Tapailemani mies lakkasi vastaamasta viesteihin..
..ekan seksikertamme jälkeen. On niin likainen ja surkea olo :( luulen, etten ikinä enää tapaile miehiä. Näen kuitenkin, että mies on lukenut/nähnyt viestini.. mikä sika.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tehny noin pari kertaa. Tapailtiin molemmissa tapauksissa pari kuukautta, oli hauskaa ja olin tosi ihastunut. Kunnes tuli ne ekat petikerrat. Toinen käytti mua tasan jonain nukkenaan eli 2 min rynkytys ja se siitä ja toisella oli mielessä niin kuvottavat ideat, ettei sytyttänyt mua. Kyllä sammui mun ihastus nopeasti enkä vastannu näille sankareille mitään enää koskaan. Että joo sori, toi ap:n mies taisi tajuta ettei kemiat kohtaa :/ -nainen-
Tässä on vaan sukupuolille ihan eri standardit. Naiset ymmärtävät sua ihan varmasti, mutta vastaavassa tilanteessa mies on auomaattisesti ja aivan varmasti sika. Kehtaako joku nainen väittää vastaan? Vaikka kovasti väitetään ettei naisilla mitään miehiä vastaan ole, niin eipä siltä näytä.
On eri asia olla kokematon kuin epäkohtelias hyväksikäyttäjä tai jos yksinkertaisesti halut ja kemiat ei kohtaa. Kokemattomuuden voi korjata, opetella yhdessä mistä toinen pitää jne, tätähän suhteessa on tarkoituskin tehdä. Mutta jos seksin jälkeen jää hyväksikäytetty olo tai jos toisen ajatukset seksistä on aivan erit niin sitä ei niin vaan korjata, silloin on ihan ilmiselvää että ei synny hyvää, tervettä parisuhdetta niillä eväillä. Ei ole sukupuolisidonnaista tämä.
Vierailija kirjoitti:
On eri asia olla kokematon kuin epäkohtelias hyväksikäyttäjä tai jos yksinkertaisesti halut ja kemiat ei kohtaa. Kokemattomuuden voi korjata, opetella yhdessä mistä toinen pitää jne, tätähän suhteessa on tarkoituskin tehdä. Mutta jos seksin jälkeen jää hyväksikäytetty olo tai jos toisen ajatukset seksistä on aivan erit niin sitä ei niin vaan korjata, silloin on ihan ilmiselvää että ei synny hyvää, tervettä parisuhdetta niillä eväillä. Ei ole sukupuolisidonnaista tämä.
Ei olekaan, mutta naisten suhtautuminen on sukupuolisidonnaista. Kokemattoman miehen räpellykselle naureskellaan ja kehotetaan poistamaan numero, mutta jos joku dumppaa naisen niin se on ihan kauhea sika.
Kirjoitin aiemmin olleeni kokematon ja seksin jälkeen dumpatuksi tullut nainen, toki sanoin jo aiemmin ettei seksi ollut täyttä 10. Riepoo, että siinä missä tuo mies tuli 3 krt yön aikana, minä en kertaakaan. Että siltikin mies voi tuomita seksin paskaksi, vaikka siitä nauttisi :( Ahdistavaa.
Siksi paremmin ymmärtää naisen, joka dumppaa miehen, koska 99 % noista tapauksista nainen ei ole saanut seksistä mitään itse irti.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin aiemmin olleeni kokematon ja seksin jälkeen dumpatuksi tullut nainen, toki sanoin jo aiemmin ettei seksi ollut täyttä 10. Riepoo, että siinä missä tuo mies tuli 3 krt yön aikana, minä en kertaakaan. Että siltikin mies voi tuomita seksin paskaksi, vaikka siitä nauttisi :( Ahdistavaa.
Siksi paremmin ymmärtää naisen, joka dumppaa miehen, koska 99 % noista tapauksista nainen ei ole saanut seksistä mitään itse irti.
No sen seksin pitäisi olla sellaista, että siitä nauttii pitkässäkin juoksussa. Laukeaminen ei ole mikään merkki, kyllä moni mies laukeaa esim. vaikka miten rumannäköisen naisen sisään, jos ei ole vähään aikaan saanut. Ei se tarkoita että haluaisi jatkossakin panna tuota rumaa naista.
Ja mut on myös dumpattu kun en ole kokemattomana osannut hommia. Naisten mielestä se on vaan oikein, naisella on oikeus vaatia. Tuollakin aiemmin joku puhui kolmessa sekunnissa lauenneesta miehestä sanalla "yök". I don't feel for you sisters, sorry. Niin kauan kuin miehenä sun huonot seksitaidot on naurun aihe, nainen katsoo oikeudekseen kadota jos mies oli huono sängyssä jne, niin ei riitä naisille sympatiaa. Aina olette ruikuttamassa, vaikka hyväksytte naisten samanlaisen käytöksen miehiä kohtaan.