tapasinkin, mutta ensimmäinen joka oli tehnyt vaikutuksen puhelimessa (tätä varten oli oma prepaid) oli ulkomuodoltaan sellainen, etten voinut kuvitellakaan ihojamme vastakkain. Toinen taas oli suorastaan liikuttavan ujo, mutta kun kolmannen tapasin niin se olikin menoa kokonaan, ei pelkästään seksiseuraksi toisillemme.
Tuo minun aarteeni ei ehkä toisen silmissä näytä kaksiselta, mutta sydän sillä on kultaa eikä se hassumpi ole aikuisten leikeissäkään. Eksälleen hän oli liian tylsä ja vaimo oli löytänyt uuden miehen.
Minä puolustan nettideittailua. Siellä on oikeasti aitoja ihmisiä, todella hyviä miehiä. Kyllä on myös niitä, jotka hakevat ja löytävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ujo kirjoitti:
Kyllä mä mieheltä haluan muutakin kuin suuren kikkelin. Täytyy saada puhetta ulos suustaan, katsoa silmiin ja olla jotain tarttumapintaa. Ujo mies on lähes aina saakelin tylsä ja arvaamaton.
Mä haluan naisen, joka ymmärtää ettei kyseinen sanonta tarkoita suurta kikkeliä. Toivon siis älykkyyttä ja sivistystä. Lisäksi olisi suotavaa ettei nainen puhu miehen kalusta kikkelinä.
Sori kyllä mä käsitin että suurimmalla kalalla tässä tarkoitat miehen penistä. Mitä sitten? Suurin osa mun tuntemista naisista on älykkäitä ja sivistyneitä, mutta ei niitä kiinnosta ujot miehet. Yhdessä pitää olla keskustelua, naurua, hauskaa. Ujo mies ei tarjoa elämäniloa. Harva nainen kaipaa elämäänsä tuppisuuta, vaivautuneisuutta, sosiaalisesti epävarmaa kumppania.
Ehkä joudut tiedustelemaan asiaa niiltä älykkäiltä ystäviltäsi. Tosin se että he tuntuvat sinusta älykkäiltä, ei välttämättä ole paljon.
Miksi ujon kanssa ei voi keskustella, nauraa tai pitää hauskaa? Minusta sinun moukkamaisuus sekä tietämättömyys vievät elämänilon. Harva mies kaipaa elämäänsä empatiakyvytöntä, ennakkoluuloista ja matalalla älyllä varaustettua kumppania.
Ehkä sä määrittelet sivistyksen ja älykkyyden eri tavalla. En puolustele itseäni mutta pitäisin itseäni ihan keskiverto älykkäänä ja pyrin sivistämään itseäni arjessa kohtuullisesti. Akateeminen loppututkinto, puhun sujuvasti neljää kieltä, tilaan Suomen kuvalehteä, matkustelen, osaan luetella Suomen presidentit ja raamatun profeetat, seuraan politiikkaa ja tätä rataa. Ehkä mun älykkyyteni ei ole sitten ole sitä tasoa, jota ujot etsivät. Ja ei siinä mitään. Mulle ujous on yhtä suuri dealbreaker kuin tupakointi. En vaan haluaisi tupakoivaa miestä, koska meidän elämänarvot ovat liian erilaiset. Samoin ujon miehen kanssa. Mä arvostan miehessä sellaisia ominaisuuksia, joita ujolla ei ole. Näin me ihmiset olemme erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on +40v, oli pitkään huonossa suhteessa, kunnes tajusi mitä elämältä haluaa....ja jotenkin sitä ei liian helposti lähde toosaa tarjoamaan..
Mulle kävis 40-45v..joka naistansa arvostaa, osaa keskustella ja homma toimii myös makkarin puolella.
.ap40-45-vuotiaat miehet katsoo usein niitä kolmikymppisiä naisia. Sulla on liian tiukka ikäkriteeri ikäiseksesi. :)
Kuten sanoin oon ihan pihalla, jollekin 30+ varmaan kelpaan eroottiseksi kaveriksi. En mä tiedä, kerro ihmeessä ketkä mun ikäisiä etsii? Ap
Kannattaa ikähaitaria laajentaa varsinkin ylöspäin ja katsoa myös niitä yli viiskymppisiä miehiä. Esim. ikähaarukalla 35 - 55 v luulisi jo tulevan enemmän valinnanvaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on +40v, oli pitkään huonossa suhteessa, kunnes tajusi mitä elämältä haluaa....ja jotenkin sitä ei liian helposti lähde toosaa tarjoamaan..
Mulle kävis 40-45v..joka naistansa arvostaa, osaa keskustella ja homma toimii myös makkarin puolella.
.ap40-45-vuotiaat miehet katsoo usein niitä kolmikymppisiä naisia. Sulla on liian tiukka ikäkriteeri ikäiseksesi. :)
Kuten sanoin oon ihan pihalla, jollekin 30+ varmaan kelpaan eroottiseksi kaveriksi. En mä tiedä, kerro ihmeessä ketkä mun ikäisiä etsii? Ap
Kannattaa ikähaitaria laajentaa varsinkin ylöspäin ja katsoa myös niitä yli viiskymppisiä miehiä. Esim. ikähaarukalla 35 - 55 v luulisi jo tulevan enemmän valinnanvaraa.
Siis jos itse olet jo päälle nelikymppinen.
OkCupid on parempi kuin Tinder, yritä sieltä. Omani löysin sattumalta keskustelufoorumilta.
Yleensä ne pelkän seksin hakijat ei edes ole parhaita sängyssä. Se korreloi jotenkin. Ne kyllästyy nopeasti. Yli nelikymppisillä voi olla jo heikko kesto ja asennot vähissä. Ne kierrättää naisia sen takia, että saa ite vaihtelua. Hormonitasotkin voi olla alhaalla niin ei tunnu mikään missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis jos itse olet jo päälle nelikymppinen.
Oon joo yli..mut alle 45, jotenki kuehtois sellainen +35v, ihan seksiseuraksi.;)ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ujo kirjoitti:
Ehkä sä määrittelet sivistyksen ja älykkyyden eri tavalla. En puolustele itseäni mutta pitäisin itseäni ihan keskiverto älykkäänä ja pyrin sivistämään itseäni arjessa kohtuullisesti. Akateeminen loppututkinto, puhun sujuvasti neljää kieltä, tilaan Suomen kuvalehteä, matkustelen, osaan luetella Suomen presidentit ja raamatun profeetat, seuraan politiikkaa ja tätä rataa. Ehkä mun älykkyyteni ei ole sitten ole sitä tasoa, jota ujot etsivät. Ja ei siinä mitään. Mulle ujous on yhtä suuri dealbreaker kuin tupakointi. En vaan haluaisi tupakoivaa miestä, koska meidän elämänarvot ovat liian erilaiset. Samoin ujon miehen kanssa. Mä arvostan miehessä sellaisia ominaisuuksia, joita ujolla ei ole. Näin me ihmiset olemme erilaisia.
Ei sinun tarvitse olla ujoista kiinnostunut, omapahan on asiasi.
Mutta se, että survot kaikki ujot samaan paikkansapitämättömillä ennakkoluuloillasi rakennettuun karsinaan, ei anna sinusta kovin sivistynyttä tai älykästä kuvaa. Sama kuin väittäisit kaikkien sinisilmäisten olevan varkaita tai maahanmuuttajien raiskaajia. Tosin eihän sydämen sivistystä voi kirjoista oppiakaan.
Oon itse 40v mies, ihan siedettävän näköinen, ainakin omasta mielestä. Töissä, velaton ja päihteetön. Yli 180 pitkä ja normaalipainoinen. Olen hakenut naista tositarkoituksella Ikähaarukasta 35-42. Suomi24:lla ei tule koskaan mitään vastausta niiltä, joille on kirjoittanut, vaikka en ole ollut mielestäni turhan kranttu. Ainoat yhteydenotot tulee 45-47 vuotiailta naisilta. Oon vissiin niin saakelin ruma. :( No yksi 39v nainen kirjoitteli vähän aikaa, mutta sitten alkoi raivoamaan mulle lapseni tapaamisista , vaikka niistä ei ollut vielä puhetta ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että Pertti 38v. hakee 18-22v. vähintään 175cm, max 50kg kivaa koiratonta tyttöä. :)
Edelleenkö naiset luulevat, että pituus on valttia?
Tinder! Useiden kanssa siellä tullut juteltua, mutta vain yhden kanssa nähnyt. Ja tämä sama heebo edelleen joka päivä yhteistä kotia koristamassa.
No mitä sä haluat? :)