Rakastan kesällä kävelyä - mitä talvella?
Kesällä on ihana laittaa soitin korviin ja lähteä rauhassa pitkälle kävelylenkille. Mutta inhoan talvea: kaikkea sitä vaatteiden rystäämistä, kylmää, märkää ja pimeää. Vuorotyöläisenä en voi sitoutua mihinkään jumppa-, spinning-, tai tanssitunteihin, eikä painojen nostelu salillakaan oikein tunnu omalta. Mitä liikuntaa voisi mukavasti harrastaa talvella? Tavoitteena ei siis ole mikään suuri painon pudotus tai lihasten kasvatus, vaan ihan vain aktiivisena pysyminen. Ideoita? Vinkkejä?
Kommentit (6)
Oletko varma, että kävely on niin kamalaa talvella? Kunnon vaatteet päästä varpaisiin, niin ei ole märkää eikä kylmää. Varsinkin nyt kun kevät alkaa jo kurkkia nurkan takaa, ja jotkut päivät on niin ihanan aurinkoisia ja valoisia.
Lumikenkäily?
Itse tosin inhoan niiden lumikenkien jalkaan laittamista. Menen vaikka umpihankikävelyä mieluummin...
Mä kävelen ympäri vuoden. Oikeanlaiset vaatteet vaan päälle.
Vitsi, olen kyllä haaveillut kuntopyörästä tai juoksumatosta kotiin, mutta nykyinen kämppä on niin pieni, ettei onnistu... Uimahalli voisi kai olla kokeilun arvoinen, vaikka sinne vähän matkaa onkin. Pistän korvan taakse. Lisää ideoita? -Ap
Onko uimahalli kohtuumatkan päässä?
Kuntopyörä kotiin?