Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkät miehet ovat kuvottavia!

Vierailija
15.02.2016 |

Olen varmaan erittäin poikkeuksellinen nainen, kun minulle se on enemmänkin turn off, jos mies alkaa olla lähempänä 190 cm tai yli siitä. Kiinnostus laskee heti sellaisia kohtaan. Yleensä vielä pitkät miehet eivät ole vartaloltaankaan kummoisia. Joko ovat laihoja ruipeloita ja isoja pelottavia jättiläisiä. Onko kukaan muu samaa mieltä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole samaa mieltä.

Vierailija
2/24 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Minulla on ihan aviomies, joka mysö sattumalta on 196cm pitkä. Ei pituus ole minusta kummallakaan sukupuolella mikään ihmistä pääsääntöisesti määrittelevä ominaisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.

Vierailija
4/24 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pitkien miesten vartalot taas ovat usein oikein miellyttäviä, eivät yhtään pelottavia. Mutta minä olenkin itse lähes 180-senttinen. Kaikilla on makunsa, sinulla sinun ja minulla minun.

Vierailija
5/24 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Vähän lyhyemmät on sopusuhtaisempia. 180-185 olis paras. Itse olen 168.

Vierailija
6/24 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitkät on parhaita.

Vierailija
7/24 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erimieltä. Pituus ei ole ratkaiseva tekijä, mutta viehätyn enemmän pitkistä miehistä. Puolisonikin on 195cm pitkä.

Vierailija
8/24 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen samaa mieltä, enkä voisi ikinä mennä sänkyyn pitkän miehen kanssa.

Asiaan voi vaikuttaa isäni, joka on 196cm, enkä osaa ajatella sen takia pitkiä miehiä seksuaalisesti, toisaalta niillä on tyhmän kuuloinen äänikin ja usein jotenkin yleisheikko olemus.

Vierailija
9/24 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, ei mitään väliä, kunhan on kiva ja puhelias. Liian lyhyt ei voi olla, koska en halua itseäni lyhyempää miestä (alle 165).

Vierailija
10/24 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää että jäit kääpiöksi.

Vierailija
11/24 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Pitkät on putkiloita tai sitten vanhempana niistä tulee jotenki kömpelöitä, sellaisia Lipposia.

180 on ihan paras, yleensä sen pituisilla on tuo lihaksisto ja rungonmuotokin parempi.

Eipähän tule riitaa miehistä, saatte pitää hongankolistajanne 😜

Vierailija
12/24 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan pitkiä ja hoikkia miehiä. :3

T. 180cm nainen

Vierailija
13/24 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos se pelottava mies harrastaisi burleskia ja vatsatanssia?

Vierailija
14/24 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen Savosta ja siitä savolaisten pienuudesta ja kieroudesta ainakin se pienuus osui kotikylälläni kohdalleen. Oli shokki muuttaa pois Savosta ja joutua katsomaan useita miehiä niskat kenossa. Kyllä niitä pitkiä miehiä oli muutama mutta ne oli siihen massaan nähden jotain luonnonoikkuja silloin kun pituuskasvuni loppui yläasteella, myöhemmin olen tajunnut miksi vieroksun pitkiä miehiä, oman kylän miehenmallit kun olivat suunnilleen mittaisiani eli 165-170cm. En ehkä käyttäisi kuvottavaa kuvaamaan suhtautumistani 180+cm pituisiin miehiin, mutta suuria vaikeuksia tuottaa kuvitella itseäni sellaisen kainaloon. 

Vierailija
15/24 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes huomaa miehiä, jotka ovat alle 185-senttisiä, waste of space. Urheilullinen/salilla käyvä lyhyt mies on naurettava näky, mitä nyt on katse sattunut käymään joskus siellä maanrajassa. Näyttävät Bull Mentuloilta tai portsareilta hyvin äkkiä, siinä missä urheilullinen pidempi mies on esteettinen kuin roomalainen patsas.

Mutta toki hyvä että kelpaavat jollekin! 😃

Vierailija
16/24 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan erittäin poikkeuksellinen nainen, kun minulle se on enemmänkin turn off, jos mies alkaa olla lähempänä 190 cm tai yli siitä. Kiinnostus laskee heti sellaisia kohtaan. Yleensä vielä pitkät miehet eivät ole vartaloltaankaan kummoisia. Joko ovat laihoja ruipeloita ja isoja pelottavia jättiläisiä. Onko kukaan muu samaa mieltä?

No aika outo olet.. enkä itse tosiaankaan pidä miehen pituutta sinä tärkeimpänä kriteerinä.

Vierailija
17/24 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista sanoa ketään kuvottavaksi pituuden takia.  Ihan sama, jos minä sanoisin, että kuvottaa ne, joiden kielikuvat on avuttomia. Kuvottaa = oksennuttaa.

Vierailija
18/24 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin ennemminkin, että kuumottavia...

Vierailija
19/24 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri mieltä. Minua viehättää pitkät miehet, olen toisaalta myös itsekin pitkä. Ei minuakaan viehätä ruipelot miehet (oli sitten pitkä tai lyhyt), mutta pitkä mies ei ole yhtään sen useammin ruipelo kuin lyhytkään. Kyllä pitkä ihminen on usein samalla myös rotevampi, ei suurin osa pitkistä naisistakaan ole hoikkia ja mallin mitoissa. 

Vierailija
20/24 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus ei ole mitenkään olennainen asia, mutta kuumin tuntemani mies sattuu olemaan 193-senttinen. Ai kauheeta, en voi edes jutella hänen kanssaan ilman, että jokainen soluni haluaisi hypätä hänen kanssaan sänkyyn. Tai vaikka siihen pöydälle samantien, ei väliä. Hänellä nyt vaan on täydellinen kroppa, varmaan melkein sata kiloa massaa ja matala ääni...

Harmi, ettei meidän välillämme voi koskaan olla mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä