Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntosalilla käyvät naiset

Vierailija
21.03.2024 |

Millaisia treeniohjelmia, treenejä, liikkeitä teet? Onko sulla jokin tavoite? Oletko treenannut pitkään? 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just palailen salitreeni pariin: nelijakoinen ohjelma, pyrin käymään 3-5krt/vko, päälle kävelylenkkejä. Tavoite on nyt alkuun painonpudotus ja parempi kunto ja virkeämpi olotila.

Vierailija
2/23 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy salilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy salilla. 

Mutta vastaat kysymyksiin, jotka on esitetty muille?

Vierailija
4/23 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksijakoinen ohjelma, jonka teen kaksi kertaa viikossa. Siihen kuuluu maastaveto, kulmasoutu tangolla, vipunosto sivulle, haiuskääntö, penkki/vinopenkki, askelkyykky/askelkyykkykävely, päänyliveto, kylkirutistus seisten ja istumaannousu lisäpainolla. Teen liikkeet tangolla ja levypainoilla, käsipainoilla tai kahvakuulalla. Laitteitakin salilla olisi, mutta en ole viitsinyt opetella niiden käyttöä.

Vierailija
5/23 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseeenkasvatus treeniä

Vierailija
6/23 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käy salilla. 

Minä taas en ole nainen

Vierailija
7/23 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaatko paljon vatsalihaksia erityisesti, siis omina liikkeinään? Ap

Vierailija
8/23 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen treenannut noin 4 vuotta. Treenaan 5-6 kertaa viikossa nelijakoisella eli pakara-takareisi, selkä-hauis, etureisi, olka-rinta-ojentaja. Vatsoja olen tehnyt pitkään fiilispohjalta (=harvoin), mutta nyt olen ottanut ne taas säännöllisesti mukaan 3 kertaa viikossa. Treenaan pääasiassa ulkonäön takia, joten tämänhetkiset tavoitteeni liittyvät siihen.

Vierailija
9/23 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen treenannut noin 4 vuotta. Treenaan 5-6 kertaa viikossa nelijakoisella eli pakara-takareisi, selkä-hauis, etureisi, olka-rinta-ojentaja. Vatsoja olen tehnyt pitkään fiilispohjalta (=harvoin), mutta nyt olen ottanut ne taas säännöllisesti mukaan 3 kertaa viikossa. Treenaan pääasiassa ulkonäön takia, joten tämänhetkiset tavoitteeni liittyvät siihen.

Itse lopetin erityiset vatsatreenit kun alkoi ylävatsa pullottamaan. Teen nykyään vaan lankkua

Vierailija
10/23 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kolmisen kertaa viikossa. Teen koko kropan joka kerta, mutta vähän eri painotuksilla. Eli yhdellä kertaa enemmän yläkroppaa, toisella alakroppaa ja kolmannella tasaisesti koko kroppaa. Lisäksi kävely- tai hölkkälenkkejä. Joka kerta teen myös keskivartalon tukilihaksia. Sairastan selkärankareumaa ja kivunhallinta on iso syy käydä salilla. Tykkään myös, kun on voimaa, jotta jaksan kantaa kauppakassit ja arki on energistä. Kyllä ulkonäkökin vaikuttaa motivaatioon.

Joskus hommasin Tikiksen saliohjelman. Se oli ihan hyvä. Viikossa tulee koko kroppa käytyä läpi ja ohjelmat muuttuvat tasaisin välein. Itse kaipaan salille selkeän toimintasuunnitelman, niin tulee käytyä ja tehtyä. Ja tulee myös tuloksia.

Vierailija
11/23 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy salilla. 

Kai käytät trikoita kuitenkin? Käytäthän?

Vierailija
12/23 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käy salilla. 

Minä taas en ole nainen

Mutta etureiällinen olet kuitenkin?

Vierailija
13/23 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt treenannut 1,5 vuotta 3-5 kertaa viikossa. Oon ostanut muutamia vaimennuksia ja valmiita ohjelmia, niitä kierrätän. Tällä hetkellä jako on: 

- rinta, selkä 

-jalat 

- olkapäät, hauis, ojentaja 

- neljäntenä päivänä pakarat tai selkä 

vatsoja teen vähän sinne tänne, en jaksa niitä mitenkään erityisesti treenata kun tuossa ne tulee samalla tehtyä 

Vierailija
14/23 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin perusohjelma jossa vedän persetreenin ja olkapäät maksimeina. Käytän apulaitteita, kuten rintaprässiä jne, vapailla painoilla en ole ikinä tehnyt niin ne jännittää 

Tyttöjen takia tietenkin käyn. No, myös terveyden 

Vierailija
15/23 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, teille pitäisi olla oma sali. Me tosimiehet ei haluta katsella teidän pehvojen ja rintojen esittelyä. Katseltais mieluummin toisiamme, hikisiä kasvoja, hauiksia ja jykeviä reisiä, sekä pullottavia salihousuja. 

M26

Vierailija
16/23 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän käydä säännöllisesti kolme kertaa viikossa, jaolla työntävät-vetävät-jalat. Vaihtelen vähän liikkeitä ja salipäivien sisältöä pari-kolme kertaa vuodessa, mutta sali on mulle enemmän sellaista oheisharjoittelupakkopullaa, niin helpompi vaan mennä aivot narikkaan -ajatuksella noi treenit läpi valmiiden ohjelmien mukaan. 

Käytännössä siis työntävissä on penkki, erilaiset punnerrukset, dipit ja vatsalihakset pääosin näinä päivinä, vetävissä talja, selkä, hauis ja jalkapäiville kyykkyvariaatiot, pohkeet ja plyometriset harjoitteet. 

Vierailija
17/23 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaan 2-4 kertaa viikossa. Vähän miten ehtii ja jaksaa. Jos ei huvita, en mene pakolla. Teen kahvakuulaa kotona, jos en jaksa salille raahautua. Mitään varsinaista ohjelmaa mulla ei ole. Pyrin treenaamaan koko kropan kerralla, liikkeitä ja laitteita vähän vaihdellen, että tulee monipuolista treeniä.

En tiedä onko mulla mitään ihmeellisiä tavoitteitakaan, muuta kuin voiman kasvatus. Se on kivaa, kun saa iskeä tankoon lisää rautaa tai vaihtaa laitteisiin isompi paino. Oon ollu tänä talvena useamman kerran kipeänä ja se on syönyt voimia. Vähän ärsyttää, kun joutuu ottamaan pienemmät painot. Mutta eipä se mitään, uuteen nousuun vaan.

Vierailija
18/23 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yli 65 v. nainen. Olen käynyt nyt vuoden 2 kertaa viikossa kuntosalilla. Pudotin painoa melkein 20 kg vajaat 2 v. sitten ja nyt olisi tarkoitus parantaa lihaskuntoa. Sain aloittaessani hieman ohjausta ja vinkkejä treenoohjelmasta.  Teen kokovartalotreenit, kesto n. puolitoista tuntia ja painoja olen yrittänyt lisätä pikku hiljaa. Kehon koostumusmittausten mukaan kehitystä lihaskunnossa on tapahtunut joten kuntosalitreeni kannattaa. Kuntosalilla käynnin lisäksi kävelen melko paljon.

Vierailija
19/23 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persettä treenaan. Kyykkyä ja lantionnostoa vaan.

Vierailija
20/23 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 jakoinen ohjelma, 6 kertaa viikossa. Yläkroppa/alakroppa jaolla. Ei ole varsinaisia tavoitetta, omaksi ilokseni käyn ja yleisesti yritän vähän kasvattaa lihasmassaa entisestään.

Pari vuotta käynyt salilla 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan