Pitkät miehet ovat kuvottavia!
Olen varmaan erittäin poikkeuksellinen nainen, kun minulle se on enemmänkin turn off, jos mies alkaa olla lähempänä 190 cm tai yli siitä. Kiinnostus laskee heti sellaisia kohtaan. Yleensä vielä pitkät miehet eivät ole vartaloltaankaan kummoisia. Joko ovat laihoja ruipeloita ja isoja pelottavia jättiläisiä. Onko kukaan muu samaa mieltä?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes huomaa miehiä, jotka ovat alle 185-senttisiä, waste of space. Urheilullinen/salilla käyvä lyhyt mies on naurettava näky, mitä nyt on katse sattunut käymään joskus siellä maanrajassa. Näyttävät Bull Mentuloilta tai portsareilta hyvin äkkiä, siinä missä urheilullinen pidempi mies on esteettinen kuin roomalainen patsas.
Mutta toki hyvä että kelpaavat jollekin! 😃
Onko sinulla aina joku saattue mukana, joka kannattelee sinua ilmassa vai mistä tuollainen ilmaisu on peräisin?
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes huomaa miehiä, jotka ovat alle 185-senttisiä, waste of space. Urheilullinen/salilla käyvä lyhyt mies on naurettava näky, mitä nyt on katse sattunut käymään joskus siellä maanrajassa. Näyttävät Bull Mentuloilta tai portsareilta hyvin äkkiä, siinä missä urheilullinen pidempi mies on esteettinen kuin roomalainen patsas.
Mutta toki hyvä että kelpaavat jollekin! 😃
En tiedä onko tämä provo, mutta onhan tuo jotenkin käsittämätön asenne. Samalla logiikalla esim. homot halveksuisivat naisia automaattisesti. Itse tykkään keskustella ja olla tekemisissä erilaisten ihmisten kanssa, jopa ihan sellaistenkin, joita en haluaisi seurustelukumppaneiksi.
Oon ite 190 cm, nainen. Minua on aina ahdistanut pitkät miehet. Nykynen mieheni on lyhkempi.
:) en ole samaa mieltä.
Ja ihan heti en muista kuin yhden sellaisen ruipelon 190 cm pitkän miehen, muut ovat raamikkaita. Hyvä ystäväni on 206 cm pitkä mies ja nuoruuden kilpauintiharrastus kotimaassaan on tuonut hänelle ihan kivan vartalomallin.
Sitä paitsi, koskaan en koe olevani niin heiveröihinen kuin noiden ystävieni ympäröimänä :)