Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhat kaverit eivät onnitelleet ylennyksestä

Vierailija
15.02.2016 |

Sain muutama kuukausi sitten ylennyksen haluamaani tehtävään. Olen tehnyt kovasti töitä sen eteen vuosikausia. Mietin tässä vain, onko ihan normikäytöstä, että vanhat kaverini facebookissa ovat sen jälkeen igrooranneet minut täysin. Yksikään ei edes onnitellut, vaikka tämä oli iso juttu minulle. Myös viesteihin on yhtäkkiä alettu jättämän vastaamatta. Kyseessä kuitenkin ihmiset, joiden kanssa olen ollut yhteydessä vuosikausia. Onko muilla samankaltaisia kokemuksia? Itse ainakin mielelläni edes onnittelen, jos joku saavuttaa päämääränsä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat saattaneet poistaa sinut seuraamistaan ihmisistä, jolloin heille ei ole edes tullut tietoa ylennyksestäsi. Onnea muuten sen johdosta!

Vierailija
2/6 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateutta? Ovatko kaverit samalla alalla?

Tai sitten eivät vaan ole tulleet ajatelleeksi, miten iso juttu tuo sinulle on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ovat saattaneet poistaa sinut seuraamistaan ihmisistä, jolloin heille ei ole edes tullut tietoa ylennyksestäsi. Onnea muuten sen johdosta!

Kiitos. :) Kyse ei ole siitä, koska he eivät tosiaan vastaa viesteihinkään. Kuitenkin viestit ovat menneet perille. Ennen kyllä jaoimme tietoja, mutta nyt yhtäkkiä näin... En mitenkään kerskaillut, mutta he tietävät että tämä oli iso juttu minulle.

Vierailija
4/6 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi vähän samalla lailla yhden kaverin kanssa. Eikä ole ensimmäinen kerta kun näin käy. Tosi ikävää :(

Vierailija
5/6 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateutta? Ovatko kaverit samalla alalla?

Tai sitten eivät vaan ole tulleet ajatelleeksi, miten iso juttu tuo sinulle on.

Saattaa tietysti olla sitä. Tavallaan toivoisin, että kyse olisi jostain muusta. Ymmärrän kateuden, jos joku esim. voittaa lotossa. Mutta kun määrätietoisesti tekee töitä vuosien ajan ja saavuttaa haluamansa... Kuinka siitä voi olla kateellinen kaverille tai ystävälle? Tiedän kyllä, ettei heillä elämä ole helppoa. Ehkä he ajattelevat, että minulla on jotenkin helpompaa, vaikka se ei pidä paikkaansa? En ole mitään pahaa sanaa tms. sanonut.

Vierailija
6/6 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ne on samassa Mäkissä töissä ja nyt kokee, et oot leso kun susta ton tullu vuoropäällikkkö.