Apua!
Hei! Otin vähän yli viikko sitten jälkiehkäisyn ja kondomi meni rikki tänään. Olen käyttänyt e pillereitä 2 viikkoa niin, että alotin ne noin. 2 viikkoa ennen menkkoja.
nyt olen siis syönyt niitä 2 viikkoa.Tiedän etteivät ne varmastikkaan toimi sillä alotin ne eri aikaan kun menkkni alkavat.
voinko siis ottaa toisen jälkiehkäisypillerin? En tiedä mitä nyt tehdä.
ja tiedän olen tyhmä, naiivi jne. Mutta en halua lasta vielä. En vain voi kasvattaa lasta tässä iässä. Olen typerä idiootti jne pliis pyydän vain apua!
Kommentit (9)
Otat uuden jälkiehkäisyn. Miksi aloitit e-pillerit ns.väärään aikaan??
Vierailija kirjoitti:
Otat uuden jälkiehkäisyn. Miksi aloitit e-pillerit ns.väärään aikaan??
Olen syönyt niitä noin. puolivuotta sitten. olin ottanut siitä laatasta 1 jo ennempään. tiedän olen tyhmä. een vain tiedä mitä tehdä :(
Siisitääh :"D
Sekotatko nyt kenties jälkiehkäsypillerit ja e-pillerit ja niiden eron?
Jos oot syöny nyt "säännöllisesti" niitä e-pillereitä sen kaks viikkoo, pitäs ehkäsytehon olla jo kunnossa ja et tartte mitää jälkiehkäsypilsuja erikseen.
T. 6
Mee apteekkiin kysymään. Ne osaa kyllä neuvoa, miten toimia kun lääkkeistä kysymys.
Juu, kysy mieluummin apteekista tai ehkäisyneuvolasta kuin täältä. Mun korvaan kuulostaa vähän siltä, että taidat olla turhan nuori harrastamaan seksiä ylipäätään. Jos sitä on pakko harrastaa, voisi ehkäisykapseli olla sulle parempi ehkäisykeino, kun ei tosta sun pillerinkäytöstä näytä tulevan mitään.
tarvitsen nopeaa apua! olen ihan paniikissa! auttakaa :(
-ap