Hahahah aika hyvin Amber Rose servannut Kanye Westin :'D
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Amber-Rose-raivostui-Kanye-Westille-…
Kanye tykkää peppuleikeistä :D
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
No, ei voi tietää, onko noin oikeasti, vai halusiko meripihkaruusu vain nolata julkisesti.
Toimi joka tapauksessa :D
Siis eikö tuosta Kanyestä ollut juttua että sillä olis jotain vipinää sen Balmainin miessuunnittelijan kanssa? Hyvin se näytti Pariisissa viihtyvän kuukausia "levyyttämässä" samalla kuin vaimo ja lapsi kuvasivat perheensä sarjaa Losissa :DDD
Onko kellään KardsashiaaniJennerin naisella ollut onnea miesten kanssa? On ollut alkoholistia, transvestiittia, narkkaria, pettäjää... ties mitä....?
Vanha juttu. MUTTA, yleensä tuollaiset 'paljastukset' vaan nolaavat niiden kertojan.
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään KardsashiaaniJennerin naisella ollut onnea miesten kanssa? On ollut alkoholistia, transvestiittia, narkkaria, pettäjää... ties mitä....?
Kuka on narkkari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on narkkari?
Khloen aviomies Lamar.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on narkkari?
Lamar Odom
:D
Olisin kyllä lisännyt vielä tuon sormen lisäksi sen suklaadonitsi-emojin. :D
Vierailija kirjoitti:
Vanha juttu. MUTTA, yleensä tuollaiset 'paljastukset' vaan nolaavat niiden kertojan.
Et näytä tietävän mitä kaikkea Kanye on Amberista puhunut. Morkannut julkisesti useaan otteeseen eron jälkeen. Amberin servaus oli täysin paikallaan.
En ymmärrä mitä hauskaa tai servaavaa tuossa oli. Ei mullakaan tulis mieleenkään kellekään kuulutta et hähää mun luuseri-exä on kirjaimellisesti nuollut mun persettä ja tykkäsi siitä! Itsenihän mä vaan nolaisin.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mitä hauskaa tai servaavaa tuossa oli. Ei mullakaan tulis mieleenkään kellekään kuulutta et hähää mun luuseri-exä on kirjaimellisesti nuollut mun persettä ja tykkäsi siitä! Itsenihän mä vaan nolaisin.
Sää ootkin joku nobody ja sitä paitsi se oli Kanye kenen reiällä leikittiin ;D
Vierailija kirjoitti:
Itsepähän ukkonsa valitsevat. Kuinka kujalla sitä voi ollakaan... ?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs siitä sanot, että Kanye puhui, että oli joutunut ottamaan 30 suihkua Amberin jälkeen että pystyi koskemaan Kimiin ja kuulemma ei olisi Amberia koskaan tapaillut jos Kim olisi lämmennyt Kanyelle aiemmin?
Oikea herrasmies tuo Kanye.
Kanye on kyllä niin pimeä että ansaitsi nuo kommentit ihan täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et näytä tietävän mitä kaikkea Kanye on Amberista puhunut. Morkannut julkisesti useaan otteeseen eron jälkeen. Amberin servaus oli täysin paikallaan.
Ööö, nyt puhuttiinkin Amberin sanomisista. Yhtä lapsellista käytöstä, kuin Kanyenkin. Two wrongs don't make a right.
Ja aikuisten oikeasti, peppuleikeissä ei ole mitään noloa/homoa, jos niissä on mukana nainen. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs siitä sanot, että Kanye puhui, että oli joutunut ottamaan 30 suihkua Amberin jälkeen että pystyi koskemaan Kimiin ja kuulemma ei olisi Amberia koskaan tapaillut jos Kim olisi lämmennyt Kanyelle aiemmin?
Oikea herrasmies tuo Kanye.
Meinasin lisätä aiempaan kommenttiini, mutta en kokenut sen liittyvän asiaan. Kanye West on mulkku äijä enkä hänestä pidä, arvoton ihminen. Tottakai napsahtaa jos joku jatkuvasti heittää noita kärkkäitä kommentteja, mutta mun mielestä ei ole reilua puhua toisten seksielämästä tai -mieltymistä julkisesti. Ei niitä asioita kuulu hävetä tai asettaa huonoon valoon. Lisäksi miellän Westin sellaiseksi kenen juttuja ketään ei ota todesta, puolusta tai edes välitä hänen sanoistaan koska tämä pelle vihaa kaikkea mikä ei mene niinkuin hän haluaa, eli about kaikkea. Kuka jaksaa ottaa todesta tai loukkaantua ihmisen sanoista jota kukaan ei ota tosissaan.
Tuo Amber oli kerran Lääkärit sarjassa kertomassa slut shamingista, mitä Kanye oli harrastanut. Tietääkö kukaan muuten mistä South Parkin Kanye West kalanrakastajana jaksossa on kyse, mistä se vitsi on saanut alkunsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö, nyt puhuttiinkin Amberin sanomisista. Yhtä lapsellista käytöstä, kuin Kanyenkin. Two wrongs don't make a right.
Ja aikuisten oikeasti, peppuleikeissä ei ole mitään noloa/homoa, jos niissä on mukana nainen. :D
Neäh liittyvät toisiinsa - katsos kun Amber vastasi Kanyen purkaukseen. Ja itsekö jaksaisit kuunnella pyhimyksenä jos katkera exäsi likaisi mainettasi vuosia eron jälkeen julkisuudessa? Yeaah right.
Ei peppuleikeissä ole mielestäni mitään noloa - mutta valtaosalle on. Mieshän voi saada siitä orgasminkin mitä moni ei edes tiedä.
Säälittävää että tuollaisesta nousee kohu. Kanye on ilmeisesti kusipää, mutta luulisi että per*eleikit nyt ei enää tässä maailmanajassa noin skandaalimaisia ole. Ja mitä sitten, vaikka mies olisikin bi (viittaan tuohon yhden mainitsemaan juoruun suhteesta Balmainin suunnittelijaan)? Ei me tiedetä, vaikka niillä olisi Kimin kanssa avoin suhde tms.
No, ei voi tietää, onko noin oikeasti, vai halusiko meripihkaruusu vain nolata julkisesti.