Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies lakkasi vastaamasta viesteihin..

Vierailija
15.02.2016 |

..ekan seksikertamme jälkeen. On niin likainen ja surkea olo :( luulen, etten ikinä enää tapaile miehiä. Näen kuitenkin, että mies on lukenut/nähnyt viestini.. mikä sika.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sai ap:lta vähä koipee :D

Vierailija
42/66 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että eräälle kaverille on sattunut näin MONTA kertaa. Ja näin sivusta seuranneena voin kertoo et tää mun kaveri on helppo ja tyrkky. Miehen mielenkiinto loppuu kun nainen "antaa" helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

..ekan seksikertamme jälkeen. On niin likainen ja surkea olo :( luulen, etten ikinä enää tapaile miehiä. Näen kuitenkin, että mies on lukenut/nähnyt viestini.. mikä sika.

Sellasta se on kun annat persettä jännämiehelle. Ne ottaa sen mikä on heikosti irti. Nyt sinä voivottelet siellä. Jos olisit tavallisen mukavan miehen kanssa ollut hän luultavasti olisi kantanut aamupalan vuoteeseesi ja herättänyt sinut hiuksia silitellen, mutta piti saada pahan pojan kyrpää, ei kelvannut se koulun mukava hymyilevä urheilija poika.

Ja taas naisvihaaja langoilla.

En koskaan unohda sitä miten vuoden verran sinkkuna ja seksittä ollut mies (nainen jätti) veti välit poikki ensimmäisen seksikerran jälkeen. Joo, olin toki huono pano, neitsyt kun olin :D Ja mies tiesi sen hyvin. Hiemanko jäi traumat.

Mitä jos antautuisit ensi kerralla miehelle, etkä  pojalle.

Oltiin reilusti parikymppisiä, mies hiljainen, yliopistossa opiskeleva ja mukavaksi mieheksi luonnehtinut :) Ja kyllä, olin tuohon aikaan niin naiivi, että ajattelin ettei siitä miehestä olisi ollut tuollaiseen temppuun.

Valitettavasti yliopistot nostattavat useilla ihmisillä kihisevää ureaa päähän. Et varmasti edes vilkaisisi työtöntä ja syrjäytynyttä miestä, korkeintaa katsoisit nenänvartta pitkin.

Ai nyt ne jännämiehet ovatkin yliopisto-opiskelijoita. Jännämiehet pitäisi tunnistaa jo kaukaa, mutta välillä ne ovat hiljaisia yliopisto-opiskelijoita ja välillä väkivaltaisia tatuoituja uhoajia.

Vierailija
44/66 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellasta se on kun annat persettä jännämiehelle. Ne ottaa sen mikä on heikosti irti. Nyt sinä voivottelet siellä. Jos olisit tavallisen mukavan miehen kanssa ollut hän luultavasti olisi kantanut aamupalan vuoteeseesi ja herättänyt sinut hiuksia silitellen, mutta piti saada pahan pojan kyrpää, ei kelvannut se koulun mukava hymyilevä urheilija poika.

En koskaan unohda sitä miten vuoden verran sinkkuna ja seksittä ollut mies (nainen jätti) veti välit poikki ensimmäisen seksikerran jälkeen. Joo, olin toki huono pano, neitsyt kun olin :D Ja mies tiesi sen hyvin. Hiemanko jäi traumat.

Oltiin reilusti parikymppisiä, mies hiljainen, yliopistossa opiskeleva ja mukavaksi mieheksi luonnehtinut :) Ja kyllä, olin tuohon aikaan niin naiivi, että ajattelin ettei siitä miehestä olisi ollut tuollaiseen temppuun.

Valitettavasti yliopistot nostattavat useilla ihmisillä kihisevää ureaa päähän. Et varmasti edes vilkaisisi työtöntä ja syrjäytynyttä miestä, korkeintaa katsoisit nenänvartta pitkin.

Että te jaksatte.

Opiskelin itsekin yliopistossa, joten pidin luonnollisena tapailla samalla koulutusasteella olevaa miestä.

Sinäpä sen itse sanoit. Palkaksi sait kyyneleet.

Olet kypsymätön ja paska päättelyssä :D Ei, eivät kaikki akateemiset miehet noin tee, vaikka sinä katkerana ja älyllisesti vajaana niin ajattelet.

En ole katkera, puhun vain kokemuksista ja miten olen itse vieressä seurannut.

Uli uli. Jos et olisi katkera et olisi nostanut esiin tuota yliopistoa. Sulle tiedoksi: tyhmätkin pääsevät sinne ja valmistuvat, eli sullakin on mahku.

Sori en ole kiinnostunut systeemin tarjoamista opetuksista. Sivistän itseäni lukemalla kirjoja, niitä mitä itse valitsen olevan lukemisen arvoisia. En ole kiinnostunut titteleistä, kunnian himoni on 0, kuten myös rahan himoni.

Vierailija
45/66 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittää vältellen saada sinut ymmärtämään että se oli vain pyllyttelyä yhden kerran eikä mitään muuta.

Tietysti voisi sen kyllä sanoa ihan suoraankin niin asia tulisi sinullekin kerralla selväksi etkä haikailisi tai jaarittelisi sen perään.

Ilmeisesti sinulle jäi erilainen käsitys teistä kuin hänelle.

Nykyään paukutetaan heti ekoilla treffeillä eletään sentään jo vuotta 2016 romantiikkaa ja muu kuhertelu saa jäädä.

Kieli suuhun ja mulkku puohon ja katsotaan miten onnistui että tuleeko toisia treffejä vai ei :D

Pyllyttelyä. Pyllyttelyä?!?? Mitävittua???

Vierailija
46/66 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sai ap:lta vähä koipee :D

Koivet ja pehmeät huulet kullin ympärillä, yksi ilta, yksi kerta, yksi mahdollisuus, yksi orkku ja moikka. Muistona vain reisiä pitkin valuva lämmin siemenneste, joka lattialle tippuu ja jalka pohjat tahmaa.

Vierailija
47/66 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normisettiä: uutta matoa koulkuun.

Vierailija
48/66 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa että eräälle kaverille on sattunut näin MONTA kertaa. Ja näin sivusta seuranneena voin kertoo et tää mun kaveri on helppo ja tyrkky. Miehen mielenkiinto loppuu kun nainen "antaa" helposti.

Niin munkin kaverille. Mun kaveri taas on liian ripustautuva, suunnittelee heti vakavaa suhdetta, lasten tekoa ja häitä.

Vierailija
49/66 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömän ja syrjäytyneen miehen mahdollisuus jäädä piinaavaksi riipaksi on ehkä hieman isompi kuin omillaan toimeentulevan ja elämäänsä hallitsevan normi miehen.

Siksi esim. minä en ole kiinnostunut syrjäytyneistä. Oikeastaan se on jo tervettä itsesuojeluvaistoa.

Vierailija
50/66 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän nyt panoille vastailla. Panomies tulee ja panomies menee. Voi veljet!

Vierailija
51/66 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mää elän niin eri maailmassa. Oon tanakka ja hanakka ja sen vähän miehiä joille olen ehtinyt pesää antamaan olen antanut mielelläni. Ja jokainen on ollut iloinen ottaja ja toivonut lisää. Ite olen joskus kadonnut tennissukista keräilen yönselkään ja mies on toivonut, että jäisin silti hänen kainaloonsa. Täytyy myöntää, että tykkään nussia (tai tykkäsin ennen perhettä) ja ei ole käynyt mielessäkään, että kukaan moittisi huonoksi panoksi. Ja niinkuin sanoin, tanakka ja hanakka. Ja nyt jo maturekin;)

N40

Vierailija
52/66 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisit olla vaan sille yhen kerran hauskuutta. Mut oottele, se ottaa kyl uudestaan taas yhteyttä kun sen tekee mieli lisää.

Juuri näin. Voi mennä muutama kk. Kun palaa asiaan, et sitten reagoi mitenkään.

Vierailija
53/66 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisit olla vaan sille yhen kerran hauskuutta. Mut oottele, se ottaa kyl uudestaan taas yhteyttä kun sen tekee mieli lisää.

Juuri näin. Voi mennä muutama kk. Kun palaa asiaan, et sitten reagoi mitenkään.

Voisit tietysti viekoitella ja laittaa sille kiimaviestejä pari viikkoa etukäteen ja sitten sovittuna hetkenä laitat äijän vaan mustalle listalle. Siinäpähän kärvistelisi.

Vierailija
54/66 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman kokenut

Pahimpia ovat vaatimattoman näköiset ja epämiehekkään hintelät miehet. Vain valehtelemalla saavat naiselta seksiä. Komea saa rehellisestikin.

Totta. Omakohtaista kokemusta on mullakin, eikä ne tosiaan ole mitään "jännämiehiä" ollut. Ihan tavallisia miehiä, ei naistennaurattajia eikä tosiaan mitään adoniksia. Ja eikä tosiaan ole edes "lohjennut" ekana iltana.

Vierailija
55/66 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto mikä sika toi sun "mies".. ja nynny! Olis munaa ees sanoo suoraan jos ei halua sua tapailla enää :(

Häntä pystyyn, hani, vaikka hakaneulalla :)

Ai niin kuin naiset sanoo suoraan? :D

T. Hiljaisuudessa ne naisetkn katoaa.

Vierailija
56/66 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo-o, kuinkahan monta kertaa noita tuli menneisyydessä vastaan. :D Turha noita on murehtia, ei niissä ole mitään menettänyt. Kyllä niitä kunnollisia ja mukaviakin miehiä piisaa, että älä nyt heitä pyyhettä kehään.

Kun nainen ei vastaa viesteihin samassa tilanteessa, tarkoittaako se että tämä nainen ei ole mukava tai kunnollinen?

Vierailija
57/66 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata heti olla haarat levällään. Edetä pikkuhiljaa hivuttamalla. 

Vierailija
58/66 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja. Oliko teillä jotain puhetta sitte muusta kuin yhdestä seksikerrasta? Oliko puhetta seurustelusta vai miten päädyit ymmärtämään että kaveri odottaisi sinusta jotain muuta?

Häpeäkseni tunnustan että itse olen tehnyt noin muutamalle miehelle, kun on kerta kaikkiaan käynyt ilmi että homma oli tässä ja yleisesti ottaen virhe...

Hyi vittu mikä nainen olet. Käytit vain miehiä.

Vierailija
59/66 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi nuorena ja naiivina täsmälleen samoin - meni useampi vuosi saada itsetuntunto naisena normaaliksi  :(

I feel for you, sister.

Vierailija
60/66 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tehny noin pari kertaa. Tapailtiin molemmissa tapauksissa pari kuukautta, oli hauskaa ja olin tosi ihastunut. Kunnes tuli ne ekat petikerrat. Toinen käytti mua tasan jonain nukkenaan eli 2 min rynkytys ja se siitä ja toisella oli mielessä niin kuvottavat ideat, ettei sytyttänyt mua. Kyllä sammui mun ihastus nopeasti enkä vastannu näille sankareille mitään enää koskaan. Että joo sori, toi ap:n mies taisi tajuta ettei kemiat kohtaa :/ -nainen-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi