Muita jotka eivät ole koskaan voineet sietää Aikakonetta?
Oli aika, kun kaikki viisi sisarustani kuuntelivat tätä yhtyettä, mutta itse en ymmärtänyt mikä siinä kiehtoi.
Kommentit (20)
Minä en sietänyt. Tulin 1700 luvulta 2023 luvulle. Sain jonkun ihme ihottuman, ei iho sietänyt yhtään.
Vähän ärsyttävät sanoitukset ainakin. Ja ärsytti se Veera, joka haahuili mukana, mutta ei kai laulanut paljon mitään
Lady groove kirjoitti:
Vähän ärsyttävät sanoitukset ainakin. Ja ärsytti se Veera, joka haahuili mukana, mutta ei kai laulanut paljon mitään
Vähän ärsytti ja ei kai vissiin. Vuoden perustelluin mielipide!
Sanoitukset on vähän kornit, mutta onhan ne suomalaisiksi aika svengaavia biisejä. AP taitaa tykätä Popedasta ja Klamydiasta ja Arttu Wiskarista?
Lady groove kirjoitti:
Ärsytti Sannin ääni, siksi en tykännyt.
Vierailija kirjoitti:
Sanoitukset on vähän kornit, mutta onhan ne suomalaisiksi aika svengaavia biisejä. AP taitaa tykätä Popedasta ja Klamydiasta ja Arttu Wiskarista?
Vielä vähemmän niistä.
Olen synytynyt 85 ja aikakone oli ensimmäinen bändi mitä muistan fanittaneeni ja ensimmäinen levy löytyi heiltä minkä ikinä ostin itse.
Sitten aikakone lopetti liian nopeesti.
Sitten tuli nylon beat mitä kannatin hetken aikaa. Erinin uraa olen sen jälkeen seurannut.
Sitten Apulanta mitä kannatan edelleenkin.
Sitten tuli irwin goodman, rauli badding somerjoki, leevin and the leavings, PMMP, JVG.
Aikuis iällä on tullut nyt viimeisimpänä jokunen vuosi sitten Queen.
Vierailija kirjoitti:
Semmost teennäist
Nimenomaan! Niin kuin olisivat olleet olevinaan aurinkolaseineineen.
Vierailija kirjoitti:
Olen synytynyt 85 ja aikakone oli ensimmäinen bändi mitä muistan fanittaneeni ja ensimmäinen levy löytyi heiltä minkä ikinä ostin itse.
Sitten tuli nylon beat mitä kannatin hetken aikaa. Erinin uraa olen sen jälkeen seurannut.
Sitten tuli irwin goodman, rauli badding somerjoki, leevin and the leavings, PMMP, JVG.
Aikuis iällä on tullut nyt viimeisimpänä jokunen vuosi sitten Queen.
Queen on noista ainoa joka oikeasti hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmost teennäist
Nimenomaan! Niin kuin olisivat olleet olevinaan aurinkolaseineineen.
Aurinkolaseineen.
Mä tykkädin kyllä ja tykkään edelleen. 💖
Aikakonehan kerkesi tekemään yhden englankinkielisenkin levyn, nimelöä Aika. Tykkäsin ja tykkään niistäkin biiseistä.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkädin kyllä ja tykkään edelleen. 💖
Aikakonehan kerkesi tekemään yhden englankinkielisenkin levyn, nimelöä Aika. Tykkäsin ja tykkään niistäkin biiseistä.
Esim tämä on kiva biisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuis iällä on tullut nyt viimeisimpänä jokunen vuosi sitten Queen.Queen on noista ainoa joka oikeasti hyvä.
Mielestäni kaikki noi on hyviä mutta maailmasta ei löyty tänäpäivänäkään parempaa esiintyjää tai laulajaa, kuin Freddie Mercury oli. Ja se Queeniin kokonaisuus oli täydellinen kaikkia jäseniä myöten.
Lady groove kirjoitti:
Lauloi ainakin kappaleen Tulisitko.
En tykännyt, mutta "Anna mun bailaa" oli OK.
Eikö muita tosiaan?