Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko saada selville minua hoitaneen ambulanssikuskin nimen?

such_a_cutie
15.02.2016 |

Otsikossa kysymys tulikin ilmi! En tajunnut hänen nimeään kysyä ja olisi kiva jotenkin saada ongittua hänen nimensä selville. Syytä nimen selvittämiselle en avaa sen enempää, mutta positiivinen tarkoitus sille on ja ei, en ole mikään sekopää stalkkeri :D :) Kunhan haluaisin ohjata huomionosoituksen nimenomaa kyseiselle henkilölle.
Mainittakoon vielä, että sairaalassa hoitaja ei nähnyt papereistani tietoa, kuka ensihoitaja oli kyseessä.. :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen saa selville vakanssinumeron perusteella, mutta ainakin itse (ja kollegat pikakyselyn perusteella) ahdistuisimme suuresti jos joku näkisi vaivaa selvittää nimeni jostain kummallisesta syystä. Jos taas haluat kiittää tai antaa jotain palautetta ko. henkilölle, se onnistuu niin että otat yhteyttä palveluntuottajaan ja kerrot kuka olet ja milloin sinua on kuljetettu -> toimittavat viestin perille. Työntekijän yhteystietoja et missään tapauksessa saa. P.S. Siltä varalta että ihastuit; me emme "syö kuormasta" eli emme ala tekemisiin potilaidemme kanssa.

Vierailija
2/7 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen saa selville vakanssinumeron perusteella, mutta ainakin itse (ja kollegat pikakyselyn peru me emme "syö kuormasta" eli emme ala tekemisiin potilaidemme kanssa.

Emmekö?

Vierailija
4/7 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta! Ei, ei! En missään tapauksessa ihastunut! :D Kysymyksessä on vilpitön kiitos, en voi avata asiaa tähän enempää, mutta jos voisin, ymmärtäisit luultavasti kyllä miksi haluan henkilön tavoittaa. (Kysymyksessä lapseen liittyvä asia.) En oleta saavani hänen yhteystietojaan, vaan haluan toimittaa hänelle töihin kiitoksen. Kiitos neuvosta, otan yhteyttä palveluntuottajaan!!! :)

Vierailija
5/7 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

such_a_cutie kirjoitti:

Kiitos vastauksesta! Ei, ei! En missään tapauksessa ihastunut! :D Kysymyksessä on vilpitön kiitos, en voi avata asiaa tähän enempää, mutta jos voisin, ymmärtäisit luultavasti kyllä miksi haluan henkilön tavoittaa. (Kysymyksessä lapseen liittyvä asia.) En oleta saavani hänen yhteystietojaan, vaan haluan toimittaa hänelle töihin kiitoksen. Kiitos neuvosta, otan yhteyttä palveluntuottajaan!!! :)

Eipä kestä, itsekin olen saanut monia palautteita tällä tavalla, ja kyllähän ne ilahduttavat. :)

Vierailija
6/7 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen saa selville vakanssinumeron perusteella, mutta ainakin itse (ja kollegat pikakyselyn peru me emme "syö kuormasta" eli emme ala tekemisiin potilaidemme kanssa.

Emmekö?

Emme, ainakaan me vastuulliset ja eettisesti oikein toimivat ensihoitajat, joita onneksi myös kollegani ovat.

Vierailija
7/7 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tavannut mieheni niin, että olin hänen kyydittävänään lanssissa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme