Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelaatteko koskaan silmäpeliä salilla?

Vierailija
16.02.2016 |

Mun mielestä siitä saa kivasti potkua treeniin silloin tällöin.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ja ärsyttää kun naiset vinkkailee silmää, luulee olevansa seksipetoja ja saavansa veret virtaamaan, kun vaan vetävät jumppatrikoot jalkaansa. Haluan keskittyä treeniin. 

Enkä edes ole erityisen komea.

M28

Vierailija
2/16 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Treenaan siellä salilla naama punaisena ilman meikkiä. Ei kiinnosta silmäpelit silloin.

N20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei kiinnosta kuin oma treeni,sitä paitsi salilla jossa käyn olen yleendä yksin tai parin eläkeläisen kanssa samaan aikaan. :D

Vierailija
4/16 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on aihetta :)

Nainen 40+

Vierailija
5/16 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon treenin aikana ei uskalla. Sit ku ei hapota niin silmät toimii paremmin :) Toisaalta en tiiä onko se kovin mukavaa kun hikinen, tärisevä, ei niin komea mies, niinkuin minä, alkaa pelailemaan jotain silmäpeliä salilla :) Paljon kivempaa kun joku tulee kysymään esim jotain vinkkejä suoraan.

Vierailija
6/16 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta tasku biljardia pelaan kyllä jos salilla on hyvän näköistä mimmejä. Useampi erä tulee pelattua joka kerta.

Vierailija
7/16 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkä helvetin takia pelaisin? Eikä sinne oo kuntoilemaan menty, vai oonko käsittäny väärin

Vierailija
8/16 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minkä helvetin takia pelaisin? Eikä sinne oo kuntoilemaan menty, vai oonko käsittäny väärin

Juu kyllä näin just! Kuntosalilla kuntoillaan, baarissa juodaan, tansseissa tanssitaan ja kaupassa tehdään ostoksia. Jätetään ne silmäpelit sinne silmäpelialueelle.

Vierailija
9/16 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjumala, en! Mitä ne vastakkaisen sukupuolen edustajatkin ajattelisivat jos tällainen persjalkainen, yhtä pitkä ja leveä tonttu alkaisi jotain silmäpeliä kehittämään. Apua..eih.

Vierailija
10/16 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla. Naiset ahdistuisivat ja saisin porttikiellon salille

Vierailija
11/16 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja yleensä se johtaa kuumaan anaaliseksiin salin vessassa. Olen tällainen aika hyvin trimmattu herkkupeppu 45v mamma, jonka mielestä stay-upit ja korkokengät ovat parhaat salikuteet. Lempiliikkeeni salilla on se kun täydessä erektiossa oleva paksu lihanuija työntyy uudestaan ja uudestaan voideltuun kiimaiseen peräaukkooni.

Vierailija
12/16 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/16 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mulla on lasisilmä ja joskus sitten pullautan sen pihalle ja pelailen sillä hetken..

Vierailija
14/16 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa en todellakaan. Välttelen katsekontaktia miesten kanssa kävellessäni yhteisen puolen läpi naisten puolelle.

Missähän järjestettäis itsetuntokursseja?

Vierailija
15/16 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan katsele tuntemattomia naisia päin, etten vahingossa katseraiskaisi heitä.

Vierailija
16/16 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan huomannut edes miesten katseita. Käyn tosin salilla, jossa riittää kauniita ja timmejä naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi