Kukaan tilannut henkilökorttia netin kautta?
Kommentit (10)
Henkkaria en mutta passin kylläkin. Jos osaat lukea ja kirjoittaa, niin osaat henkkarinkin tilata.
Käynkö minä nyt ensin valokuvissa ja ne lähetetään netin kautta ja sitten teen hakemuksen vai miten päin se täytyy tehdä?
Suomessa on oppivelvollisuus, jonka aikana oppin itse ainakin lukemaan, sekä kirjoittamaan sujuvasti niin se kyllä helpotti hakemista.
Vierailija kirjoitti:
Käynkö minä nyt ensin valokuvissa ja ne lähetetään netin kautta ja sitten teen hakemuksen vai miten päin se täytyy tehdä?
Käyt sellaisessa valokuvaamossa, joka lähettää kuvan poliisille. Saat tekstiviestillä samassa yhteydesä toimintaohjeet, yms. ja sitten vasta teet hakemuksen. Vaikka teet hakemuksen netissa niin sinun tulee käydä poliisilaitoksella.
^ Ok, kiitos. Tuo oli tärkeä tieto. Enköhän minä nyt osaa.
Sellainen kysymys vielä, että voinko käydä valokuvassa missä tahansa niistä yrityksistä, jotka ovat lupapalvelun listalla? Meinaan vaan, että naapurikunnassa on parempi palvelu ja mieluummin kävisin siellä kuin paikallisissa.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen kysymys vielä, että voinko käydä valokuvassa missä tahansa niistä yrityksistä, jotka ovat lupapalvelun listalla? Meinaan vaan, että naapurikunnassa on parempi palvelu ja mieluummin kävisin siellä kuin paikallisissa.
Kyllä voit
^ Ok, cheers! Tästä on hyvä jatkaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on oppivelvollisuus, jonka aikana oppin itse ainakin lukemaan, sekä kirjoittamaan sujuvasti niin se kyllä helpotti hakemista.
Sanotaan, että ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä vastauksia. Jos ei ole mitään järkevää sanottavaa, voi olla hiljaa.
Ei ole vaikeaa