Haluan vain syödä suklaata
En ymmärrä miten olen luisunut tähän tilanteeseen. Olo on aivan sietämätön. Koko ajan tekee mieli makeaa ja tuntuu, että kunto on romahtanut ja painoa tullut ainakin 5kg lisää.Silti äskenkin hain suklaapatukan kaupasta ja tekee mieli vain lisää, vaikka olo aivan paska kaikin puolin.
Aah, miten tästä oikein pääsisi eroon?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne kilot lähtevät, kun lumet sulaa, säät lämpiää, aurinko paistaa ja pääset juoksemaan "haluamme vain elää rauhassa"-väkeä karkuun.
WHAT?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten olen luisunut tähän tilanteeseen. Olo on aivan sietämätön. Koko ajan tekee mieli makeaa ja tuntuu, että kunto on romahtanut ja painoa tullut ainakin 5kg lisää.Silti äskenkin hain suklaapatukan kaupasta ja tekee mieli vain lisää, vaikka olo aivan paska kaikin puolin.
Aah, miten tästä oikein pääsisi eroon?
Onko sinulla hellyyden puutetta kun olet suklaahimossa. Suklaa antaa aivoille saman tunteen.
Mulla on sama ongelma. Olen lomalla ja viime viikon jaksoin hoitaa asioita ja sain aikaan, mutta nyt huomaan laiskistuneeni. Vaikka herään 8-9 välillä. niin torkun ainakin klo 12.00 asti. En jaksaisi tehdä muuta, kuin katsella leffoja ja syödä roskaruokaa ja sitä SUKLAATA joka päivä. :p Tunnen tästä syyllisyyttä, koska olisi pari tärkeää asiaa hoidettavana, mutta just nyt ei jaksaisi.
Syö PELKKÄÄ suklaata niin laihtuu, been there done that
Voi olla kyllä hellyydenpuutetta, mutta kysymys kuuluu: miten tästä makeanhimosta pääsisi eroon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne kilot lähtevät, kun lumet sulaa, säät lämpiää, aurinko paistaa ja pääset juoksemaan "haluamme vain elää rauhassa"-väkeä karkuun.
WHAT?
Nauran ääneen :D
mitä se haluamme vain elää rauhassa-väki on?
Vierailija kirjoitti:
Voi olla kyllä hellyydenpuutetta, mutta kysymys kuuluu: miten tästä makeanhimosta pääsisi eroon?
Pidä sen verran itsekuria, ettet osta suklaata. Aluksi voi tuntua vaikealta, mutta kyllä se himo helpottaa. Syö hedelmiä. Banaania vaikka, se on makeaa. Rupea vaikka suklaalakkoon, sen jälkeen ei tee edes mieli suklaata, kun on tarpeeksi kauan ollut ilman.
Osta tummaa 70% suklaata ja anna itsellesi lupa syödä sitä. En usko et paljoa jaksat syödä sitä ja kuitenkin saat tyydytyksen siitä. Todellisuudessa tyydytät suklaalla jotain tunnetta ja sun pitää keksiä mikä se on ja mikä sen tyydyttäisi.
helvetin tunteet. Aina ne sotkee elämän. Olisi helpompaa jos ei olisi tunteita - eipä tarvitsi syödä suklaatakaan ja lihota
Vierailija kirjoitti:
Osta tummaa 70% suklaata ja anna itsellesi lupa syödä sitä. En usko et paljoa jaksat syödä sitä ja kuitenkin saat tyydytyksen siitä. Todellisuudessa tyydytät suklaalla jotain tunnetta ja sun pitää keksiä mikä se on ja mikä sen tyydyttäisi.
Tätä neuvotaan usein, mutta taidan olla melko harvinaislaatuinen ihminen siinä mielessä, että vedän tummaa suklaatakin levyn kerralla. Oon ostanut 85 % tummaa suklaata ja sitäkin napostellut levyn, vaikka en siitä erityisesti pidäkään. Silloin kun suklaata on, sitä tulee vain syötyä. Mulle parhaiten toimii, etten osta suklaata ollenkaan.