Sinkkunainen ihan pihalla nettideittailusta!!
Olen nyt noin kuukauden ollut aika aktiivinen nettideittailija - huonolla menestyksellä!!
- miehet ujoja tai varattuja
- ei ole pokkaa tavata
-suurin osa pillun vonkaajia
Löytyykö kunnon tyyppejä ollenkaan?
Kommentit (77)
Ujo kirjoitti:
Mikä vika ujoissa miehissä on? Hiljaisissa vesissä ui suurimmat kalat...
Kyllä mä mieheltä haluan muutakin kuin suuren kikkelin. Täytyy saada puhetta ulos suustaan, katsoa silmiin ja olla jotain tarttumapintaa. Ujo mies on lähes aina saakelin tylsä ja arvaamaton.
Vierailija kirjoitti:
Ujo kirjoitti:
No jos on rohkee ujo, niin se toimii. Ap mutta kertoo huonosta itsetunnosta noin muuten
Ujous ja huono itsetunto eivät ole synonyymejä. Ujous on enemmänkin temperamenttipiirre ja sillä ei ole mitään tekemistä itsetunnon kanssa. Kannattaa tutkia aihetta, ennen kuin heittelee mutu-totuuksiaan ilmoille, tehden itsestään moukan.
Ymmärrän kyllä ettei sinun ennakkoluuloillasi varustetulle naisille välttämättä seuraa löydy hyvistä miehistä...
;)
Onneksi tuli oltua nettideittimarkkinoiden edelläkävijä ysärillä, ennen kuin mesecämiwonkaajat pilasi mestat. Meinaan niin moni näennäisesti kiltti opiskelijaneitonen lähti sopivalla lämmittelyllä hyvinkin himokkaisiin hetkiin. Nopein taisi olla ilman rihmankiertämää 48 minuutissa ensitervehdyksestä naamatusten. Tosin 5 kk piti tuotakin varattua nymfomaania houkutella...
Ujo ei voi olla kunnon tyyppi? Vedä käteen.
Ujo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ujo kirjoitti:
No jos on rohkee ujo, niin se toimii. Ap mutta kertoo huonosta itsetunnosta noin muuten
Ujous ja huono itsetunto eivät ole synonyymejä. Ujous on enemmänkin temperamenttipiirre ja sillä ei ole mitään tekemistä itsetunnon kanssa. Kannattaa tutkia aihetta, ennen kuin heittelee mutu-totuuksiaan ilmoille, tehden itsestään moukan.
Ymmärrän kyllä ettei sinun ennakkoluuloillasi varustetulle naisille välttämättä seuraa löydy hyvistä miehistä...
;)
Mä oon viestitellyr ujon kanssa ja ne on tämmösiä ":), ;)" - kun toisten kanssa pääsee syvempiin keskusteluihin.
Vierailija kirjoitti:
Ujo ei voi olla kunnon tyyppi? Vedä käteen.
Varmasti voi..mutta eihän sitä koskaan treffeille saa! Ap
Älä ap välitä taas näistä negatiivisista viesteistä, mitä tässäkin ketjussa on. Mutta on totta, että nelikymppisellä ei välttämättä ole valinnanvaraa runsaasti, koska ne hyvät miehet on jo viety.
Vierailija kirjoitti:
Ujo kirjoitti:
Kyllä mä mieheltä haluan muutakin kuin suuren kikkelin. Täytyy saada puhetta ulos suustaan, katsoa silmiin ja olla jotain tarttumapintaa. Ujo mies on lähes aina saakelin tylsä ja arvaamaton.
Mä haluan naisen, joka ymmärtää ettei kyseinen sanonta tarkoita suurta kikkeliä. Toivon siis älykkyyttä ja sivistystä. Lisäksi olisi suotavaa ettei nainen puhu miehen kalusta kikkelinä.
Monet miehet tuntuvat selittävän sosiaalisten taitojen puutettaan ujoudella. Olen ujo niin siksi minulle ei ole naista. Helppo selittää omia heikkouksiaan yhdellä sanalla ujous, kun taas sen miettiminen miksi en osaa puhua naisille, miksi en katso toista silmiin tai ota mitään kontaktia, miksi en halua tutustua uusiin ihmisin ovat vaikeampia asioita käsitellä. No mut kun mä oon ujo. No sittenpähän olet ujo ja ilman naista koko loppuelämän, jos et ole valmis tekemään mitään asian eteen.
Vierailija kirjoitti:
Älä ap välitä taas näistä negatiivisista viesteistä, mitä tässäkin ketjussa on. Mutta on totta, että nelikymppisellä ei välttämättä ole valinnanvaraa runsaasti, koska ne hyvät miehet on jo viety.
No sit vaan odottamaan, että joku eroaa ;)
Ap
Joo mut ymmärrän kyllä pointin...
No mul on kahdet verkot vesillä..katotaan lohkeeko kummastakaan...
Mielestäni olen kunnon tyyppi, mutta naiset harvoin vastaavat viesteihin. Viestittely loppuu viimeistään (naisen osalta) kuvien vaihtamisen jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni olen kunnon tyyppi, mutta naiset harvoin vastaavat viesteihin. Viestittely loppuu viimeistään (naisen osalta) kuvien vaihtamisen jälkeen
No siinä ei ole mitään väärää.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ujo kirjoitti:
Mä haluan naisen, joka ymmärtää ettei kyseinen sanonta tarkoita suurta kikkeliä. Toivon siis älykkyyttä ja sivistystä. Lisäksi olisi suotavaa ettei nainen puhu miehen kalusta kikkelinä.
Sori kyllä mä käsitin että suurimmalla kalalla tässä tarkoitat miehen penistä. Mitä sitten? Suurin osa mun tuntemista naisista on älykkäitä ja sivistyneitä, mutta ei niitä kiinnosta ujot miehet. Yhdessä pitää olla keskustelua, naurua, hauskaa. Ujo mies ei tarjoa elämäniloa. Harva nainen kaipaa elämäänsä tuppisuuta, vaivautuneisuutta, sosiaalisesti epävarmaa kumppania.
Omalla kohdalla "tärppäsi" kun lopetin hakemalla hakemisen. Sitä ennen piti kyllä suudella muutamaa sammakkoa,eli ei kannata saman tien luovuttaa jos kunnon tyyppiä ei osu kohdalle. :) Mutta faktahan taitaa olla,että suurin osa etsii juurikin sitä seksiseuraa...valitettavasti. Tsemppiä deittailuun! ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, vasta vähän aikaa sitten eronneena, aikanaan taas parisuhdetta etsivänä miehenä tämä oli erittäin piristävä aloitus. Ilmeisesti osakkeeni ovat korkeammalla kuin uskoinkaan, vaikka välillä on käynyt mielessä sekin, kelpaanko enää kellekään.
Kiitos, ap. Et varmasti ajatellut piristäväsi tällä kenenkään päivää, mutta niin kävi kuitenkin. Kyllä sinäkin löydät itsellesi vielä hyvän kumppanin.
Lähetäänkö kahville:) ap
Lähtisin, mutta nyt on vielä ihan liian aikaista. Huono ajoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siinä ei ole mitään väärää.ap
Missä? Siinä että naiset eivät vastaa viesteihin? Ei olekaan, mutta tässä sulle vastaesimerkki
Olis kyllä miehiä tarjolla 46-vuotiaallekin, olen tavannut monia. Nuorempia ja vanhempia. Mutta ne on olleet yleensä melkosen rumia. Ei voi mitään, jos ei vaan sitten löydy tyhjästä sitä kipinää.
Mitä järkeä muuten valehdella mittansa ja laitaa vanha / hyvin imarteleva kuva? Saa pettyä sitten treffeillä, varsinkin jos ei juttu luista. En muuten ole kovin pinnallinen, mut joku raja. Eikä valepuki kiinnosta.
Ujous on tosiaan aivan eri asia kuin huonot sosiaaliset taidot. On ok olla ujo, mutta sosiaalisten taitojen puute näkyy heti ja on haitta aikuisen ihmisen kohdalla.
Missä on ne kunnon naiset? Itellä ainakin se tilanne että nettideiteissä saa kepillä hakata halukkaita kauemmaksi mutta kaikki niistä on niin tampioita etteivät ole osanneet lukea edes profiiliani ja ehdottomia dealbreakereitäni. Ja ei, se että en halua koiranaista ei ole asennevamma ja allergiat ei parannu uskon voimalla.
Ei kukaan... meillä itsemme ikäisten kanssa viihtyvillä miehillä on jo naiset. Tai niin naiset väittävät, en mä kyllä ole huomannut, vaikka olenkin ollut aina lähinnä oman ikäisistäni kiinnostunut.