Käsi ylös kenellä muulla on ollut paska maanantai!
Kommentit (28)
Huomenna on vielä paskempi päivä.
paskapaskapaskapaskapaskapaskapaskapaskavittuvittuvittuvittuvittu
Mulla alamäki alkoi jo sunnuntaina ja jatkui maanantaina. Olen viimeisillään raskaana ja mies pitää mykkäkoulua kun minä en tee niin kuin hän haluaa.
20 oletko varma, että kyseessä on influenssa? Eli onko verikokeet otettu? Tulehdusarvot? Vaadi jos ei ole. Voi olla muutakin vaikka kausi onkin meneillään. Täällä yksi väärin diagnosoitu.
Nyt on jo tiistai 😊.
- Tiedottaja
Maanantaina paino oli noussut puoli kiloa. Join aamulla puol pulloa valkkaria vitutukseen ja nukuin kolme tuntia. Kotityöt jäi tekemättä ja miehellä ei ollut ruoka valmiina kun tuli töistä. Niin ja riitelin senkin kanssa. Menin ajoissa nukkumaan.
Oli kyllä pitkästä aikaa kunnolla surkea maanantai. Aamulla väsytti, en ikinä nuku kunnolla su-ma-yötä. Töissä paskoja hommia ja harrastuspiiristä nakattiin mulle tiistaille homma, joka tarkoittaa ettei ma-iltaakaan voinut ottaa rennosti, vaan piti valmistella sitä. Koirat sai siis työpäivän jälkeen vain lyhyen lenkin. Menkat alkoi. Lapsen kanssa riideltiin ja tapailemani miehen kanssa tultiin lopputulemaan, että juttu on paras päättää tähän. Illalla tissuttelin likööriä ja pari olutta suruuni, josta tietysti kauheasti kaloreita, jälleen huonosti nukuttu yö ja turvotus tiistai-aamuksi.
Jos tämä päivä menisi kuitenkin jo vähän paremmin... Lapsen kanssa sovittu, em. miestä on vaan tuskainen ikävä.
Kenellä paska tiistai tulossa? Meillä kokous joka kestää monta tuntua. Ei muuten mutta inhoan kokouksia ja jännitän jo etukäteen niitä.
Mulla. Kauhea migreeni, vatsavaivoja ja muutenkin otti päähän. Todellakin toivon, että huominen on parempi. Tai itseasiassa aion tehdä sen eteen jotakin ja keksin jotain piristävää.