Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Psykopaatit juovat kahvinsa mustana", totesi Timo Soini tämän päivän haastattelussa

Vierailija
08.03.2025 |

Voi ei. Itse nautin aamukahvin mustana. Onko musta tullut psyko, kun mustana kahvin juon?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jabba on paraskin sanomaan. 

Vierailija
2/15 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep! Täällä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken maailman tyhmiä ajatuksia ei tarvitsisi sanoa ääneen. 

Vierailija
4/15 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain on epäterve pakkomielle psykopaatteihin ja tietää nippelitiedot 🤢

Vierailija
5/15 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken maailman tyhmiä ajatuksia ei tarvitsisi sanoa ääneen. 

Jospa se oli vain mustaa huumoria?

Vierailija
6/15 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin psykopaatit pitävät kitkeristä mauista enemmän kuin normaalit.

Vierailija
7/15 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙋🏻🤪

Vierailija
8/15 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olla psykopaatti kuin jotain kaura"maitoa" kahviin kaatava vajaaälyinen.

Vierailija
9/15 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt tuohon *diagnoosiin* ennenkin. Ihan uskomatonta että joku sen uskoo ja tuossa asemassa oleva vielä sanoo sen ääneenkin. Kovasti varoitetaan ettei narsisti- ja psykopaattidiagnooseja voi tehdä kuin lääkäri kunnollisten tutkimusten jälkeen (vaikka ko ihmisen kanssa elävä sen varmasti itse tietäisi) niin sitten mustasta kahvista pitävä on muka takuuvarmasti psykopaatti. En enää muista mistä mutta muutamankin kerran olen lukenut että ihminen joka pitää karvaasta enemmän kuin makeasta olisi narsisti/psykopaatti. Ja jotkut vieläpä uskovat moista!

Vierailija
10/15 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi olla psykopaatti kuin jotain kaura"maitoa" kahviin kaatava vajaaälyinen.

Kasvismaito on myrkyllistä ja hidastaa mm. Lasten pituuskavua.

Esimerkiksi 3-vuotias, joka joi kolme kuppia kasvipohjaista maitoa päivässä, oli 1,5 senttimetriä keskivertoa lyhyempi.

Tutkija painottaa, ettei lehmänmaidon juomisen todettu edistävän pituuskasvua. Sen sijaan tutkimuksessa havaittiin kasvipohjaisten maitojen hillitsevän pituuskasvua.

- Kyse ei ole siitä, että jos et juo lehmänmaitoa, olisit hieman muita lyhyempi. Sen sijaan, jos lapsi juo säännöllisesti kasvipohjaisia maitoja, on hän hieman keskivertoa pienempi ja lyhyempi jokaista päivittäin juomaansa lasia kohden. Se on hieman yllättävää.

https://www.radionova.fi/uutiset/koti/a-145466

Vierailija
11/15 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa törkeä heitto.

Jokainen voisi tykönään heitellä tyyliin "psykopaateilla on valkoinen paita" tms järjetöntä samalla kuitenkin leimaten ihmisiä. Mielleyhtymä ja muistijälki jää.

Vierailija
12/15 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vertauskuva hyvät ihmiset. 

Tai koko ketju provo.

Vierailija
13/15 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hellan lettas mitä tosikkoja täällä. Vaikka psykopaatit tykkäävät tutkitusti keskimäärin enemmän mustasta kahvista vs normaalit ihmiset, se ei ole sama-asia kuin kaikki psykot. Itsekin olen lukenut tuon saman kahvi-tutkimuksen ja enkä ottanut siitä mitään paniikkia nähdessäni mustan kahvin juojia.

T: Huumori mustana ja kahvi maidolla. Ja tietysti myös sokeria

Vierailija
14/15 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi hellan lettas mitä tosikkoja täällä. Vaikka psykopaatit tykkäävät tutkitusti keskimäärin enemmän mustasta kahvista vs normaalit ihmiset, se ei ole sama-asia kuin kaikki psykot. Itsekin olen lukenut tuon saman kahvi-tutkimuksen ja enkä ottanut siitä mitään paniikkia nähdessäni mustan kahvin juojia.

T: Huumori mustana ja kahvi maidolla. Ja tietysti myös sokeria

Jahas, Soini ehti palstalle. Kun heittää huonoa läppää, niin syyttää muita tosikoiksi. 

Vierailija
15/15 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soini juo kahvinkeittimellä keitetettyä kahvia. Ei tiedä paremmasta.