Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkunainen ihan pihalla nettideittailusta!!

Vierailija
16.02.2016 |

Olen nyt noin kuukauden ollut aika aktiivinen nettideittailija - huonolla menestyksellä!!
- miehet ujoja tai varattuja
- ei ole pokkaa tavata
-suurin osa pillun vonkaajia

Löytyykö kunnon tyyppejä ollenkaan?

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy niitä. Katsot vaan laatikon ulkopuolellekin etkä mene pelkällä naamakertoimella.

Itse löysin mieheni Tinderistä, hän aloitti keskustelun ja vastailin kohteliaasti, vaikka ei erityisemmin kiinnostanut. Lopulta tapasimme, koska juttua oli jatkunut jo reilu viikon ja viestejä oli vaihdettu niin paljon, etten "kehdannut" jättää näkemättä vaan ajattelin että käydään nyt juomassa kahvit. Kahveja ollaan juotu nyt 1,5 vuotta ja olen tajuttoman onnellinen.

Vierailija
2/77 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyy niitä. Katsot vaan laatikon ulkopuolellekin etkä mene pelkällä naamakertoimella.

Itse löysin mieheni Tinderistä, hän aloitti keskustelun ja vastailin kohteliaasti, vaikka ei erityisemmin kiinnostanut. Lopulta tapasimme, koska juttua oli jatkunut jo reilu viikon ja viestejä oli vaihdettu niin paljon, etten "kehdannut" jättää näkemättä vaan ajattelin että käydään nyt juomassa kahvit. Kahveja ollaan juotu nyt 1,5 vuotta ja olen tajuttoman onnellinen.

Arvaa monetko kahvit mä olen juonut tindereiden kanssa  vaikka ei "erityisemmin kiinnostanut". Aika monet. Ja mulla ei ole edes mitään naamakertoita. Tietyssä ikäryhmässä jää jäljelle ne onnettomat reppanat, jotka sitten tosiaan ei uskalla edes tavata, tai jos paikalle tulevat eivät saa sanaa suustaan tai puhuvat ihan omituisia. Sitten on ne miehet, joilla on ollut pitkä parisuhde. He hakevat seksiä, seksiä eivät parisuhdetta. Aika heikoilla on tavallinen nainen tuossa joukossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, vasta vähän aikaa sitten eronneena, aikanaan taas parisuhdetta etsivänä miehenä tämä oli erittäin piristävä aloitus. Ilmeisesti osakkeeni ovat korkeammalla kuin uskoinkaan, vaikka välillä on käynyt mielessä sekin, kelpaanko enää kellekään.

Kiitos, ap. Et varmasti ajatellut piristäväsi tällä kenenkään päivää, mutta niin kävi kuitenkin. Kyllä sinäkin löydät itsellesi vielä hyvän kumppanin.

Vierailija
4/77 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderi kiinnosti minuakin, mutta siellä eivät miehet joko puhuneet tai sitten etsivät seksiseuraa. Ei kauheasti vaikuta siltä että sinkkumarkkinoilla olisi älyttömästi tavallisia, parisuhdetta etsiviä miehiä.

Vierailija
5/77 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 lisättävä, että vielä pahempi tilanne on jos nainen kuvittelisi löytävänsä miehen viihteeltä. Siellä vielä enemmän miehet etsivät vain irtosuhteita.

Vierailija
6/77 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla vähän treffipalvelustakin kiinni, paljonko noita turhan vonkaajia on.

Mitä olette käyttäneet - ja tykänneet?

Vierailija
7/77 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvaa monetko kahvit mä olen juonut tindereiden kanssa  vaikka ei "erityisemmin kiinnostanut". Aika monet. Ja mulla ei ole edes mitään naamakertoita. Tietyssä ikäryhmässä jää jäljelle ne onnettomat reppanat, jotka sitten tosiaan ei uskalla edes tavata, tai jos paikalle tulevat eivät saa sanaa suustaan tai puhuvat ihan omituisia. Sitten on ne miehet, joilla on ollut pitkä parisuhde. He hakevat seksiä, seksiä eivät parisuhdetta. Aika heikoilla on tavallinen nainen tuossa joukossa. 

Kai mulla oli sitten tuuria. Harmi, että sun kokemus on tuo. Oon silti sitä mieltä, että kyllä niitä miehiä siellä on. Omanikin oli vähän hitaasti lämpiävä, ei todellakaan mikään supliikki naistennaurattaja. Pitää osata myös antaa mahdollisuus ihmisille, joissa näkee mahdollisuuden.

-1

Vierailija
8/77 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta treffipalveluun kirjoitti:

Taitaa olla vähän treffipalvelustakin kiinni, paljonko noita turhan vonkaajia on.

Ei ole, ihan kaikissa tulee viestejä miehiltä, jotka eivät ole lukeneet ilmoitusta ollenkaan, etsivät pelkkää seksiä tai ovat varattuja ja etsivät salaseuraa. Ja uskokaa jo naiset, että naisten profiileissa tai deittisivustoissa itsessään ei ole mitään sellaista, joka rohkaisisi juuri tähän!

Vierailija
9/77 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et ole pihalla vaan ihan nettideittailun ytimessä. Olet ymmärtänyt mistä siinä on kyse - valitettavasti.

Vierailija
10/77 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikähaarukassa 35 - 40 vuotiaille naisille löytyy vain vähän miehiä. Suhde taisi olla 1 : 10. Eli kymmenelle hyvälle naiselle löytyy yksi hyvä mies. 

Vierailija
11/77 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huomasin että maksullisissa nettisaiteilla vonkaaminen on vähäisempaa ja siellä saattaa olla miehiä jotka tosissaan etsivät suhdetta. Ei tietenkään kaikki. ;)

Vierailija
12/77 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, vasta vähän aikaa sitten eronneena, aikanaan taas parisuhdetta etsivänä miehenä tämä oli erittäin piristävä aloitus. Ilmeisesti osakkeeni ovat korkeammalla kuin uskoinkaan, vaikka välillä on käynyt mielessä sekin, kelpaanko enää kellekään.

Kiitos, ap. Et varmasti ajatellut piristäväsi tällä kenenkään päivää, mutta niin kävi kuitenkin. Kyllä sinäkin löydät itsellesi vielä hyvän kumppanin.

Lähetäänkö kahville:) ap

Vierailija
13/77 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikähaarukassa 35 - 40 vuotiaille naisille löytyy vain vähän miehiä. Suhde taisi olla 1 : 10. Eli kymmenelle hyvälle naiselle löytyy yksi hyvä mies. 

Kokeilin nettidetittailua tuossa iässä. Tulos oli pitäkää tunkkinne. Joko en ole hyvä mies, tai sitten tuo suhde ei pidä paikkaansa. Ei silti, olen kyllä kuullut että meille vanhemmillekin miehille vientiä olisi vientiä niin, että raajat repeää, mutta eipä tuota ole normielämässä näkynyt.

Vierailija
14/77 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...Sitten on ne miehet, joilla on ollut pitkä parisuhde. He hakevat seksiä, seksiä eivät parisuhdetta. Aika heikoilla on tavallinen nainen tuossa joukossa. 

Eikös se ole aika normaalia että yli 30-vuotiailla on takanaa vähintään yksi pitempi suhde. Et taida mitään neitsyttä enää löytää :D Kannattaa myös aika tarkkaan miettiä myös omaa asennetta ja sitä mitä toiselta vaatii. Joskus auttaa ku omaa "rimaa" laskee. Muuten voi olla katkera lapseton nelikymppinen vanhapiika. :) 

Vierailija
15/77 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika ujoissa miehissä on? Hiljaisissa vesissä ui suurimmat kalat...

Vierailija
16/77 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin nettidetittailua tuossa iässä. Tulos oli pitäkää tunkkinne. Joko en ole hyvä mies, tai sitten tuo suhde ei pidä paikkaansa. Ei silti, olen kyllä kuullut että meille vanhemmillekin miehille vientiä olisi vientiä niin, että raajat repeää, mutta eipä tuota ole normielämässä näkynyt.

Ap on +40v, oli pitkään huonossa suhteessa, kunnes tajusi mitä elämältä haluaa....ja jotenkin sitä ei liian helposti lähde toosaa tarjoamaan..

Mulle kävis 40-45v..joka naistansa arvostaa, osaa keskustella ja homma toimii myös makkarin puolella.

Elin pitkään seksittömässä suhteessa!-ei sitä enää.

Mutta onhan tässä aikaa vielä;)

.ap

Vierailija
17/77 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujo kirjoitti:

Mikä vika ujoissa miehissä on? Hiljaisissa vesissä ui suurimmat kalat...

No jos on rohkee ujo, niin se toimii. Ap mutta kertoo huonosta itsetunnosta noin muuten

Vierailija
18/77 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tunnu kovin paljon naisiakaan kiinnostavan tai sitten saavat, niin paljon viestejä, että ei kaikkiin viitsi tai ehdi vastata.

Vierailija
19/77 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on +40v, oli pitkään huonossa suhteessa, kunnes tajusi mitä elämältä haluaa....ja jotenkin sitä ei liian helposti lähde toosaa tarjoamaan..

Mulle kävis 40-45v..joka naistansa arvostaa, osaa keskustella ja homma toimii myös makkarin puolella.

.ap

40-45-vuotiaat miehet katsoo usein niitä kolmikymppisiä naisia. Sulla on liian tiukka ikäkriteeri ikäiseksesi. :) 

Vierailija
20/77 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.ap

40-45-vuotiaat miehet katsoo usein niitä kolmikymppisiä naisia. Sulla on liian tiukka ikäkriteeri ikäiseksesi. :) 

Kuten sanoin oon ihan pihalla, jollekin 30+ varmaan kelpaan eroottiseksi kaveriksi. En mä tiedä, kerro ihmeessä ketkä mun ikäisiä etsii? Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi