Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko appivanhemmilta sietää

Vierailija
15.02.2016 |

mitä tahansa ja mitä itse sietäisit?
Tällähetkellä ovat tärkein sosiaalinen kontaktimme, niin harmittaa, että päällemme kaadetaan ilkeämielisiä kommetteja tai vihjailuja.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikein puuttua esim miniän henkilökohtaisiin asioihin?

a.p

Vierailija
2/6 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikein. Mielestäni pitäisi suhtautua toisiinsa kuten ketkä tahansa aikuiset toisiaan kohtaan. Kunnioittavasti. Siten kun muidenkin kanssa ollaan ja keskustellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä appivanhemmat voivat olla tärkein sosiaalinen kontaktinne? Elättekö jostain syystä jotenkin pussissa?

Vierailija
4/6 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelijälle: kotiäitiys on yksinäistä.

a.p

Vierailija
5/6 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en sanonut, että AINUT sosiaalinen kontakti.. :D

a.p

Vierailija
6/6 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vähän sama tilanne vuosia sitten. Oltiin juuri muutettu samalla paikkakunnalle appivanhempien kanssa. Esikoislapsemme syntyi, mies oli päivät töissä, minä lapsen kanssa kotona. En tuntenut ketään ennestään, kotiäiti-/vauva-arki oli ihan vierasta, koska kellään tuttavapiirissä ei ollut vielä lapsia. En alkuun osannut hakeutua perhekerhoihin ja appivanhemmat olivat lähes päivittäin meillä ja se ainoa sosiaalinen kontakti, enkä tästä syystä oikein edes päässyt luomaan meidän omaa arkea. Kilttinä siedin ihan uskomattomia juttuja heiltä. Toisen lapsemme syntymän jälkeen sain jonkun voiman puuskan ja pistin sille heidän pillin mukaan hyppimiselle, miellyttämiselle, jatkuvalle arvostelulle ja aliarvioimiselle stopin. Välit meni moneksi vuodeksi. Se oli todella kova kolaus ja olin surullinen lasten puolesta, mutta elämä helpottui henkisellä tasolla valtavasti. Välit on nyt ihan ok, mutta ollaan jouduttu pärjäämään kaikki nämä vuodet omillamme, kun muita sukulaisia ei lähellä ole. Raskasta on ollut.

Toivottavasti te saatte asiat ratkaistua jotenkin helpomman kautta... :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän